Da, dar erau si alte generatii de motoare.
Bujii Logan
Collapse
X
-
Ceva util despre bujii gasiti aici
Comment
-
Eu nu mi-am curatat bujiile pe vremea lui Ceausescu. Sinterom se gaseau fara probleme, se reglau, se puneau in motor, cam 15.000 km era viata lor buna, apoi altele. Nota bene, n-am rulat nici o data cu socul tras, nu-mi mirosea a benzina esapamentul cu motorul cald.
Mai depinde si de cum iti intretii masina, fie pe vremea lui Ceausescu, fie pe-a lui Iliescu sau Basescu.sigpic
Comment
-
Sa fim seriosi, P-urile alea de la Sinterom de pe vremea lu' nea nicu' cum spui tu, nu duceau 15 mii km (pe prospect intr-adevar atat scria ca duc) oricat era de bine era reglat motoru' sau era intretinut.
Daca duceau 10 mii fara sa le dai afara deja era eveniment.
La berlina 1310, io le dadeam afara pe la 7000-8000km maxim si aratau jalnic, ancrasate si afumate. Nici eu nu mergeam cu socul tras si masina mergea mai mult p-afara decat in Buc. Si era la sfar. anilor '90, nu pa vremea lu' ceausescu. Atat motoarele cat si bujiile erau proaste.
Cum era, la 50-60mii o segmentare care te mai ducea pana pe la 80-100mii fara sa schimbi setu motor daca aveai noroc. Nu era chiar o regula, da' ii auzeam pe multi cu chestia asta.
Io de ex. la a mea nu i-am facut segmentare si nici setu' desi avea in jur de 110mii cand am dat-o. Halea cam 600-800gr. intre schimburile de ulei (5000km).
@dr_mke,
"Eu nu mi-am curatat bujiile pe vremea lui Ceausescu"
Vad ca esti de-o varsta cu mine, zi-mi si mie ce bujii curatai tu la 10-11 ani cand l-au plumbuit p-ala??!Last edited by Kojak; 2 October 2013, 12:17.
Comment
-
La 14 ani stiam sa-ti fac orice la frane, aprindere, carburatie, singur, fara nici un fel de asistenta.
Sinteroamele dintr-un motor care mergea cu socul tras dimineata 10 minute, nu aveau cum sa tina, erau afumate ca scoase dintr-un dizel. Mai discutam despre cate Dacii aveau carburatorul si aprinderea reglate corect ? Cum sa tina cand erau agresate periodic cu peria de sarma, fie la gratar, fie in fata blocului ?
Mai povestim aiurea, poate nu-si aduc aminte multi de minunatia de LIFROM, care in 6 luni era negru, etc, samd ? Oricum 99.99% nu il schimbau decat atunci cand pica ceva, pentru ca lichidul de frana nu se schimba !
Dupa Sinterom au incepu sa se gaseasca bujii ISKRA, mult mai bune.Last edited by dr_mke; 2 October 2013, 13:37.sigpic
Comment
-
Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
ce mi-ai dat tu in acele linkuri nu e pt motorul D4F-732 , pt ca filetul e mult prea scurt si sunt prea mari in diametru.
Stiu ca e mult mai lung filetul si mai mic in diametrusigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Te inseli , crede-ma am fost atent si am citit specificatiile la acea bujie din linkul tau si nu e ce trebuie pentru 1.2 16v.
Acest motor functioneaza cu bujii de acesta dimensiune :
Filet exterior (mm) 12,0
Deschidere cheie 14,0 mm
Lungime filet [mm] 26,5
Eu caut bujii denso cu acesta marine /specificatie etc..sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Pana una alta poti suna sa pui o intrebare, de pe siteul ala am cumparat si eu k20TT pentru mpi, le am de vreo 2000 km si functioneaza mai bine ca ngk v-line
am mai cumparat alte piese si sunt in regula, preturi mici, baieti prompti si cel mai important ca nu sunt facaturiDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment