Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La 1,4mpi,a se vedea codul de motor si pragul(limita) admis in ceea ce priveste noxele,abia apoi se poate vorbi de incadrarea in EURO.

    Comment


    • ok eu la noxe am 155 co si motor K7J-A7

      Comment


      • Originally posted by goguspan View Post
        eu stiu ca logan 1.4 euro 2 nici nu este, da ma rog, normal 1,4 mpi e euro 4, numai la noi la RAR iti da euro 3 ca suntem in romania.
        Toate modelele de logan benzina intre 2004 si 2006 luna a6a sunt euro3.
        Last edited by bossake; 9 April 2012, 00:47. Reason: Automerged Doublepost
        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

        Comment


        • Bujii NGK V-Line 38 -BKR6EZ, alaturi de uleiul Motul 6100 10W40 motorul urca muuult mai bine in ture, comparatie cu bujiile originala Champion si Elf Comp ST 10w40.

          Comment


          • eu bag numai 5w40 si merge f bine si bujii denso k20tt

            Comment


            • Salut, am tot citit aici pe thread dar nu am reusit sa ma lamuresc. Am un 1.4 remapat si vreau sa ii schimb bujiile de fabrica cu unele ngk iridium. Ma intereseaza daca imi poate spune cineva exact ce cod trb sa aibe bujia si ce gap trebuie sa aibe pentru un 1.4 resoftat.

              Comment


              • BKR6EIX/BKR5EIX, in unele cataloage apar 5, in unele 6. Diferenta este in clasa de temperatura (6 sunt mai "reci"), merg amandoua. La GAP nu umbli, poti sa distrugi usor electrodul de Iridium deci in general il lasi cum este. Vin cu GAP de 0.8 si functioneaza ok (eu asa am).
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • eu am vaz ca prin multe cataloage 1,4 si 1,6 16v da cam la fel, mai putin la 1,4 cu 1,6 de ce, nu stiu, dar asta e. merg cele cu 6 linistit

                  Comment


                  • Eu am BKR6EIX cu gap la 0.8 si merg zuper.Si am si resoft.

                    Comment


                    • Alea le am si eu, nici macar n-am fost curios sa le masor gap-ul

                      Comment


                      • Salut,mi-am cumparat si eu(dupa cate laude am citit) bujii cu electrod de iridium de la Denso si pot spune k nu prea simt nici o "inflorire" a performantelor,dar voi revenii cand le voi observa .

                        Comment


                        • Lumea lauda p-acilea NGK, din ce-am vazut, Denso mai putin.

                          Comment


                          • eu am denso k 20 tt si sunt foarte multumit, merg brici pe langa NGK BKR6E, depinde de la masina la masina.

                            Comment


                            • Apropo de Denso K20TT...
                              Azi, după lupte seculare (din iarna trecută), care au durat cam 10 minute, m-am învrednicit să schimb și eu vechile mele Brisk cu sus-numitele. Vechile bujii s-au desfăcut surprinzător de ușor, semn că băieții de la Dacia service, unde le-am schimbat ultima dată, și-au făcut treaba. Montajul a fost simplu. Am utilizat spray cu aer comprimat, pentru a curăța mizeria (oh, Doamne, câtă era!) de deasupra vechii bujii. După curățare, a urmat demontarea, care, cum am zis, a fost foarte ușoară, apoi montarea bujiilor noi, pe rând. Am folosit cheia dinamometrică din dotare și cheie tubulară de bujii (strâns la 25 Nm), fiindcă de felul meu, am tendința de a strânge prea tare. Cu aceeași ocazie, am schimbat și fișele cu unele Tesla, nu că cele originale Beru ar fi tușit, dar dacă tot e să înnoiești accesoriile de la partea de aprindere...
                              În foto, vechile bujii, care și-au făcut datoria cu vârf și îndesat, deși sunt o soluție buget. După înlocuire am făcut o tură în afara orașului și, sincer, o ușoară îmbunătățire se simte, în sensul mersului ceva mai rotund, echilibrat al motorului, dar ce să faci, nene, nu putem compara bujii noi, cu unele ce-au funcționat 40.000 km.
                              Attached Files
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Fac o mică rectificare: cu Brisk am mers cca. 30.000 km, nu 40.000 km. Cu scuzele de rigoare, căci nu am putut edita mesajul precedent.
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google