mergi la un magazin de piese auto si ceri cheder pentru dacai veche . ai sa iti dai seama cum se pune daca deschizi capota fata ... Succes
Chederele Utile Masinii
Collapse
X
-
Mi-am pus si eu de mult cheder la capota si intradevar diminueaza praful care se depune pe motor dar in nici un caz nu diminueaza sunetul motorului
Praful nu poate intra pe sub masina pe la scut cum zic uni poate daca mergi pe aratura cu viteza 1 in scimb praful intra pe la grila si pe la lipsa acelui cheder
Cand nu aveam chederu de cate ori ploua si mergeam in spatele unei masini se punea pe motor numai mazga deaia in concluzie sunt multumit de performantele chederului
Comment
-
@alinfbl:
Si dupa ce ai pus chederul nu mai intra mazga cand mergi in spatele unei masini?
Si zici ca praful nu intra pe dedesubt? Poate la tine motorul e inchis ermetic... Dar aerul, intra?...Computer, did we bring batteries?... Computer?...
Comment
-
@Red_Alin: tare greu nu?eu imi faceam probleme ca nu stiam de care sa iau, nu cum sa il montez. ca aia am vazut inainte cand m-am uitat la motor. insa nu credeam ca intra de zici ca e facut special pentru acolo
Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
Cheder capota motor = condens mai mult cand ploua si e frig?
Originally posted by alindrgn View Posttu crezi ca asa tare ti se incinge motorul, incat sa nu aibe pe unde sa isi faca aerisirea? si daca are acel capitonaj pe capota nu mai sare vopseaua, dar caldura ce face? se imbiba in capitonaj? tu pui cheder, dar nu iti afecteaza grila din fata, de la radiator, si pe acolo poate iesi caldura. desi dupa cum zici tu, parca ai avea o masina din aia care atunci cand opresti motorul scoate fum pe la capota de suparare ca nu mai mergi cu ea. de curiozitate: ai simtit vreodata sa iasa caldura de la motor prin alta parte decat grila de la radioator?stai tu linistit ca nu patesti nimic daca pui cheder
Ca sa se inteleaga clar ce vreau sa spun incercati sa vedeti ce a patit un tip in trafic (e singurul film pe care l-am gasit pe net despre ceea ce vreau sa spun)
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
In film e vorba despre o Solenza dar nu conteaza, conteaza ce se intampla. Asta am patit eu azi, stand in coloana pe Kiseleff. M-am uitat si la alte masini sa vad daca mai pateste cineva la fel si am mai vazut vreo 5 in total la care sa iasa abur din capota, de la Arcul de Triumf pana la Romana.....
Deci, nu stiu ce sa cred inca: nu are caldura unde sa iasa repede si chederele sunt de vina sau e un semnal de alarma pentru vreo problema care va aparea (probleme racire, alte probleme)?
As aprecia un eventual dialog pe tema asta.
Salve tututor.
Vorba multa, saracia omului
Comment
-
Salut.
Am si eu acel cheder la motor.Pina acum nu am avut probleme,si nici in viitor nu vreau.
Poate nu porneste GMV-ul.
Pina la urma mi se pare normal sa iasa condens din capota(pe timp de ploaie)copota e calda,ploaia e rece.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Ceea ce ai patit tu....si ceilalti..se chiama ..supraincalzire motor. Eu zic sa verifici nivelul lichidului de antigel din borcan, vezi daca iti porneste ventilatorul cand trebuie, si daca raceste suficient de mult, capota prea incinsa, rece afara...deci...rezultatul aburilor.
Si toate astea nu se cauzeaza din cauza unui amarat de cheder de la capota.Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
Am vazut la un prieten cu un 16v care are un astfel de cheder la motor si categoric vreau si eu sa pun luna asta...faza cu aburi din capota e oarecum logic sa fie asa pentru ca afara era frig.Mie imi ies din parbriz aburi cand "fac focul" prea tare in masina si afara ploua si e si frig..e normal sa fie asa.
Comment
-
Salve cristi3775. Nivelul de antigel din borcan e ok. Intre min si max la rece, mai aproape de max la cald. Ventilatorul porneste - tocmai - cand porneste ventilatorul ies aburi din capota si mai tare, logic fiind, pentru ca acesta trage aerul rece de afara si il baga la motor....
In plus: cand am ajuns la destinatie, nu am oprit motorul, m-am dat jos din masina, am deschis capota si am verificat daca iese fum din vreun loc al motorului. Concluzia: nici o problema, se vedea clar cum iese abur din capota ridicata....
Eu cred in continuare ca e vorba de condens excesiv (capota la MPi nu e izolata si de aceea). Poate o fi din cauza chederului, poate nu. Masina o am din februarie 2008 si pana acum poate pur si simplu nu am intrunit conditii meteo similare si montajul chederului a fost o simpla coincidenta. Sper sa fie asa
Alte aspecte importante vreau sa rezolv la Loganul meu dar nu vreau sa fiu offtopic. Citesc forumul, si sper sa gasesc raspunsurile.
Bafta tuturor!
Vorba multa, saracia omului
Comment
Comment