Schimb Ulei Dacia Logan 1.0 SCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cum ai masurat atat de precis ?
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #47
      Va salut! Am o problema. Datele sunt:
      - Locatie Stockholm - Suedia
      - Masina cumparata pe 28.06.2017 din Romania (in Suedia nu se comercializeaza 1.0 SCE). Are 7500 km majoritatea facuti prin oras, drumuri scurte.
      - Mi-a aparut cheita cu mersul la revizie in urma cu vreo 2-3 sapt.
      - Ieri mi-a aparut martorul multifunctional portocaliu si ramane aprins. Am citit pe forum si cica ar fi programat sa se aprinda din cauza scaderii calitatii uleiului (nu sunt sigur daca e din soft sau are vreun senzor).

      intrebari:

      - Daca ma duc la magazin de piese auto aici (Suedia), ce tip de ulei trebuie sa cumpar? Ce coduri trebuie sa cer pentru filtre?
      - Daca le inlocuiesc pe cont propriu (pt ca 1.la reprezentanta iau pielea de pe mine 2. oricum cred ca am pierdut garantia ca nu am facut revizia pana pe 29.06. 3. nici nu stiu daca ar fi valabila revizia aici pt. pastrarea garantiei avand in vedere ca aici nu se comercializeaza 1.0sce ) se va stinge martorul (cel multifunctional) portocaliu? Exista vreo modalitate, schema/shparla sa il resetez cumva?

      Va multumesc mult pentru eventualele sfaturi. Sper ca am nimerit sectiunea potrivita, pt ca se refera totusi la schimbul de ulei.
      -

      Comment


      • #48
        Buna ziua

        Salut, am si eu un logan 2017 1.0 Sce, si am schimbat uleiul la 11000 km. O intrebare cum ati resetat martorul de service, ati fost la reprezentanta? Ms
        Last edited by Cristinel13; 18 July 2018, 10:55.

        Comment


        • #49
          Ai schimbat uleiul in regie proprie?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #50
            salut

            Da in regie proprie.
            Last edited by IancuMIC; 18 July 2018, 11:34.

            Comment


            • #51
              Nu trebuia sa faci revizia intr-o reprezentanta dacia? Ai masina in garantie. Sa inteleg faptul ca ai facut un schimb de ulei intermediar? Daca da, atunci nu trebuie sa resetezi intervalul de service.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #52
                salut

                Am masina in garantie dar nu am vrut sa ma duc sa fac la reprezentanta. Am facut schimbul la un an, nu intermediar.

                Nu mai cita ultimul post.
                Last edited by IancuMIC; 18 July 2018, 11:50.

                Comment


                • #53
                  Mdea; e problema dumitale daca ai renuntat la garantie.

                  Asigurativa că schimbătorul de viteze este pe neutru (nu este cuplata in nici o trapta de viteza), și frana de mana este trasa
                  Porniți motorul
                  Apăsați butonul de navigare in meniu (cel din capătul manetei de actionare ștergătoare) până ajungeți la meniul service pe afișajul ecranului din bord
                  Țineți apăsat până apare mesajul „——” apoi „20000”.
                  Acum numărul kilometrilor pana la următoarea revizie este resetat la 20.000
                  Opriți motorul și verificați.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #54
                    salut

                    Originally posted by IancuMIC View Post
                    Mdea; e problema dumitale daca ai renuntat la garantie.
                    Eu nu am in meniu asa. Masina este fara computer de bord. Cand pun cheia in contact sta putin aprins cheita de service apoi se stinge. Si ramane doar martorul de service aprins.

                    O alta solutie poate este. Va multumesc

                    Comment


                    • #55
                      Problema consumului de ulei o am si eu la doua Loganuri 1.0 sce. Mi s-a spus din reprezentanta ca pâna la prima revizie asa scade uleiul [emoji23][emoji23]. Vineri am facut prima revizie la un an si 13.800 km. Au bagat 3 litri, 5w/30 si nivelul pe joja e la jumate. Luni ma duc sa vad de ce? La un moment dat, asta pâna la revizie, am verificat uleiul si am avut surpriza ca nivelul pe joja sa fie sub minim. M-am dus în service i-au bagat atunci 2.2 litri. Asa am depistat eu ca acest motor papa ulei. Poate sa-mi spuna cineva daca dupa prima revizie a mai înregistrat consum de ulei?

                      Asa arata joja dupa revizie!
                      Attached Files
                      Last edited by 77sky; 22 July 2018, 11:48. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #56
                        La voi motorul de 1.0 sce face o spuma alb-galbuie la busonul de ulei? Este uleiul din fabrica, are numai 4000 km, uleiul pe joja arata bine. Poate fi vorba de condens?

                        Comment


                        • #57
                          Face orice masina... Este condens, de la drumuri scurte in general...
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #58


                            De ce in fisă masinii scrie 3l si la revizie baga 3300/3400 ml?

                            Si la mine au bagat mult peste limita maxima. Am observat la vreo luna dupa ce am facut schimbul! Nu-mi venea sa cred....ca-s asa de prosti! Am pus masina pe 3 locuri drepte sa fiu sigur. Asa ca am luat o seringă, si un furtun de perfuzor(se gaseste in farmacii)am scos joja, am introdus furtunul de perfuzor si am tras cu siringa (legata la furtun). Munca de chinez, dar cam in 15 minute am adus nivelul la normal (1/3 de maximul indicat de joja). Uleiul scos îl păstrez pentru completare dacă va fi cazul. Cel putin la mine nu a consumat un gram pana acum (am 19.000 Km, schimbul l-am facut la 1 an si 13 800 km). La revizia de 2 ani o sa scot joja si o sa verific in fata lor sa vad ce zic.....

                            Comment


                            • #59
                              Cu 3 L se ajunge la maxim pe joja. La mine au bagat 3l plus ce a mai ramas prin motor si este cu doi-trei mm peste maxim...nu cred ca este o problema.
                              Acest obicei, cu mult ulei peste maxim, il aveau si la motorul de 1.2 16v.

                              Comment


                              • #60
                                Poi atunci de ce vin cand sunt noi cu uleiul intre minim si maxim? Eu am adus nivelul la cat era atunci cand am luat-o de noua! Oare de ce nu vin cu uleiul peste maxim....cum pun (sau ma rog mi-au pus mie) la prima revizie (cea de 1 an). Ei n-au auzit de semeringuri oare?
                                Last edited by 77sky; 19 September 2019, 20:17.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google