De unde ai cumparat bobina si fisele? Scrie pe bobina "Made in France"?
Fise Bujii Logan - Info Si Pareri
Collapse
X
-
Originally posted by Hirayama View PostIdeea este ca a mea e Made in France, scris si stantat in plastic pe ea.....deci daca iei valeo, sa nu fie tukey...
Am ajuns la magazin si cand am vazut ca nu are stantat "Made in France" am zis ca nu o iau, desi pe ambalaj scrie "Made in France". In drum spre masina mi-a venit ideea sa ma uit la bobina de pe masina (bobina cumparata de Kojak in ambalaj OEM de la sursa sigura). Dupa ce am demontat-o si am vazut ca nici pe aia nu este stantat, m-am dus inapoi la magazin, cu bobina in mana si le-am pus una langa alta. Am vazut ca sunt identice, le-am platit si le-am montat pe masina.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Salutare,
Fii linistit, par originale atat fisele cat si bobina
Si la mine apare acelasi lucru scris pe fise; am desfacut si bobina dupa f mult timp si intradevar nu are scris made in france pe fund.....totusi tin minte ca undeva am vazut ceva "france", cred ca era pe cutie.....cutia nu o mai am
Cutia fiselor o am inca si se pare ca sunt made in uk....
Cum se comporta la tine? La mine se impaca excellent cu celelalte fise....
https://ibb.co/mPL4fa
https://ibb.co/jzagRF
https://ibb.co/dVsT6F
P.S: nu am resize la click dreapta - sau nu gasesc eu.....nu ma descurc cu formatul pozelor/resize ....
Comment
-
De vreo 3 saptamani ma tot chinuia gandul ca nu merge cum trebuie si nu-mi dadeam seama ce are - avea un usor tremurat la mers constant si momente cand trageam de ea ca de caine mort. Prima data am dat vina pe GPL, asa ca am schimbat statia de unde alimentam => efect zero. Apoi am zis ca o fi din setarile GPL, mai ales ca am constatat ca pe GPL urca ok pana la 4500-5000 RPM, iar mai sus se simtea ca la diesel, unde la 3500RPM se termina distractia si se plafoneaza. Pe benzina urca ok. Revizia GPL era facuta de curand. Bujiile erau schimbate si ele de curand.
Tot discutand cu Kojak, mi-a zis sa trec pe la el si sa-mi dea bobina si fisele pe care le daduse jos de curand de pe masina, sa vedem ce se intampla. Surpriza! Masina a revenit la viata!
Ca sa-ti raspund la intrebare: diferenta dintre bobina Sagem/fise Beru (ambele 100k+/10 ani) si bobina Valeo crapata pe fund si fise Beru (ambele folosite 70k) cu mai putini km/ani, a fost wow! Intre cele din urma si bobina Valeo/fise Valeo, diferenta a fost mai mica, dar sesisabila.Last edited by vitriol; 25 March 2017, 00:06.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
La fisele Beru ai asa :
- standard (OEM) care NU au silicon....se numeste hypalon si e un "rahat" care rezista pana la 180 grade zic ei....
- beru power cable, sunt albastre si se vand la bucata, nu set....cu totul sunt cam 200 lei fisele.....astea sunt silicon ca lumea, rezista zic ei pana la 260 grd (daca nu ma insel)....par mai sensibile la acceleratie....
Ambele natii de beru au un dezavantaj....la schimbatul bujiilor, se intampla ca dupa un anumit nr de schimburi sa ramai cu conectorul de la fisa jumulit si infipt in bujie.......asta inseamna ori sa o repair or alt set
Reparatul la beru se cam lasa cu furat de current....si rateuri...pe probate la mine.....
Fisele valeo oricat de mult am schimbat bujiile ( si eu chiar le schimb des, uneori nici 5000 km, daca ezita sau nu-mi place ceva la ea la viteza mare, le zbor) nu au ramas niciodata jumulite sau infipti conectorii in bujii......iar stratul lor de silicon e dublu si la mana par a fi de calitate mai buna ca Beru....
In general o fisa de calitate trebuie sa fie moale, si la cald si mai ales la rece.....cu cat sunt mai rigide cu atat riscul de a intrerupe/ furt current/rateu este mai mare....
Comment
-
Sa stii ca in afara de "look" altceva bobina aceea cu fund ridicat nu face in plus fata de sis classic.....pe probat la mine
Mai degraba ai grija la fise de calitate, odata cu fisele din UK am descoperit ca fisele standard sunt mult mai sensibile la caldura decat se crede, practic cam pe acolo se pierde tot in materie de scanteie.....
Adica nu se incinge bobina cat se incing fisele.....de aici lipsa de sensibilitate la pedala etc etc....
Comment
-
Kojak stia ca o sa pui intrebarea asta (a citit in globul magic de cristal) si ti-a raspuns anticipat pe pagina anterioara.
Originally posted by Kojak View PostMah copii, nu e ERA, bobina OEM e ELDOR (sistem cu "fund plat") si e made in Turcia.Last edited by vitriol; 3 April 2017, 15:10.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment