If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tot pe alea recomandate de Shakar as merge si eu, desi nu cred ca s-ar strica daca ar merge cu astea.
Sfat: nu lua din alea cu 2 sau mai multi electrozi de masa. Mie imi consuma cu ~un litru mai mult (fara niciun fel de exagerare) cand aveam Eyquem cu doi electrozi.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
V Line-ul are avantajul ca electrodul central are o crestatura (V-ul), iar asta inseamna o durata de viata mai mare. De ce? Pentru ca un electrod in V inseamna o emisie mai mare de electroni datorita suprafetei ascutite. Cam in ~40.000 km V-ul "dispare" de la uzura dar ramane mai departe ca o bujie "normala", adica inca pe atat, pana sa inceapa sa dea rateurile tipice bujiilor uzate.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
N-as putea spune. Diferenta am vazut-o cand le-am dat afara la 50k si am pus bujii Renault din reprezentanta. Dar... uzat-nou nu prea e corect de comparat.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Depinde de buget; poti opta pentru aceleasi bujii pe care le ai din fabrica, care nu sunt chiar scumpe. Nu recomand in schimb bujii cu mai mult de un electrod de masa.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Depinde de buget; poti opta pentru aceleasi bujii pe care le ai din fabrica, care nu sunt chiar scumpe. Nu recomand in schimb bujii cu mai mult de un electrod de masa.
Multe au venit cu bujii din fabrica, cu doi electrozi.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Stiu acest lucru; logica mea tine de faptul ca la bujiile cu mai mult de un electrod de masa nu avem mai mult de o scanteie si nicidecum una mai mare; daca sunt si mai scumpe cu atat mai rau.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Avantajul pe hartie e ca asigura scanteia mai bine decat una clasica cu un electrod, adica rateurile sunt mai mici/rare, nimic altceva.
Nu stiu ce inseamna bujii rulate mult cu un sg electrod, am mers pana acum numai cu 2 electrozi si nu-mi aduc aminte sa fi avut probleme la pornire sau in mers nici la 50000 km rulati.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment