Ce rulaj?
distributie logan
Collapse
X
-
Pai la mine cred ca mai tineau lejer inca vreo 25-30.000 km dar daca am pus curea pe accesorii marca Contitech care este mai tare fata de cea OEM(Hutchinson) + mecanicul care probabil a tensionat-o prea mult , mi-a distrus-o rapid cel putin rola de tensionare.
Dupa cum scria si Hirayama , unii producatori nu respecta anumite cote cum face producatorul pentru piesele OEM unde exista un caiet strict de sarcini.
Sper sa nu patesc acelasi lucru si la distributie ca turbez !! acolo cel putin am rola care intinde automat , nu este fixa ca la accesorii asa ca sper sa nu ma trezesc ca-mi dezvolta si acolo "guler" pe rola.Last edited by vitriol; 4 August 2017, 07:20.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Uite ca eu am pe accesorii intinzator fix cu toate ca am AC + pompa servodirectie.(L1 Ph2)
La D4F avem intinzator automat la distributie .
Daca nu ma insel la 1.4/1.6 Mpi la distributie rola nu este cu intindere automata dar in schimb accesoriile dispun de unul automat.Last edited by prometheus; 4 August 2017, 09:57.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Logan 1.4 Laureate Plus , A.C. cu servo 09.2006
ultima schimbare distributie , 04.2012 60603 km ,a constat in :kit distributie , curea accesorii la dealer Dacia- Renault.
Acum am 121000 km si aprox 5 ani si 4 luni . M- am hotarat sa schimb distributia .Am achizitionat piese de origine , total 455 ron , piesenet.ro :
-kit distributie : rola Koyo ( Japan ), curea Gates ( Uk);cutie made in Uk
- pompa apa Pierburg pe cutie scrie made in France
- kit accesorii : curea Hutchinson ( made in EU) , rola Koyo ( Japan ) , galet intinzator ( made in Germany) , pe cutie scrie made in France
Plus 3 l antigel.... de origine.
Acum sa ma prezint la mecanic pt schimbareLast edited by george_c_ro; 11 August 2017, 00:30.
Comment
-
Zgomot suspect .
Datele problemei :
Kit Distributie Contitech (fara pompa apa) - rulaj aprox. 6100 km)
Kit Accesorii O.E.M. (rulaj 1300 km)
Zgomot perceput doar cand motorul este rece , la cald zgomotul dispare .Last edited by prometheus; 1 September 2017, 11:09.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Eu am patit-o de la cureaua de accesorii OEM Hutchinson (cea cu rugozitati pe ea), m-a tinut 20.000 km, am pus Gates (cu suprafata neteda) exact ca cea de origine cu care a venit masina(care a tinut 100.000 km si n-a avut nici pe dracu') si momentan are 40.000 km si e intreaga si la locul ei. Poate montaj, poate calitate, poate ghinion, dar curea Hutchinson nu mai pun nici la pantaloni.
Comment
-
Conteaza foarte mult tensionarea curelei mai ales cand nu dispui de intinzator automat , Contitechul fiind mai tare are probabil alta valoare de tensionare .
N-am manualul de la Renault pentru D4F pe partea de distributie ca eram curios sa vad ce valori trebuie la tensionare pentru cureaua de accesorii/alternator.Last edited by prometheus; 2 September 2017, 10:25.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment