Fise Bujii Logan - Info Si Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Codul pentru bobina de inducție OEM Elrad.
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Hmmm.....dar nu e posibil ca pt acel cod renault sa corespunda mai multe modele?
      Stiu ca exista si beru slim si tot pe logan au fost puse....le tradeaza made in germany....nu turkey

      De ex la bujii pt 77 00 500 168 corespund bujii eyquem dar si champion...

      Comment


      • #33
        Eyquem cu 2 electrozi sunt cele mai proaste bujii ever. Le-am avut din fabrica si nu intelegeam de ce consumul la 90 km/h nu scadea sub 6.x l/100km, iar la 100 km/h imi consuma si 7l/100km. Cum le-am dat afara si am pus OEM 7700500155 cu un singur electrod, imi consuma 5.5 l/100km, ca la orice Logan 1.4MPI.

        A idee ce natie de bujii sunt astea (codul OEM de mai sus), de sunt atat de diferite incat masina si-a schimbat mersul total?
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #34
          Mi-ai ridicat mingea la fileu;


          Bujiile 77 00 500 155 sunt de 2 natii : champion rc 87 YCL sau eyquem RFN 58 LZ

          Caracteristica lor principala este ca sunt dublu cupru- ambele - adica atat electrodul central cat si mai ales cel lateral au miez de cupru....asta ajuta la disiparea caldurii, au un control termic mai bun

          Calitativ sunt superioare celor cu 2 electrozi, chiar daca par simple pt ca au doar un electrod....


          Ideea este ca pana la o anumita serie de motoare ( daca nu ma insel 50 xxx) sunt indicate strict cele cu un electrod, apoi le-au bagat pe cele cu 2 electrozi....primele loganuri din 2004 pana la seria de mai sus au avut numai cu 1 electrod


          Avantajele celor cu 1 electrod sunt mai ales la ture mari si la Vmax......cele cu 2 electrozi sunt mai avantajoase la ture mici si medii, dau senzatia ca "trag" mai bine


          Totul porneste de la felul cum este expusa scanteia, as putea vorbi mult despre asta, am si un link insa cred ca aici sunt off topic


          Eyquem cu 2 electrozi nu as zice ca sunt proaste.....sa stii ca sunt cele mai iertatoare bujii, mai ales la GPL, sunt printre putinele care "iarta" greselile de reglaj GPL/benzina si nu dau rateuri, smucituri.....scria odata Alexys ceva pe undeva despre ele......

          Comment


          • #35
            Deci, daca pe ambalaj scrie Made in Mexic, cel mai probabil am bujii Champion.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #36
              Foarte probabil sa fie Champion....

              Ca sa fii sigur, te uiti la soclul bujiei - daca are acele rizuri veritcale (incercuite in foto) 99% este Champion, nici un alt producator de bujii nu mai face soclul asa.....asta le diferenteaza de celelalte, Eyquem are "made in france" si un AB stantat pe soclu, iar NGK "made in japan"


              Bujii NGK ( bkr6ez) NU veti gasi niciodata la codul 77 00 500 155 - pt ca ngk nu face bujii dublu cupru in varianta simpla - le combina cu metale nobile (platina iridium) si alea costa....


              Acest cod cu "155" este pt masinile oldschool, de pe vremea cand se faceau bujii cu simt de raspundere si se studia un pic aprinderea.....apoi au trecut la chestii care se vand gen 2-3 - x electrozi

              Printre bujiile champion care le gasiti la 155 sunt : RC87YCL, RC 8YCC, RC89YCC, RC7YCC......TOATE au o caracteristica comuna - sunt dublu cupru, difera doar cifra termica
              LE : in foto aveti 2 bujii champion si una Renault (77 00 500 155) care este Eyquem RFN58LZ- pt diferentiere
              Attached Files
              Last edited by Hirayama; 4 April 2017, 09:05.

              Comment


              • #37
                In sprijinul a ceea ce spuneam mai sus :


                In poza, 2 bujii cod 77 00 500 155 - dublu cupru :


                -cea din dreapta, este una din bujiile de fabrica ale masinii mele.....e din 2004 de cand am luat masina, singura care mi-a mai ramas....a pastrat-o taica-meu amintire, am gasit-o azi


                - cea din stanga este bujie eyquem RFN 58 LZ insa ambalata Renault, luata din reprezentanta prin 2005-2006 cand inca stantau eyquem pe ele


                - se observa diferenta la soclu - bujia de fabrica care e un champion rc 87 ycl si care are striuri diagonale vs eyquem pe care scrie AB si "made in france".....
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  vitriol, cu vorba asta : imi consuma 5.5 l/100km, ca la orice Logan 1.4MPI.
                  , m- ai facut sa rad mai tare decat Stan si Bran.

                  Comment


                  • #39
                    @MIHAI C, ce e de ras? Asa mi-a consumat si mie 1.4 cand ma intorceam de la munte, drum drept si liber, la vale.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by MIHAI C View Post
                      vitriol, cu vorba asta : imi consuma 5.5 l/100km, ca la orice Logan 1.4MPI.
                      , m- ai facut sa rad mai tare decat Stan si Bran.
                      Ma bucur si imi pare rau.

                      Ma bucur ca te-am facut sa razi, dar in acelasi timp imi pare rau ca nu m-am facut inteles. Consumul de 5.5 este la 90 km/h constant.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #41
                        Salutare, vin cu o întrebare: dacă la 381.000 km în 6 ani jumate am incă fișele originale, este ok ? Adică dacă nu văd nicio problemă la buna funcționare a mașinii, ar trebui să le schimb ?
                        Bujiile le schimb la fiecare distribuție (60.000 km) întotdeauna Renault cu 1 electrod

                        Referitor la bobina care crapă din cauza căldurii, am montat sub ea o bucată decupată dintr-un scut termic. Chiar funcționează, n-a mai crăpat de 2 ani !
                        http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by dani55wss View Post
                          Salutare, vin cu o întrebare: dacă la 381.000 km în 6 ani jumate am incă fișele originale, este ok ? Adică dacă nu văd nicio problemă la buna funcționare a mașinii, ar trebui să le schimb ?
                          nu ! am schimbat 3 randuri de fise si noroc ca nu le aruncasem pe alea originale. tot la ele am ajuns.
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • #43
                            Știi cum e vorba aia... dacă ceva funcționează ok, NU UMBLA LA EL !
                            http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google