daca va uitati bine, prima bujie e de origine , scrie pe ea made in france iar cele 3 sunt NGk
Bujii Logan
Collapse
X
-
Alea 3 poate is de pe ceva matiz sau ceva in 3 pistoane si prima mie imi arata ca scoasa din vaselina, e lucioasa - unsa, parerea mea...
Eu am facut sapaturi si am gasit asa: codul de Ngk pt 1.2 16v este: LZKAR7B, conform site-ului: http://www.ngk.de/nc/en/product-find.../LZKAR7B/7594/
Iar echivalentul NGK Iridium este: ILZKAR7B11 conform: http://www.clubplug.net/ngk_ngk_iridium.html
Pentru cine vrea iridium pt polizor.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostSigur ca am vazut si asta, dar astept mai multe lamuriri din partea utilizatorului."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostEu m-am lamurit ca unii bat campii peste limita admisa de bunul simt.
Din cate stiu, si pompa de apa pe masina respectivului a fost schimbata aproape de 200k.
Parerea mea vizavi de aceasta discutie a fi ca, tu , sa fii mai cu bun simt si mai putin atotstiutor !
Originally posted by 827sam View PostCum adica evident ?
O benzinara care functioneaza in 3 pistoane nu poate fi utilizabila, n-ai cum sa rulezi cu ea asa .... sa nu mai zic ca in 2 bujii e deja SF.
Daca masina porneste in 3 pistoane si disfunctionalitatea bujiilor te prinde in turatie mare peste 3000/3500 rot/min poti sa mergi cativa zeci de km in caz de avarie chiar si in 2 buji cu conditia sa nu intalnesti o panta sau sa schimbi in treapta inferioara..."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Deci a pornit ca tractorul, a-i dus-o pe la service remorcata!?!!!! ( de ce sa risti, nu stiu), dar asa, de-a naibii, n-ai dat 80 de lei pe un set de bujii.
Tu crezi ca daca unii tac, inseamna ca te si cred?
Parerea mea vizavi de aceasta discutie a fi ca, tu , sa fii mai cu bun simt si mai putin atotstiutor !
Totusi, de ce avea 2 feluri de bujii? La precedentul schimb, una din cele vechi parea inca buna si ai cumparat doar 3 noi?Last edited by mr.K; 20 October 2013, 21:39.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostDeci a pornit ca tractorul, a-i dus-o pe la service remorcata!?!!!! ( de ce sa risti, nu stiu), dar asa, de-a naibii, n-ai dat 80 de lei pe un set de bujii.
Tu crezi ca daca unii tac, inseamna ca te si cred?
Dumneata sfidezi regulile minime ale soferiei, imi e greu sa te cred.
Totusi, de ce avea 2 feluri de bujii? La precedentul schimb, una din cele vechi parea inca buna si ai cumparat doar 3 noi?
Nici eu nu cred toate prostiile scrise si povestite pe acest forum dar ,....de la a nu crede ,pana la a jigni pe cineva doar din dorinta prezumtiva ca tu esti mai destept si le stii pe toate , este o cale foarte luuuuuuuuuuuuuungaaaaaaaaaaaa....de bun simt !
Revenind la discutia noastra ,fara ranchiuna si polemica inutila, trebuie sa va zic ca in cei 175000 km n-am umblat nici macar odata la aceste bujii !
Le-am schimbat doar in ziua in care nu am mai reusit sa ma deplasez cu masina, motorul functionand ca un tractor ....cu trepidatii si intreruperi."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
N-am numai una ci 5 Logan MCV 3 pe firma (distributie) 2 PF....ce-a mai noua din 2011...cea mai veche din 2007 este cea care a fost cu dauna totala si din care am scapat cu viata....
Asa ca stiu si eu cate ceva legat de mecanica si consumabilele acestei masini !"Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Pentru o clipă am crezut că nu ești primul proprietar dar din ce ai spus în ultimul post văd că ești. Așadar, explicația plauzibilă este că în cei 175000km cineva, cândva ți-a șparlit o bujie. În altă ordine de idei, deduc că nici la reviziile periodice în garanție nu ți-au schimbat bujiile vreodată iar tu cu atât mai puțin te-ai învrednicit să faci asta. La rulajul ăsta trebuia să fi schimbat deja de cel puțin 3 ori bujiile.
Offtopic: Nu-mi spune că nu ai schimbat nici distribuția încă că nu te cred.sigpic
Comment
Comment