Schimb Ulei Dacia Logan 1.0 SCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb Ulei Dacia Logan 1.0 SCE

    Salutare,
    Am achizitionat de curand un dacia logan plus 1.0 sce. Am citit toate manualele cu care vine si nu am gasit in niciunul cand si la ce perioada se face schimbul de ulei. Aveti idee la ce perioda ar trebui facut schimbul de ulei?

  • #2
    3.7 litrii intra si 20.000 km/1 an cred ca va da producatorul.
    eu la-s schimba la 10.000/an
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #3
      eu l as schimba cand zice computerul de bord, adica cand trebuie...
      laureate 1.5l, albastru marin

      Comment


      • #4
        Asa cred ca e mai corect. OCS ul foloseste niste date relevante pentru a determina dupa un anume algoritm uzura uleiului. Nu stiu daca la 1,0 are si oil level, oricum e mult mai bine decat sa schimbi ca iti spune cineva sa schimbi la 6 mii.
        E posibil, dupa mersul predominant urban, ca nr. km. ramasi pana la urmatorul schimb sa scada foarte rapid, in comparatie cu nr. de km rulati, ceea ce este foarte corect.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          @ racks

          Sa-l stapanesti sanatos

          Pana iese din garantie, nu prea ai ce cauta pe forum, poate doar ca sa te amuzi

          La orice piesa sau consumabila te sfatuiesc sa folosesti si sa o schimbi exact cum zice dealerul/fabricantul

          Acum te intereseaza sa nu pierzi garantia in primul rand.....pana sa faci uzura sau alte basme mai ai

          Deci fara vorbarie multa, il schimbi fix atunci cand iti zic ei ( tre sa ai in carnet trecuta data urmatoarei revizii - daca nu, te interesezi)

          Comment


          • #6
            Originally posted by Hirayama View Post
            Pana iese din garantie, nu prea ai ce cauta pe forum, poate doar ca sa te amuzi
            Serios? Lasa, tu recomandarile astea.
            ...
            Forumul are nevoie, printre alte de review uri, mai ales ca e un motor care a nascut multe controverse.
            Asadar, orice impresie e bine venita.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Mutăm topicul la Logan II ?
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Originally posted by IancuMIC View Post
                Serios? Lasa, tu recomandarile astea.

                Asta poti sa o spui familiei tale, vezi-ti de treaba ca esti offtopic

                Nu am facut eu ce au zis multi altii ...mai ca tine....daramite tu
                Forumul are nevoie, printre alte de review uri, mai ales ca e un motor care a nascut multe controverse.
                Asadar, orice impresie e bine venita.
                Tot off topic, vorbesti pe langa , ca de obicei

                Nici nu stii ce inseamna review

                Ce faci tu aici se numeste sfat, nu review....review inseamna altceva

                Scriind chestiile alea o sa-l faceti sa piarda garantia

                De ce nu-l lasi sa isi consume garantia? Atata timp cat masina e in garantie trebuie sa faca ce zic aia si atat...

                Sau daca se strica i-o repari tu? Pe banii tai?

                Dai sfaturi contrarii dar pe banii altora....tu iti urmezi propriile sfaturi?

                Tu pui si faci numai ca uzina....dar le scrii altora sa faca altceva......

                Stii cum se numesc aia care una spun si alta fac?


                Asa acum te invit sa dai ban sau sa cenzurezi ca te pricepi bine la asta

                Comment


                • #9
                  De familie nu ne legam; nici maca nu trebuie s-a invocam in discutii. Clar da?
                  Si nu recomanzi d.ta cuiva sa nu mai intre pe forum; avem nevoie de orice user, de orice parere. Daca apreciez ceva asta nu e obraznicia si impertinenta. Ideea era cat se poate de clara.

                  Avem nevoie de pareri despre comportamentul acestui motor. Restul e can, can.
                  Forumul are nevoie, printre alte de review uri, mai ales ca e un motor care a nascut multe controverse.
                  Asadar, orice impresie e bine venita.
                  ...
                  Daca un moderator care spune asta, e off si d.ta sari la gatul lui atunci, clar trebuie sa-ti revizuiesti comportamentul


                  Si incheiem discutia.
                  On topic, va rog.
                  Last edited by IancuMIC; 4 June 2017, 13:55.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    Eu nu prea inteleg nevoia asta constanta la cativa useri de pe forum de a demonstra care este mai tare, care stie litera manualului, care e mai bazat etc etc etc ... de obicei dau report la polemici personale

                    Referitor la 1.0 sce, daca motorul are indicator de uzura al uleiului eu as schimba uleiul dupa indicatiile lui, desi nu as vrea sa depasesc 15 000 de km.

                    In afara de Mobil 1 0w40, la toate uleiurile pe care le-am folosit am observat ca dupa 8000 - 10 000 de km se schimba comportamentul motorului. Am tinut odata Dacia Oil 5w30 timp de 19 000 de km si era cam apa chioara la final si motorul suna metalic la ture mari pe timp de vara.
                    Motorasul 1.0 fiind destul de turat eu cred ca Mobil 1 0w40 l-ar proteja foarte bine de uzura (sigur mai bine decat Dacia Oil 5w30)
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • #11
                      Si eu am spus ca ar trebui respecate indicatiile OCS-ului; de aia e pus.
                      Ce faci daca in manual spune 20 de mii, iar la 9 mii OCS-ul iti spune: change oil?
                      Urmezi manualul si mergi pana la 20 de mii?
                      Acesta mi se pare mie ca este un ajutor foarte important in ceea ce priveste monitorizarea conditiilor de trafic, unde uleiul poate fi alterat foarte usor; porniri dese, temp. mica a motorului intre porniri/opriri, viteza medie mica.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Urmezi ce spune ala de la garantie d-nu moderator

                        Pt ca ala are painea si cutitul, nu CB sau forum logan

                        Asta nu pricepi tu...

                        Daca pierde garantia ce face? I-o platesti tu ?


                        Vezi ca habar nu ai cum realizeaza OCS chestiile alea care le scrii....ocs e pus orientativ, e oarecum asemanator cu "consumul instant" si consumul real, la pompa


                        Cat are garantie sa faca si pe dracu-n patru sa nu o piarda

                        Dupa ce iese din garantie poti sa-i dai la sfaturi pana imbatranesti......dar nu-ti bate joc de altii prin nestiinta ta



                        LE :

                        E bine ca mi-ai dat mie avertisment pt ca tu esti offtopic si aberezi.....sa imbatranesti frumos, crezi ca poti mai mult?
                        Last edited by Hirayama; 4 June 2017, 14:12.

                        Comment


                        • #13
                          Initiatorul topicului a intrebat cand trebuie sa schimbe uleiul, si postul numarul 2 i-a raspuns la intrebare. Nu conteaza ce zice unul sau altul, sutem pe forum doar ca sa citim diferite pareri si sa ne facem o idee, dar fiecare este responsabil pentru ceea ce face. In aceeasi situatie ma aflu si eu, am masina de anul trecut si pana acum nu am avut nicio problema, nu usi deschidse in mers, nu porniri greoaie dimineata, etc dar am aflat multe lucruri interesante despre masina de pe acest forum si nu consider o pierdere de timp perioada petrecuta pe aici.

                          Comment


                          • #14
                            Nu are cum sa piarda garantia respectand indicatiile OCS ului.
                            Km contorizati de sistemul ala nu pot fi niciodata mai multi decat aia parcursi; prin urmare, in mod logic nu are cum sa depaseasca termenul din manual. In cel mai fericit caz, dar nu se intampla, e posibil ca nr. de km indicati de sistem pana la schimb ulei, sa corespunda cu nr. de km. contorizati de cb, prin analogie.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              Iti spun eu cum o poate pierde

                              Daca ocs arata ca mai poate tine uleiul in motor desi a facut 12000km

                              Daca il tine si da peste dacotecul care "este" la reprezentanta , atunci i-o poate anula ca nu a venit la 10 000 sau cat scrie in carnet

                              Si asta pe probate la mine la un renault cu multi cai...

                              Nu din auzite sau din tastatura

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google