Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A mea a venit cu NGK din fabrica, GPL am pus eu pe ea. Am 49k si nu am schimbat bujiile de fabrica inca. Pe la vre-o 40K le-am inspectat si aratau foarte ok. Ulterior m-am uitat in carte si scrie ca se schimba la 60k.
    Unii spun ca la 30k trebuie schimbate cele care nu sunt cu iridium. Personal nu le-am schimbat pentru ca nu am avut motive. Distanta am masurat-o si era 0.9, producatorul recomanda intre 0.85 si 0.95 Am lasat-o asa si pe aia. Dat fiind ca nu ma pot apropia de cele cu iridiu, costa cat 4 seturi de bujii normale(119 lei bucata) voi merge in continuare tot pe NGK ce am avut si pana acum. Sunt pe deplin multumit de ele.
    Codul pe NGK e LZKAR7B pt bujie normala si pt iridium din cate stiu eu e ILZKAR7B11.

    Comment


    • Piroman, mersi de coduri. Cele normale le-am gasit la 32$ si cele cu iridium la 57. Nu stiu daca merita diferenta. Masina are aproape 21000 , insa nu stiu ce bujii are. Uneori parca imi accelereaza sacadat, si le-as schimba. Stie cineva daca merita diferenta intre cele doua modele postate de piroman?

      Comment


      • Pai pe site-urile din state (amazon, ebay) am gasit si eu la 60$ setul dar se adauga si transportul si trebuie sa ai grija ce alegi sa fie exact modelul care trebuie ca sunt multe modele.
        Iridium s-ar justifica in special la un mers sportiv. Daca o arzi asa lejereanu si nici nu faci km nu merita dupa parerea mea - raportat la pretul lor. Or fi ele garantate 100.000 de mile dar poate vinzi masina inainte sa faci km aia. Daca n-ar fi taxe de transport din state pana la noi mi-as comanda si eu un set acum. Sunt asa scumpe din cauza ca sunt bujii pentru motoare de motocicleta si pt masini puternice. Renault a ales aceasta dimensiune de bujii ma speciala cand a proiectat micutul 1,2 daca vrem bujii ngk iridium - crema bujiilor asta e pretul.
        Cele normale costa 25 - 30 de lei bucata la noi. Daca tu crezi ca le poti aduce la 60 $ setul comanda-mi si mie un set ;) La doar dublu pret fata de originale merita

        Comment


        • Originally posted by L3on_rgby View Post
          Piroman, mersi de coduri. Cele normale le-am gasit la 32$ si cele cu iridium la 57. Nu stiu daca merita diferenta. Masina are aproape 21000 , insa nu stiu ce bujii are. Uneori parca imi accelereaza sacadat, si le-as schimba. Stie cineva daca merita diferenta intre cele doua modele postate de piroman?
          Lasa bujiile in pace; la km. astia nici cele mai ordinare bujii nu cad. Iti faci probleme inutil.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Piroman, pe ebay le-am gasit la pretul asta.

            Comment


            • Pai pe ebay le-am gasit si eu, dar te-ai uitat sa vezi cat costa shippingul? Asta e chestia. Transportul mai costa 20 - 30 de coco in plus. Pretul va fi astfel undeva la 80-90$.

              Comment


              • Bujiile ordinare, gen Eyquem nu mai functioneaza optim sub 10.000 km.

                Iridium ''entry level'' au durata de viata 90-110.000 km, in functie de recomandarile producatorului de automobile.
                sigpic

                Comment


                • http://www.ebay.com/itm/4-Pack-GENUI...item43c4fb899d. 57,85$ cu tot cu taxe postale.

                  Comment


                  • Originally posted by dr_mke View Post
                    Bujiile ordinare, gen Eyquem nu mai functioneaza optim sub 10.000 km.

                    .
                    Probabil ai vrut sa zici "peste 10.000km".
                    Poti si proba ce afirmi? Bujii ordinare cam greu se mai gasesc, iar cele amintite nu-s ordinare, doar normale.
                    Tu poti pune si bujii cu pastila de platina si sa plachezi motorul cu aur, ca tot Logan ramane.
                    Dar ideea e ca niste bujii normale raman in parametri macar 25k. Fabrica te incurajeaza sa le tii chiar mai mult.

                    Comment


                    • Fabrica Mercedes isi incuraja clientii, prin 2005-2007 asa, sa nu schimbe nici o data uleiul la cutiile automate, pentru ca sunt ''sealed for life'', pana cand au inceput sa pice pe capete. Cu toate astea, aveau joja, buson de umplere si de golire, doar ca-ti trebuia o mica scula dedicata pentru a putea accesa joja de nivel. Acum, tot ei recomanda sa faci cel putin un schimb de ulei, dupa cateva zeci de mii de km, apoi cica ar fi ''sealed for life'', dar . . . . . daca tehnicianul de service iti indica sa-l mai schimbi o data, atunci asa trebe si o sa fie iar '' sealed for life'' pana data viitoare. Asta pentru ca un om care a dat multe zeci de mii de euro pe un Merc, nu are cateva sute o data la cativa ani, sa puna oloi la cutia de Mertzan.

                      Tu poti folosi un set de bujii pana nu iti mai porneste motorul, nu te opreste nimeni. Eu am vazut multe lucruri din categoria incredibil dar adevarat. La fel spune si Dacia-Reno acum, sa nu mai schimbi uleiul al cutie jamais ! Acelasi ulei mineral, aceiasi cutie. De ce ? Pentru ca n-au sa-ti crape chestii prin cutie cat iti ofera ei garantie. Dupa garantie, problema ta. Cel putin asa au calculat șoarecii de la marketing, c-ar fi mult mai rentabil pentru Dacia-Reno.

                      Eyquem sunt niste bujii execrabile. Lowest of the low. Dupa ce ai sa folosesti si altceva, de preferinta gata uzate, ai sa vezi diferentele socante in bine, desi bujiile cu pricina sunt deja uzate.

                      Parca Octavian tocmai asa a patit cu un set de iridium rulate deja 60.000 km. El era cel mai infocat sustinator al afirmatiei ''toate bujiile sunt o apa si-un pamant, toate fac scanteie'' Cred ca sustine suficient de bine ''parerea'' mea, total nefondata, cu privire la bujii.

                      In rest, nu ma intereseaza pentru ca nu-i masina mea. Cine vrea, pleaca urechea, cine nu, sa fie sanatos.

                      Din ciclul ''cainii latra, caravana trece.''

                      PS > bujiile cu platina & iridium rezista (asa se lauda producatorii) pe la 300.000 km. Nici nu cred ca exista pentru motorul Reno 1.6 16v, ca mi-as pune doar ca sa am cu ce ma lauda pe forum.
                      Last edited by dr_mke; 30 January 2014, 23:38.
                      sigpic

                      Comment


                      • Eu nu folosesc marca de bujii in discutie.
                        Le tin mai putin pe masina decat recomanda producatorul.

                        Si cel mai important, nu emit axiome doar utilizand zi de zi o droanga de masina.

                        Comment


                        • Tocmai ai emis. Bujiile se pun la motor, nu la masina, care-n versiunile 16v, fie de 1.4, 1.6 sau 1.8, erau de top printre europence, pana foarte aproape de scoaterea din productie.

                          Daca aveai Megane cu acelasi moteur sau un das Golf V cu benzina de 1.6, ba chiar petarda de 1.4 16v cu 86 cp de pe o versiuna VI, iti puteai permite, in mod sigur, erau cu pedigree.

                          Dupa un rulaj de cca 340.000 km cu agregate Reno pe benzina, imi permit sa am pareri, fondate.

                          PS > nu uita, nu ma intereseaza ce bujii ai, cat le tii, etc, samd. Discutia tine de principiul conform caruia iti indemni colegii de forum la indobitocire.
                          Last edited by dr_mke; 30 January 2014, 23:57.
                          sigpic

                          Comment


                          • Baieti cu parere de rau tin sa va spun ca zilele astea vreau sa imi schimb si eu bujiile nu ca nu ar mai merge dar au mers destul am peste 100.000 de km cu bujiile originale si nu le.am schimbat nici odata , motorul a mers foarte bine, in camera de ardere nu a fost calamina, deci totul ok am masina de la 7 km pe bord si acum are peste 100.000

                            Comment


                            • De unde stii ca nu e calamina in camera de ardere ?

                              Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                              Comment


                              • Te-ai uitat cu endoscopul prin gaura bujei in camera de ardere si ai constatat ca nu are calamina ? Scoate chiulasa si ai sa vezi cat de multa calamina ai depusa.

                                Am desfacut bujii la kilometraje mai mici care abia au iesit, s-au lasat convinse greu sa se desfileteze din cauza calaminei depuse pe prima spira, care sta curioasa si priveste-n chiulasa. Daca spui c-au iesit ca unele puse de 30k, minti cu nerusinare.

                                Cu bujii uzate motorul mergea, dar nu bine.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google