Salut
Chederul montat pe portiera din spate, in dreptul montantului B este cheder cu perie de la Dacia 1300. Se prinde prin clipsare de muchia portierei, nu se lipeste. Clema metalica este identica cu clema de prindere a chederului montat la compartimentul motor. Intra putin mai greu, eu l-am batut usor cu un ciocan din cauciuc. Dimensiunea maxima la montaj este de 61 de cm. Le-am gasit la un magazin de piese auto pentru Dacia, au costat 16 lei amandoua. Eu am renuntat de ceva timp la chederele profil D montate prin lipire pe muchia portierelor. Pe langa faptul ca nu am gasit nici o banda dublu adeziva care sa reziste ( sa nu se dezlipeasca) , devenisera si "inestetice" deoarece lumea le agata la urcare in masina.
Praful intra mai ales pe jos, la nivelul pragurilor. Acolo trebuie gasita solutia salvatoare. Din cate am vazut la Duster 4x4 , si acele chedere protectoare dispuse la partea inferioara a portierelor se monteaza prin clipsare. Deocamdata a venit frigul si nu mai ma mai atrage bricolajul. ;)
Chederul montat pe portiera din spate, in dreptul montantului B este cheder cu perie de la Dacia 1300. Se prinde prin clipsare de muchia portierei, nu se lipeste. Clema metalica este identica cu clema de prindere a chederului montat la compartimentul motor. Intra putin mai greu, eu l-am batut usor cu un ciocan din cauciuc. Dimensiunea maxima la montaj este de 61 de cm. Le-am gasit la un magazin de piese auto pentru Dacia, au costat 16 lei amandoua. Eu am renuntat de ceva timp la chederele profil D montate prin lipire pe muchia portierelor. Pe langa faptul ca nu am gasit nici o banda dublu adeziva care sa reziste ( sa nu se dezlipeasca) , devenisera si "inestetice" deoarece lumea le agata la urcare in masina.
Praful intra mai ales pe jos, la nivelul pragurilor. Acolo trebuie gasita solutia salvatoare. Din cate am vazut la Duster 4x4 , si acele chedere protectoare dispuse la partea inferioara a portierelor se monteaza prin clipsare. Deocamdata a venit frigul si nu mai ma mai atrage bricolajul. ;)
Comment