Si cu cat vin reglate din fabrica?
Bujii Logan
Collapse
X
-
eu am observat diferentele astea regland bujii clasice. cu 0.8 se infige mai bine pe ture mari, cu 1.0 pe turele mai mici, parca. ideea era ca un gap de vreo 0,9 sau 0,95 e numa' bun. testele sau facut pe bosch-uri fr7dc+ cu 15k, cand le-am dat jos. si fiindca le-am tot fatait, am spart ceramica la una si a trebuit sa le schimb. mai mergeau lejer cateva mii de km, cu sau fara gap reglat. dar daca tot va impiedicati de lera, mai bine faceti un reglaj de culbutori. fata de bujii, acolo chiar se cunoste, mai ales in cat de "rotund" merge motorul.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postdar daca tot va impiedicati de lera, mai bine faceti un reglaj de culbutori. fata de bujii, acolo chiar se cunoste, mai ales in cat de "rotund" merge motorul.
Alta intrebare: bujiile de origine (eyquem sau reno, pare-mi-se) - de care am si eu acu' pe masina - cu ce gap vin by defaul?
Comment
-
0,8 daca nu ma lasa neuronu' care mai este treaz la ora asta.
Gap-ul prea mare il simti la ture ridicate, cand bujia nu mai reuseste sa dea scanteie buna si motorul nu trage ok, sau rateaza aprinderea. La ture mici s-ar putea sa-l simti chiar pozitiv.sigpic
Comment
-
Totul tine de capacitatea formarii arcului electric intre electrozi. Cu cat mai mare compresia si continutul de benzen, cu atat mai greu de strapuns cei 0.8 sau 1 mm de aer dintre ei.
La ture mici, no problem, merge si 1 mm, si pentru ca ai 0.2 mm mai multa scanteie, chiar trage bine. La ture mari incepe sa rateze aprinderea.sigpic
Comment
-
Adica astea ? http://www.gplshop.ro/index.php?rout...product_id=184
Crezi tu ca se comporta ca alea din poza ? Eu nu prea.
Un NgK dedicat GPL este 100 lei / bucataLast edited by alessandro; 5 February 2014, 10:45.
Comment
-
Scanteia va fi doar intre unul din electrozii de masa si cel din centru, in functie de locul in care strapunge prima oara. Sansele sa reduci numarul de rateu la aprindere sunt mult mai mici, anduranta mai mare, dar nici o data nu ai sa ai 4 scantei.sigpic
Comment
Comment