Uite aici un topic ce te-ar putea ajuta.
Bujii Logan
Collapse
X
-
Am si eu o mica nelamurire, a luat tata ieri niste buji de origine 55 lei toate 4, sunt cu un singur crac, nu asta ar fi problema, problema este ca pe ele scrie ca sunt fabricate in Mexic, la prima pornire am sesizat imediat ca miroase a gaze mai tare decat cu cele vechi iar o alta problema ar fi ca porneste mai greu la cald, se poate sa fi luat unele contrafacute?pot sa verific cumva?
Comment
-
Au mai fost useri care au descoperit ca bujiile de origine Renault sunt fabricate in ...Mexic; e foarte posibil ca sa primesti bujii fabricate tot acolo(eu personal nu vad care-i problema).
Daca tot le-ai cumparat, mai lasa-le pe alea de spui ca nu-ti place cum merge motorul, eventual pune-le un pic la treaba; poate te inseli in privinta lor si chiar sunt bune.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by dr_mke View PostLas' că te convertesc eu la NGK.
O mai trambalez doua-trei zile ca sa-mi dau verdictu, dar am realizat ce bujii de c--at am avut pe masina.
La plecare usoara de pe loc nu-si mai da in nas, pleaca clar mai bine din turatii mici (1800-2000 rpm) cand ii dai talpa, nu mai are momente de ezitare, raspunde mai bine la acceleratie.
Imi cunosc utilaju destul de bine ca sa nu exagerez in afirmatii, tot nu pot sa cred ce bujii am avut...inuman.
La diferentele simtite sa avem in vedere ca bujiile de fabrica sunt rulate aproape 34000 km.
Comment
-
Cand ti-oi mai face o vizita cu celalalt Logan, ăl' de 1.4, ai sa vezi ca si NGK V-line raspund 99% la fel ca astea si costa cam la fel cu cele de origine. Iridiumurile astea mai au teoretic inca 30.000 km de viata, dar dupa cum imi aratau primele la Logan la 90.000 km, am zis ca-i putin cam mult la regimul de lucru pe care-l au. Oricum, la cum arata cele pe care le-ai pus la tine din motor asta seara, rulate 60.000 km deja, mai au ~10.000 km in mod sigur fara sughituri.
Eu ti-am zis ca nu ma intereseaza ce marca sunt, doar ca la astea m-am oprit pentru ca mi-au placut cel mai mult. Imediat dupa revolutie, la Dacia 1310 TLX, am mers cativa ani cel mai bine cu bujii ISKRA, care la vremea respectiva erau mult peste SINTEROM. Daca mergea optim cu bujiile de uzina, cu alea eram si in ziua de azi.
Dupa cum vezi, nu-i deloc asa. Cu mana pe inima iti zic ca un set de NGK V-line raman constante in prestatii cca 30.000 km.Last edited by dr_mke; 3 August 2013, 02:01.sigpic
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostMi-ai distrus ziua, speram sa-mi pot sustine afirmatiile in continuare.
O mai trambalez doua-trei zile ca sa-mi dau verdictu, dar am realizat ce bujii de c--at am avut pe masina.
La plecare usoara de pe loc nu-si mai da in nas, pleaca clar mai bine din turatii mici (1800-2000 rpm) cand ii dai talpa, nu mai are momente de ezitare, raspunde mai bine la acceleratie.
Imi cunosc utilaju destul de bine ca sa nu exagerez in afirmatii, tot nu pot sa cred ce bujii am avut...inuman.
La diferentele simtite sa avem in vedere ca bujiile de fabrica sunt rulate aproape 34000 km.
Comment
-
Am cautat astazi bujii compatibile pt motorul 1.2 de pe logan. Din ce gasesc sunt preturi destul de mari si se gasesc destul de greu in Romania.
Bujii compatibile :
- NGK LZKAR7B ( cu astea a venit echipata masina ) bujii obisnuite - pret 25-30 ron/buc. N-am gasit compatibile iridium de la NGK
- DENSO FXE20HR11 pret peste 110 ron/buc
- BRISK IRIDIUM P8 (MR14YIR-9) pret putin sub cele Denso.
Mi se par destul mai scumpe. Are cineva vreo idee de vreunele mai ieftine tot iridium pentru 1.2 ?
Comment
-
-
Am intrat in proprietatea lor definitiv nu le mai dau jos.
Economia de benzina nu ma intereseaza in mod special (daca exista) imi place ca acum raspunde asa cum trebuie la acceleratie si nu mai face figuri cand ii dau gaz din turatii mici (~2500 rpm).
LE: era o discutie mai in spate daca se releaza sau nu disnta la electrod la bujiile iridium, se pare ca totusi se regleaza, dar nu stiu cine se risca
Q: Do I need to set the "gap" when installing a new set of plugs?
A: Maybe. A spark plug part number might fit hundreds of different engines from many different manufacturers. Although the NGK factory will set the gap to a pre-selected setting, this may not be the right gap for your particular engine. The incorrect plug gap for your engine can contribute to a high rate of misfires, loss of power, plug fouling, poor fuel economy, and accelerated plug wear. It is always best to check the gap against the manufacturer's specifications. If adjusting the gap on fine wire or precious metal plugs such as platinum or iridium be very careful not to apply any pressure or prying force to the fine wire center electrode or insulator as they can be damaged. The gap should be adjusted by only moving the ground electrode
Comment
-
Originally posted by Octavian View Post.
LE: era o discutie mai in spate daca se releaza sau nu disnta la electrod la bujiile iridium, se pare ca totusi se regleaza, dar nu stiu cine se risca
[I]Q: Do I need to set the "gap" when installing a new set of plugs?
Piese Dacia Logan : placa si disc ambreiaj , curea si role distributie , radiator apa , compresor ac , condensor ac , disc frana , caseta directie , pompa inject ,pompa apa , geam oglinda brat bascula fata , bieleta directie , bieleta antiruliu , electro ventilator , far logan , lampa stop , bara protectieDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment