Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ba da domnu', da' n-am inteles fraza: "Dar un Logan 1.4 cu acelasi bujii ca ale tale iti da fum."
    Care logan 1.4? Nou, vechi, remapat, stock? Ce comparam, al meu cu...?

    Comment


    • Unul stock, aceleasi bujii cu ale tale, 1.4 mpi.
      sigpic

      Comment


      • Unu cu harta de origine cred ca zicea doctoru.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Originally posted by Kojak View Post
          Vrei sa zici stock, sau...?
          Asa dom' doctor, deci am intuit io ceva

          Ma face pa dracu'...la viteze mici si pe urcat in ture, n-are sanse. Trage bine pana intr-a 4-a. 2 si 3 is de baza
          In vit. a 5-a...nu stiu ce sa zic, daca prin detonatiile alea pierd si putere, ori ba.

          Comment


          • Readaptarea pe care o face ECU cand ai detonatii costa timp si putere pierduta.
            sigpic

            Comment


            • Se intampla doar in ultima treapta de vit.
              Are rost dupa 100 mii km sa trec la mapa stock?
              Cum m-a dus suta asta, ipotetic (daca mai tin masina si duce tabla) nu mai duce una?
              Last edited by Kojak; 14 February 2014, 17:02.

              Comment


              • Se intampla si-n restul, doar ca nu-ti dai tu seama. Mergi la munte, sa vezi cum iti face in a 2-a cand abia urca turatia din cauza rampei mari.
                sigpic

                Comment


                • Ce mi-ar placea sa arunc o privire cu endoscopul in motorul matale.
                  Presupun ca depinde si cat de des dai in detonatii in astia 100 000 km, odata pe luna 5 secunde sau odata pe zi 3 minute.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Posibil...doar ca e mai greu perceptibil, plus ca o turez destul de mult la schimbare de trepte pe serpentine / rampe, peste 4000rpm, oricum sa nu pic sub 3500 pe tr. superioara.

                    Intrebarea ramane: mai merg asa pe termen mediu si lung sau foot motoru'?

                    Pai cam am...la un mers extraurban, contant pe autobanda in tr. 5...cam pe tot parcursu' (cu intermitente, nu permanent...sa zicem 1-2-3 pe minut), chiar si cand merg constant am obs. Se aud asa...cum drecu sa descriu, ca un clopotel din cand in cand...nu caraiala aia constanta de motor subturat (apropos de ce spunea dr_mke de urcat in tr 2 o rampa accentuata)
                    Prin oras, cum spuneam, schimb destul de sus si nu le percep.
                    Last edited by Kojak; 14 February 2014, 17:18.

                    Comment


                    • Mapa proasta. Ceva nou ? Cautati atunci o mapa mai buna, daca nu-ti place sa fie stock. Una care nu provoaca detonatii in draci si care chiar este valabila pentru un castig de putere si cuplu.
                      sigpic

                      Comment


                      • kojak tu unde ti ai remapat motoru ?

                        eu am mapa de baietii de la pitesti de vreo 5 ani da merge brici sincer....
                        Last edited by goguspan; 15 February 2014, 20:57. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • pe mine ma surpinde ca tii saracul motoras in 3500 de ture constant. cu un pinion de dizal aveai deja 160 km/h la 4000rpm. schimba mapa si vezi daca mai face. eu n-am auzit "clopotelu" nici cand am avut luat din chiulasa, cu mapa de la Doc (hulita de unii, iubita de altii).

                          o rezolvare 100%, buna si la buzunar, e sa-i pui gaz. are nevoie de avans mult mai mare, deci nu va detona EVER la motor stock. in plus, faci si economie la carburant , si nici nu mai e nevoie sa schimb hartile de avans....

                          Comment


                          • Eu nu cred ca poate mentine 160 kmh cu pinion de diesel.
                            sigpic

                            Comment


                            • adica eu mentin 180-190 si el nu poate 160. uneori bagi niste afirmatii doctore.....pe vremea cand era 1.4+soft+pinion luam 170-175 fara probleme. vmax a fost putin peste 180.

                              in plus, la stilul lui demers "mai linistit", eu inteleg ca foloseste cel mult 140....unde ar avea fix 3500 rpm, deci un consum (si zgomot) mai mic. eu i-am recomandat gazul fiindca face o economie mult mai mare! iar pe gpl poate sa-i dea in gura linistit, n-o sa mai detoneze nimic!
                              Last edited by razvanamza; 16 February 2014, 12:30.

                              Comment


                              • Loganul lui alessandro, cu 105 cp, 16v, cu o 5-a mai lunga doar cu 250 rpm, ii dai 6500 in a 4-a, urca la 185 pe ceas, pui a 5-a si scade la 180 si de acolo nu mai urca. Eu asa tin minte ca se intampla.

                                Vrei sa cred ca un motor mai slab pe o treapta a 5-a mai lunga cu 500 de ture face treaba asta ?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google