Da. E din plastic. Dar daca ma tine un an sunt multmit pt ca isi scoate banii.
Curatator Presiune, A Incercat Cineva?
Collapse
X
-
Originally posted by darksid3 View PostSolutie exista : un furtun lung si un cablu electric insa sa ai loc de manevra...daca sta masina in bulevard nu prea vad cum sa speli masina cu presiune printre alte masini si trecatori.
Eu cred ca n-am sa-i mai scot furtunul de presiune ca imi bulesc filetul
PS: de ce spui ca-ti bulesti filetu??
Se desface greu?? Vezi ca asa am patit si eu (desfaceam furtunu de inalta dar foarte foarte greu), dar mi-am dat seama ca daca dezamorsez pompa (dupa ce opresc tot, mai apas o data pe pistol sa refuleze presiunea) se desface foarte usor.
Comment
-
Eu mereu incerc sa scot apa din aparat dupa ce-l folosesc insa cand infiletez am mereu impresia cu nu prind bine filetul...e d-ala cu pas marunt si insurubez de-mi vine rau ...m-am uitat atent la filet si nu-mi place ce-am vazut iar daca se buleste cred ca arunc aparatulIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Un mic sfat: in cazul filetelor cu pas mic, in primul rand, "da inapoi" cam o jumatate de spira (in sensul invers infiletarii normale), apoi incepe infiletarea normala, cu blandete.
Primul pas are rolul de "aliniere" a pasilor celor doua fileteLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Am avut sansa sa cumparam in familie un aparat, K115.
Este f bun. Mai are o lance, rotativa, nu o folosesc pe aceea (am dat din greseala pe o portiune din beton care nu avea strat de rezistenta si au inceput sa zboare pietrele din el; e foarte agresiva.)
Imi place cum lucreaza. Singurul impediment este imposibilitatea de a folosi injectorul de spuma (nu are rezervor propriu, isi trage detergentul cu un furtunas); dar voi cumpara un pistol de vopsit. Il am la tara, aproape, "mataraia" ma amuza...mai obositor e cu scoaterea apei, manual intr-un bidon maricel
Nu mi-au placut niciodata spalarile baietilor, pentru ca nu sunt atinse punctele nevralgice (pasajele rotilor)
Cat despre spuma activa: aveti grija la aciditatea ei (ph sa fie mai mic de 10).
P.S. sa nu uitati sa faceti precum a zis Octavian: opriti "instrumentul", apasati cateva secunde parghia lancei, sa se elibereze presiunea si apoi desfaceti conectorul; ideal ar fi sa nu fie desfacut, mai ales daca este din plastic; eu ung conectorii cu putina vaselina, doar partea filetata, merge altfel infiletareaLast edited by 77sky; 3 February 2009, 19:14.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
sal,am cumparat cu colegii de la munca un karcher 5.91 de la hornbach adevarata scula ,am luat si sampon de la mafra si l-am pus la treaba,merge struna.Ca pret 800 lei apratul,furtunul de presiune are 7.5m suficienti pt a spala masina in voie ,are si doua rezervoare de 0,75 ml cred ca am facut o treaba buna.
Comment
-
Kranzle e un aparat foarte bun e cel mai fiabil din cite am vazut
la karcher la modelele mici evitati sa opriti aparatul din pistol mai bine opriti din intrerupator pentru a nu crea presiune in aparat are pompa de plastic
dupa folosirea detergentuli folositi apa limpede pentru curatarea orificiilor alfel detergentul lichid se intareste si optureaza
Comment
-
Cand noi am cumparat Kranzle-ul am dat 200 lei (da, ati vazut bine!); habar nu aveam ce poate face...M-am documentat: pompa bronz, care poate functiona zeci de minute fara apa (cele din aluminiu sau plastic, mare atentie la ele, se pot "faulta" in cateva minute).
Suctiune a apei de la vreo 2.5 m, presiune f buna de lucru...
Sunt f multumit de el (mai ales ca sunt cam pretentios, la aparatura in general) iar cand am vazut pretul de vanzare am ramas mut: pe la 700 euro (da, iarasi ati vazut bine ); deci o afacere extra. In conditii normale nu l-as fi luat, cu acest pret, in plus nu se mai fabrica acest model)
Mai are un inconvenient: e al naibii de greu: 35kg, fara furtun de presiune
Abia astept sa se incalzeasca sa il pun iar la treaba.
Cat despre celelalte care se gasesc in comert, atat timp cat aveti grija sa nu le lasati sa mearga fara apa, si lucrati un timp de lucru decent, isi vor merita banutii (ma gandesc la ce e sub 500-700 lei) daca va merg 2-3 ani
Asa ca...sa punem furtunurile pe ele!Last edited by 77sky; 9 February 2009, 20:29.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Am un kranzle la servici de 5 ani merge de numa am schimbat o data setul nu era uzura mare dar daca era desfacut l am schimbat [a prins mizerie] la iesire si nu mai baga presiune se oprea
Poti spala si pe timpul asta numai sa scoti apa afara din pompa sa nu inghete il lasi sa mearga citeva secunde in gol fara apa
Comment
-
Cand il inchid procedez astfel: opresc motorul, mai apas o data parghia pistolului, se elibereaza presiunea, desfac acel conector, dinspre pompa, pornesc iar motorul si il las sa scuipe apa, toata (asa cum ziceai tu, in cateva sec nu mai da nimic afara...)
Nu am spalat acum, ca e prea rece afara, ma ud ca naiba...
Eu nu gasesc o firma de la care sa comand o-ringuri, prin net.
Am tipurile,dimensiunile lor (si cartea de service, cu piesele componente).
Poate ma ajuta cineva cu o idee. Tks!
P.S. nu prea vad de ce sa se schimbe, atat timp cat are ulei la nivel si intra apa curataLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment