Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • astazi le-am schimbat si eu, am pus eyquem cu 2 electrozi, cele pe care le-am scos erau cu un electrod, si scria Renault pe ele... deci nu toate masinile au fost dotate din fabrica cu eyquem cu 2 electrozi.
    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

    Comment


    • De vreo cateva sute bune de km am pus NGK V line. Ciudat sau nu si chiar intamplator, am observat un plus de putere chiar de la prima pedala, la acelasi stil de condus, fata de vechile bujii, eyquem cu 2 electrozi.
      I don't ride low, I fly high...

      Comment


      • Asta se intamla doar daca vechile bujii erai intradevar, praf, ceea ce nu cred; nu e oare o impresie autoindusa de faptul ca ai ceva nou?
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Nope, chiar am observat fara sa vreau; imi cunosc foarte bine masina. In plus, nu am cautat sa imi "tunez" masina, ci pur si simplu am schimbat bujiile dupa 30k km. Am fost foarte obiectiv, de'asta am postat aici dupa cateva sute de km si nu imediat ce am observat "schimbarea". Nu va inchipuiti ca acum zboara, ci e un zvac mai tineresc.
          I don't ride low, I fly high...

          Comment


          • Obiectiv vorbind se observa un raspuns mai bun la acceleratie.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by Macs View Post
              Nope, chiar am observat fara sa vreau; imi cunosc foarte bine masina. In plus, nu am cautat sa imi "tunez" masina, ci pur si simplu am schimbat bujiile dupa 30k km. Am fost foarte obiectiv, de'asta am postat aici dupa cateva sute de km si nu imediat ce am observat "schimbarea". Nu va inchipuiti ca acum zboara, ci e un zvac mai tineresc.
              salut. acelasi lucru mi s-a intamplat si mie dupa ce am inlocuit niste beru cu doi electrozi, cu care masina mergea extrem de prost, cu bosch cu 2 electrozi facute in rusia. masina intr-adevar nu mai tremura la turatii mici, are demaraj mult mai bun si merge mult mai bine, dar intamplator am observat ca teava de esapament e mai afumata si din cand in cand, dar asta destul de rar, da un usor miros de benzina. aseara le-am curatat bujiile si le-am raglat. erau inchise la 0,8mm. le-am raglat la 0,9 si acum astept sa vad cum se comporta in continuare. am o rugaminte la tine daca nu cer prea mult... spune-mi si mie daca ai fum pe teava. vreau sa spun ca cu bujiile beru aveam teava curata, dadeam cu degetul pe ea si nu se lua nimic...

              Comment


              • ai prea multa benzina, cam asa s ar traduce, amestec bogat

                Comment


                • si ce trebuie sa fac? la ce ar trebui sa umblu?

                  Comment


                  • fa i o diagnoza, sau vezi aprinderea, a mea de doua ori din 2006 a fost argintie sa zic asa, curata , stilul de mers, etc, filtru aer imbacsit.......

                    Comment


                    • diagnoza iese perfect. i-am facut. i-am curatat in seara asta bujiile si le-am reglat la 0.95mm iar cand voi termina banzina asta din rezervor o sa ii pun de la omv de 100. acum mai am 30 l de benzina de 95 de la petrom. desi bujiile arata bine, sunt arse frumos si capatul pistoanelor se vede ok, nu e afumat si nici funingine nu are. am observat in seara asta cand am scos bujiile ca nu mai sunt umede in capatul filetului dupa ce le-am reglat aseara la0.90mm(le aveam la 0.80 din fabrica)

                      Comment


                      • Ai avut distanta mica la electrod.

                        Nu te mai stresa )

                        Eu am facut proba cu bujiile vechi reglate la 0,7 resp 0,8 resp 0,9 resp 1,0 mm, resp 1,2 mm.

                        La 0,7 mm aveam o repriza mai buna din turatii mici (gen 1500 rpm pe tr III sau IV) dar la turatii mai mari nu tragea ok, pur si simplu nu ma aprindea cum trebe amestecul bogat, demaraj cam slab.

                        La distanta mare (1,2 mm) tragea al dracu de bine in turatii mari, dar incepea sa se balbaie la ~5300 rpm si sub 2000 rpm mergea oleaca intrerupt.

                        ~0,9-1,0 mm e distanta optima cred eu (nu cunosc cat e de fabrica)
                        Last edited by Octavian; 26 November 2012, 22:07.

                        Comment


                        • 0,9 mm, din cate stiu.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • da, 0,9 + - 0,5, din cate m am informat eu

                            Comment


                            • Trebe sa verific in carnet cat am cu bujiile astea (orighinale Reno cu 2 electrozi) banuiesc ca vreo ~25000 km, o sa verific sa vad ca e distanta acum.
                              De noi cred daca imi adcu bine aminte 0,9mm (nubag mana in foc, dar stiu ca am bagat lera la electrozi si cam atat )

                              Trage de rupe chiar si cu softu lenes care il am.

                              Comment


                              • La bujiile cu 2 electrozi de masa, n-ai cum sa masori gap-ul cu...lera; sau cel putin nu ai o masuratoare exacta. Am inteles bine, 2 electrozi de masa?
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google