Pai eu zic sa alegi un producator cunoscut, eventual vezi ce recomanda pentru motorizarea ta; mai putin conteaza daca are unul sau doi electrozi de masa; o singura scanteie produc ambele tipuri de bujii.
Bujii Logan
Collapse
X
-
Ca fapt divers, la 1.4 am avut cu un singur electrod de masa, la fel si la 16v; in ambele situatii nu am reclamat nici o problema legata de bujii.
Dupa parerea mea conteaza calitatea bujiilor, valoarea lor si mai putin cati electrozi de masa au.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Nenea Iancu ai ramas dator cu o distanta intre electrozi la bujiile cu iridium.
Eu intre timp am reglat Denso iridium la 0.92 si asa merg cu ele. La 1.08 nu avea viata motorul dupa 4000rpm si esapamentul era negru si la 0.85 avea viata la peste 4000rpm dar parca nu tragea bine intre 2000 si 3000rpm.
Acum la 0.92 (0.94 distanta pentru scanteie) trage bine in toate turele si e maxim de zgomotos motorul semn ca explozia are forta maxima (ardere completa/corecta).
Problema e ca am deja 3-4000 km (majoritatea extraurbani si 1/3 autostrada la 4000rpm) cu bujiile la 0.92 si inca nu s-au curatat catalizatorul si tobele de funinginea acumulata in 7-8000km cand erau setate la 1.08. Se tot innegreste teava de la toba.
Comment
-
Da, scuze; batranetea e de vina.
Distanta dintre electrozi e foarte putin peste 0.9, asa cum am reglat initial, iar motorul trage impecabil de la 1450 rpm in sus cu tr. a 5 a. Sub aceasta limita "anunta" ca ceva nu-i convine, dar foarte scurt, asta doar cand accelerezi brusc.
Bujiile arata de parca sunt noi; am si ceva poze dar telefonul meu ma face de ras asa ca evit sa postez.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Am 8 ani si 60 mii km si nu am schimbat deloc bujiile,de fapt,nici nu le-am desfacut vreodata;masina merge bine,porneste la sfert,consum in afara pana in 6(am fost in bulgaria in concediu 2mii km facuti cu 113 litri benzina,consum 5,7 la suta
Ce ziceti?sa le schimb sau macar sa le desfac si sa le verific?
Ce bujii sunt mai bun? si acceptabile ca pret,nici echiparea din fabrica nu stiu ce este
Comment
-
E bine sa schimbi bujiile preventiv. Chiar daca nu au vre un defect vizibil, poti sa ai un consum usor marit sau in cel mai rau caz te pot lasa in timpul mersului si poti avea mai multe neplaceri.
Eu am bujii NGK V-line de 30 000 de km.
Le-am scos din cutie si le-am montat fara nici un fel de reglaj suplimentar.
Motorul functioneaza foarte bine.Logan GPL 1.4
Comment
-
La NGK, bujia are un manson de carton destul de gros ca sa nu se ''deregleze'' in cutie, de una singura. In plus sunt mereu reglate la fix. Mereu au mers ireprosabil. Mansonul respectiv este intalnit la mai toate marcile ''spalate'' de bujii.
NGK Iridium, BKR6EIX, rulate ~60.000 km, cu talpa foarte grea uneori. In general se poate spune ca sunt forjate. Dupa mine inca se prezinta ok, nu am avut cresteri de consum, ezitare la accelerare.Attached Filessigpic
Comment
-
-
Una peste alta fiecare pune ce vrea pe masina si este multumit in felul lui de cum trage masina. Eu am schimbat bujiile pe la 60 mii km prima data si i-am pus Bosch cu 4 electrozi. Inainte avea cu 2, dar nu vad in asta o minune, vorba colegilor face tot o scanteie nu doua. Sunt multumit de cum trage masina, nu da rateuri, nu tremura. Deci e mai mult decat suficient. bafta
Comment
Comment