Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujii ''de uzina'', de la Champion la Beru sau Eyquem, cu mica diferenta ca sunt mereu NOI. Iridiumul functioneaza la fel de frumos si inainte de schimbare, dupa 90.000 km, lucru care nu poate fi spus despre bujiile normale

    Consumul si promptitudinea raspunsului motorului sunt direct influentate capacitatea bujiei de a-si pastra caracteristicile initiale cat mai mult timp. Ar mai fi de adaugat si starea filtrului de aer.

    Sa consideram doar 100 ml / 100 km economia, desi real este pe la 200ml / 100 km.

    Un calcul simplu arata ca se cam cumpara singure pana trebuie sa le inlocuiesti.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by Shakar View Post
      @ Iancu

      Care e problema cu ele ? Daca nu esti multumit, pot fi 3 cauze.

      1) Sunt fake
      2) Au venit decalibrate si au distanta aiurea
      3) Ai avut asteptari mult prea mari
      Acum am recitit ultimile posturi de aici; abia aseara le-am montat.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by razvanamza View Post
        am avut si eu "iridiu". in afara de palaria de bani data pe el, n-am simtit nimic deosebit fata de bosch-urile fr7dc+ pe care am dat 40 de lei. asa ca le-am returnat rapid si am bosch-urile si acum. stiu ca rezista in timp & shit, dar pentru mine ca posesor de Dacia mi se pare aberatie sa ingrop 300 de lei in ceva ce pot baga 40-50 de lei pe an. ...............................................
        Normal ca n-ai simtit mare branza atata timp cat n-ai facut teste d-astea tampite cu tr V la blana din 1500 rpm.

        Originally posted by dr_mke View Post
        Cu bujiile de uzina NOI, Champioane cu 2 electrozi de masa, masina nu trage ok deloc la 1500 rpm in treapta a 5-a, dupa apasarea pedalei de acceleratie urmeaza o intrerupere sesizabila, trepidatii si intr-un tarziu incepe sa se miste.
        Pusesem un clip cu timpii de acceleratie pana aproape la viteza maxima,....................................
        .
        Dcotore eu n-am probleme d-astea de intrerupere in blana de la 1500 rpm pt tr V, oricum e un test tampit la care pun pariu ca te fac si la sta, eu cu bujiile stock (au acum vrreo 40000 km) si tu cu minunatiile alea...

        Te bagi?

        Prima data ai vazut si tu ca te-am dovedit indubitabil, ai bagat pardon ca bujiile minune erau uzate, hai sa facem si cu subturari d-astea de dizal si-ti arat ca e apa de ploaie ce spui.
        Last edited by Octavian; 5 August 2012, 19:12. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Cred ca va bateti excesiv de mult capul. Bujiile mele, pe care scrie Renault, cu 2 electrozi, s-au comportat foarte bine. Le schimb cam la 25 k si cam atat.

          Pe mine ma ingrijoreaza mai degraba, de o vreme, pretul benzinei, e singurul care costa cat nu face, restul (ulei, bujii, filtre) scot bani mai rar din buzunar, asa ca odata, de proba, merge facuta o aroganta cu nu stiu ce bujii exotice gen Iridium, potrivite pentru Maserati. Macar asa simti ca ai masina de curse.
          Last edited by mr.K; 5 August 2012, 20:40.

          Comment


          • eu le am luat dintr un singur motiv...100.000 km nu am probleme.

            Comment


            • Ai harta de fabrica in ECU sau alte dubiosenii ? Din cate tin eu mine, nu-i standard. Cand o faci inapoi standard, facem ce vrei.
              Asa bag frumos in rezervor 4-5 flacoane de OctaneBooster si te dovodesc chiar cu lumanari in loc de bujii
              Un benzen statut nu mai are CO 95, stie si bunica treaba asta. Gumele de iarna au rezistenta la rulare mai mare, iar temperaturile cu minus nu ajuta nici ele motorul.

              Nu-i nici o aroganta, per total, daca mai iei in calcul si manopera, te costa mai ieftin cu iridium.
              sigpic

              Comment


              • V-ati agitat degeaba. Iancu nu isi montase bujiile si spunea ca spera sa obtina si el aceleasi rezultate cand o sa le monteze. Dupa cum arata penultima sa postare, este foarte multumit de bujii, deci inca un posesor multumit vs invidiosi care nu accepta.

                @ Octavian - nu stiu ce relevanta are liniuta ta cu dr_mke (varianta 1.4) atata timp cat masina ta nu e stock.

                PS - din cate stiu, Loganul 1.4 de care vorbea atunci folosea NGK V Line care costa cat un set de bujii normale (~80 lei) deci nu e vorba de Iridium. Oricat te-ar roade chestia asta, atata timp cat ~ toti posesorii spun ca sunt superioare unor bujii clasice (si au toate motivele sa fie) nu te mai agita atat, iti distrugi nervii .
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • eu nu cunosc nici macar 1 persoana care a folosit Iridium, si care sa spuna ca nu e multumita.
                  tuturor carora le am recomandat au fost multumiti si au zis ca ceva acolo se simte.

                  Comment


                  • Este corect, nu este placebo.
                    Aseara un drum Tecuci- Galati, intre orele 19.30-21.30, cu un trafic nebun(toti aleg ore tarzii de intoarcere din cauza caniculei), aer dechis 100% pe tot drumul, masina incarcata, pe plaje intre 1500-4.000rpm de simte un plus in general la turatii mici, fara sa se simta in oglinda; cand am facut experimente inainte de a monta noile bujii, la turatii mici si apasare brusca a acceleratiei, pe langa glasul mai infundat al motorului, oglinda din habitat "misca" un pic imaginea din spatele lunetei . Restul legat de consum, nu prea ma intereseaza; am facut 50.000cu cele de fabrica, tot ar fi trebuit in toamna sa le inlocuiesc ;vorba lui Alex, o bucata buna de timp nu-mi pun problema bujiilor.
                    Per ansamblu e bine; urmeaza Transalpina.
                    Last edited by IancuMIC; 31 July 2017, 20:49.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • ce imi place mie este ca la speed bump uri nu mai trebuie sa dau a 1 a. imi permite motorul sa accelerez cu a 2 a din 800-900 rom fara probleme.

                      in continuare cei care spun ca Iridium nu sunt bune sunt cei care nu le au folosit

                      Comment


                      • Iegzact ! Motorul functioneaza mereu ireprosabil indiferent de plaja de turatie !
                        sigpic

                        Comment


                        • Eu n-am zis ca nu-s bune sau mai bune.

                          Doar ca nu mi-am batut capu' pana acu'. Cred ca nici de acu' nu-mi bat capu', echipa castigatoare nu se schimba, daca nu obtin o modificare majora a comportamentului masinii, iar voi ziceti ca nu trebuie sa ma astept la asa ceva.

                          Comment


                          • altii nu obtin schimbari majore nici cu bani grei investiti

                            Comment


                            • Tocmai de aceea-> benzina si talpa.
                              Acel 0.2% economie consum sesizat cu bujii Iridium, poate proveni din orice, e prea mic sa fie atribuit cu exactitate, strict bujiilor. Poate pur si simplu n-a batut vantul la fel.
                              Last edited by mr.K; 6 August 2012, 13:39.

                              Comment


                              • bujii Iridium, ulei sintetic, filtre premium, gume low friction, garda joasa....toate astea adunate dau o economie care probabil se va simti. luate individual sunt frectie

                                eu le am pe toate si chiar simt. am cele mai mici consumuri pe threadul de consum 16v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google