Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca va uitati bine, prima bujie e de origine , scrie pe ea made in france iar cele 3 sunt NGk

    Comment


    • Sigur ca am vazut si asta, dar astept mai multe lamuriri din partea utilizatorului.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Eu m-am lamurit ca unii bat campii peste limita admisa de bunul simt.
        Din cate stiu, si pompa de apa pe masina respectivului a fost schimbata aproape de 200k.

        Comment


        • criza ))) sau un test de anduranta ??)

          Comment


          • Doar gogoshi. Cat de crizat sa fii ca sa pui pe masina o bujie cu un electrod si 3 cu doi electrozi?
            Last edited by mr.K; 20 October 2013, 20:10.

            Comment


            • Alea 3 poate is de pe ceva matiz sau ceva in 3 pistoane si prima mie imi arata ca scoasa din vaselina, e lucioasa - unsa, parerea mea...

              Eu am facut sapaturi si am gasit asa: codul de Ngk pt 1.2 16v este: LZKAR7B, conform site-ului: http://www.ngk.de/nc/en/product-find.../LZKAR7B/7594/
              Iar echivalentul NGK Iridium este: ILZKAR7B11 conform: http://www.clubplug.net/ngk_ngk_iridium.html
              Pentru cine vrea iridium pt polizor.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Sigur ca am vazut si asta, dar astept mai multe lamuriri din partea utilizatorului.
                Repet ....Aceste buji au fost pe masina si asa le-am scos....Aceste bujii au functionat 175.000 km....Evident ca masina a mers in 3 si cateodata chiar in 2 pistoane pana se incalzea .....Revenind la pompa de apa inca functioneaza perfect pe masina si a trecut si ea de acesti km....
                "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                Comment


                • Cum adica evident ?
                  O benzinara care functioneaza in 3 pistoane nu poate fi utilizabila, n-ai cum sa rulezi cu ea asa .... sa nu mai zic ca in 2 bujii e deja SF.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Eu m-am lamurit ca unii bat campii peste limita admisa de bunul simt.
                    Din cate stiu, si pompa de apa pe masina respectivului a fost schimbata aproape de 200k.
                    De ce crezi tu ca eu bat campi si n-am bun simt? Ti se pare tie ca tu le stii pe toate!? Am jignit pe cineva daca am zis la cati km poti schimba o pompa de apa ,o distributie si-un set de bujii? Fiecare isi poate schimba piesele pe masina atunci cand vrea sau cand poate....

                    Parerea mea vizavi de aceasta discutie a fi ca, tu , sa fii mai cu bun simt si mai putin atotstiutor !

                    Originally posted by 827sam View Post
                    Cum adica evident ?
                    O benzinara care functioneaza in 3 pistoane nu poate fi utilizabila, n-ai cum sa rulezi cu ea asa .... sa nu mai zic ca in 2 bujii e deja SF.
                    Evident ca atunci cand a pornit in 3 si nu a mai vrut sa mearga nici in 3 pistoane ,decat ca un tractor, s-a oprit si am dus-o direct in service remorcata ....
                    Daca masina porneste in 3 pistoane si disfunctionalitatea bujiilor te prinde in turatie mare peste 3000/3500 rot/min poti sa mergi cativa zeci de km in caz de avarie chiar si in 2 buji cu conditia sa nu intalnesti o panta sau sa schimbi in treapta inferioara...
                    Last edited by adonis33; 20 October 2013, 21:26. Reason: Automerged Doublepost
                    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                    Comment


                    • Deci a pornit ca tractorul, a-i dus-o pe la service remorcata!?!!!! ( de ce sa risti, nu stiu), dar asa, de-a naibii, n-ai dat 80 de lei pe un set de bujii.

                      Tu crezi ca daca unii tac, inseamna ca te si cred?

                      Parerea mea vizavi de aceasta discutie a fi ca, tu , sa fii mai cu bun simt si mai putin atotstiutor !
                      Dumneata sfidezi regulile minime ale soferiei, imi e greu sa te cred.

                      Totusi, de ce avea 2 feluri de bujii? La precedentul schimb, una din cele vechi parea inca buna si ai cumparat doar 3 noi?
                      Last edited by mr.K; 20 October 2013, 21:39.

                      Comment


                      • si cand ajungi la service schimbi si catalizatorul, cu totul
                        si mai schimbi si probabil alte piese care se strica din cauza mersului incorect al motorului
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Deci a pornit ca tractorul, a-i dus-o pe la service remorcata!?!!!! ( de ce sa risti, nu stiu), dar asa, de-a naibii, n-ai dat 80 de lei pe un set de bujii.

                          Tu crezi ca daca unii tac, inseamna ca te si cred?


                          Dumneata sfidezi regulile minime ale soferiei, imi e greu sa te cred.

                          Totusi, de ce avea 2 feluri de bujii? La precedentul schimb, una din cele vechi parea inca buna si ai cumparat doar 3 noi?
                          Nu imi doresc ca cineva sa ma creada in mod special si nici macar n-am pretentia ca altcineva sa imi urmeze exemplu ,aici, fiecare isi impartaseste parerea ,experienta si intamplarile prin care a trecut vizavi de acest tip de masina !

                          Nici eu nu cred toate prostiile scrise si povestite pe acest forum dar ,....de la a nu crede ,pana la a jigni pe cineva doar din dorinta prezumtiva ca tu esti mai destept si le stii pe toate , este o cale foarte luuuuuuuuuuuuuungaaaaaaaaaaaa....de bun simt !

                          Revenind la discutia noastra ,fara ranchiuna si polemica inutila, trebuie sa va zic ca in cei 175000 km n-am umblat nici macar odata la aceste bujii !

                          Le-am schimbat doar in ziua in care nu am mai reusit sa ma deplasez cu masina, motorul functionand ca un tractor ....cu trepidatii si intreruperi.
                          "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                          Comment


                          • Auzi, dar nu esti tu cel care a avut un accident cu dauna totala ? Ti-ai luat mcv ?
                            Ceva nu se leaga, mergi cu masina asta de la 0 la 175.000 km ?
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • N-am numai una ci 5 Logan MCV 3 pe firma (distributie) 2 PF....ce-a mai noua din 2011...cea mai veche din 2007 este cea care a fost cu dauna totala si din care am scapat cu viata....

                              Asa ca stiu si eu cate ceva legat de mecanica si consumabilele acestei masini !
                              "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                              Comment


                              • Pentru o clipă am crezut că nu ești primul proprietar dar din ce ai spus în ultimul post văd că ești. Așadar, explicația plauzibilă este că în cei 175000km cineva, cândva ți-a șparlit o bujie. În altă ordine de idei, deduc că nici la reviziile periodice în garanție nu ți-au schimbat bujiile vreodată iar tu cu atât mai puțin te-ai învrednicit să faci asta. La rulajul ăsta trebuia să fi schimbat deja de cel puțin 3 ori bujiile.
                                Offtopic: Nu-mi spune că nu ai schimbat nici distribuția încă că nu te cred.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google