Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dr_mke View Post
    Iridium platina schimbate la 20.000 km ? In ritmul asta, la 100.000 km cheltui bani de-un Logan nou. Nu de alta dar macane rau afirmatia asta.

    Rolul ei in transferul termic in clasa termica a bujiei este cam tot acela pe care-l ai dumneata la sporirea fondului de cunostinte pertinente pe acest forum.

    Nu ai treaba tu cu banii pe care ii am eu sau cu masinile pe care le am eu.....daca fac asta inseamna ca imi permit si nu sunt bani aruncati, am motivele mele pt care o fac

    In al doilea rand, referitor la informatiile tehnice, de la unul care pretinde ca Mobil 1 este ulei esteric nu am nici o pretentie......este clar pt mine ce nu stii; ramai la uleiul tau "esteric" Mobil1 si lasa-mi mie RedLine-ul si Renewable....

    Originally posted by einstein1984 View Post
    Izolatorul e acolo sa izoleze... DAR ELECTRIC NU TERMIC!!!!!!!!!!!!!!! Caldura trebuie sa o preia, impreuna cu electrodul central.
    Ia de la NGK cu paine :
    "the heat range measurement is determined by several factors; the length of the ceramic centre insulator nose and its' ability to absorb and transfer combustion heat, the material composition of the insulator and centre electrode material."
    Dupa cum scrie acolo, primii doi ( si cei mai importanti) in transferul termic sunt lungimea isolatorului electrodului central ( length of ceramic insolator nose) si compozitia materialului izolatorului..... Abia pe locul 3 apare electrodul central......gandeste-te -daca poti- ce suprafata de contact ai la izolator si ce suprafata ai la electrod expusa in camera termica....

    Originally posted by einstein1984 View Post
    " The exact composition and length of the insulator determines the heat range of the plug. Short insulators are "cooler" plugs. "Hotter" plugs are made with a lengthened path to the metal body, by isolating the insulator over much of its length with an annular groove."

    Numai experti unul si unul pe forumul asta, jur! i pana sa banui ce stiu eu, mai verifica ce nu stii tu, ar iesi de o carte!
    Scrie si in exemplul tau clar, ca cifra termica o da isolatorul ( compozitie cat si lungime) si nu electrodul central......Nu o lua in extrem, nu sustin ca electrodul central nu transfera ceva caldura, insa acest lucru este infim comparativ cu izolatorul.....

    Nu mai contrazis cu nimic.....ba mai mult, ai deviat de la ce te-am rugat mai sus, sa raspunzi punctual;
    Si mai mult decat atat, arunci cu afirmatii cand de fapt nu numai ca nu stii despre (aceste ) bujii ( DOR15LGS) dar nici macar nu le-ai folosit pe masina......
    Ca sa fii in "spirit" pur romanesc, iei treaba personal si jignesti, eu nefacand si ne raspunzand la asta........cred ca e grozav sa fii in pielea ta, nu?

    Comment


    • Singurul care jigneste esti tu. Periaza-ti cunostintele lipsa de limba engleza si mai citeste o data, de preferat fara Google Translate.



      Mai sunt si altii pe aici care-si permit multe. Daca-ti place sa schimbi bujii asa des, iti recomand Porkerul Cayenne Turbo, ca la ala chiar costa putin un schimb de bujii, avand in vedere manopera necesara pentru accesul la dansele.

      Traiasca reportul.

      Intrebare: iridium-platina pentru ascutitoarea 16v de la Reno io n-am gasit nici la Denso nici la NGK, ca-mi luam numai sa moara colegii de pe forum de ciuda ca-mi permit.
      Last edited by IancuMIC; 20 March 2014, 19:14. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by dr_mke View Post
        Singurul care jigneste esti tu. Periaza-ti cunostintele lipsa de limba engleza si mai citeste o data, de preferat fara Google Translate.


        Mai sunt si altii pe aici care-si permit multe. Daca-ti place sa schimbi bujii asa des, iti recomand Porkerul Cayenne Turbo, ca la ala chiar costa putin un schimb de bujii, avand in vedere manopera necesara pentru accesul la dansele.

        Traiasca reportul.

        Intrebare: iridium-platina pentru ascutitoarea 16v de la Reno io n-am gasit nici la Denso nici la NGK, ca-mi luam numai sa moara colegii de pe forum de ciuda ca-mi permit.
        Mult off -topic fara folos...de umplutura; nu avea rost sa iti raspund, insa raspund mai ales la ultima intrebare, pt cititori:

        Pt "ascutitoarea 16v" exista bujii iridium platina la NGK ( IZFR6H-11, merg inclusiv la 335i) cat si la DENSO ( VK20 daca nu ma insel); deasemenea Champion are bujii iridium platina, coduri separate pt 16V si 8V.....
        Last edited by IancuMIC; 20 March 2014, 19:15.

        Comment


        • Site-urile Ngk.de si Denso nu le afiseaza.

          Pe varii alte liste se gasesc cam 4 tipuri la Denso cotate ca fiind compatibile.

          Te-ai lamurit cu clasele termice ?

          Report oricum am.dat pt. 2 pagini de balarii.
          sigpic

          Comment


          • I-am promis pustiului ca revin cu poze, vorba e vorba; atasez mai jos poze de astazi



            P.S: @ prea-dreptul administrator/moderator etc etc : daca tot editezi si vrei sa pari correct, atunci editeaza si ai in vedere de unde a inceput "polemica"; nu edita selectiv- postul meu in principal si cateva fraze de la dr_mke- iar pe "domnul geniu" care a inceput totul il lasi ne-editat;

            - in al doilea rand, la fel, daca esti correct vei tine cont si de faptul ca cei 2 exprima pareri din "auzite" pe cand eu scriu lucruri experimentate de mine, chiar daca pot fi subiective......in timp ce eu am scris o parere personala despre acele bujii (pe care dealtfel le-am folosit destul timp) cei 2 nu aduc nici o informatie despre ele, dimpotriva scriu frustrari personale( unul e suparat ca iridium-urile nu sunt acceptate ca "the best" iar celalalt nu ma chinui sa-mi dau seama ce are, ma surprins in mod neplacut il stiam altfel de pe celalalt forum)
            Attached Files
            Last edited by IancuMIC; 20 March 2014, 23:49.

            Comment


            • Originally posted by logan_fan View Post
              De unde ai scos ca am facut 400 000 km cu bujiile astea? Eu le schimb la maxim 20 000, inclusiv iridium/platina.....cel mai mult am tinut un set cam 50 000 insa numai pt test

              Nu ai treaba tu cu banii pe care ii am eu sau cu masinile pe care le am eu.....daca fac asta inseamna ca imi permit si nu sunt bani aruncati, am motivele mele pt care o fac
              Desigur, daca vine cineva si ne spune aici pe forum ca el schimba setul nou de anvelope dupa fiecare iesire in oras, o sa fie foarte invidiat, ca el isi permite, e bo$$ de bo$$ si are valoare.
              Ne spui si noua care ar fi motivul logic, de bun simt, tehnic, ce vrei tu, pentru care ti-ai lua cele mai scumpe bujii posibile care sunt garantate de producator 100.000 km, apoi sa le schimbi la 20.000 km, si apoi sa te si lauzi cu asta? Si toate astea la bolidul de Logan 1.6, cu teribila putere de 90 cai, banuiesc ca te tine in scaun pana la 250 km/h.

              Desigur, nu e treaba noastra ce faci tu cu banii tai, dar daca ai un Logan si te costa intretinerea mai mult decat la un Passat, sa stii ca tot intr-un Logan mergi.

              Comment


              • Originally posted by piroman22 View Post
                Azi am fost sa ridic noile bujii. Comandate Lunea trecuta, au ajuns Vineri dar n-am apucat sa merg dupa ele. Pun cateva poze Voi reveni cu impresii dupa ce le montez, deocamdata sunt bucuros ca am intrat in posesia lor la un pret normal.
                La cati km le-ai schimbat?. Eu ma apropii de 50 000, ma gandesc la vreun 70 000.
                Cu ce bujii vine din fabrica?
                sigpic
                !

                Comment


                • Cauta pe topic sa vezi bujii care arata mult mai sanatos. Astea merg prea mult timp in afara regimului termic optim. La ce gap au, este un lucru normal sa.arate asa. Baiul este ca tot asa se afuma si alte componente din motor si esapament.
                  Bujiile racing veritabile sunt mult diferite, nu sunt facute pentru sarcini partiale, turatii mici ori stat la ralanti de 600-800 rpm. Pe langa asta tot reglajul distributiei si aprinderii este optimizat pentru sarcini mari si turatii asemenea.
                  Iridium simple si ordinare raman "best choice".
                  Daca ai fi mai putin infatuat as merge sa-ti pozez in week end bujii racing adevarate, forjate la.VTM, in camere de ardere mici si compresii mari.

                  Problema ta de baza este ca nu ti se recunoaste statusul de cocos pe acest topic.
                  sigpic

                  Comment


                  • Nea Logan Fan, tu lauzi bujiile alea folosind niste argumente invalide pentru orice inginer (conductvitatea electrica a argintului etc). Eu n-am zis ca bujiile sunt praf (desi complet nepotrivite pentru ce le folosesti tu), am zis ca bazate fiind pe asemenea cunostinte opiniile tale sunt VACS.
                    Daca dupa tine ceramica sinterizata transfera caldura mai bine decat metalul.... e si mai clar.
                    Pour info "The answer to this problem, devised by the spark plug manufacturers, was a centre electrode that carried the heat of combustion away from the tip more effectively than was possible with a solid nickel alloy. Copper was the material chosen for the task and a method for manufacturing the Copper cored center electrode was created by Floform." Nooh, sa vezi faza, electrodul transmite caldura.
                    Si cat priveste metalele rare in electrod uite rolul lor "The development of precious metal high temperature electrodes (using metals such as yttrium, iridium, platinum, tungsten, or palladium, as well as the relatively prosaic silver or gold) allows the use of a smaller center wire, which has sharper edges but will not melt or corrode away.".
                    Simplu, daca nu stii despre ce e vorba, te documentezi, nu te lauzi cu ce nu sti pe forum. Cat priveste editarea posturilor mele, incerc doar sa arat publicului nivelul matale de cunostinte ca sa-si dea singuri seama cat valoreaza parerile.

                    Originally posted by logan_fan View Post

                    Personal, spre deosebire de iridium, acestea lasa impresia si chiar se simte ca...."trage"; este ceva ce nu poate fi explicat, se simte in mers......mie iridium imi da impresia ca doar se tureaza, fara a "trage"......repet, dpdv meu sunt net peste orice iridium
                    Daca doar se tureaza fara sa traga, schimba naibii ambreiajul ca patineaza, nu bujiile! Sau baga in viteza inainte sa accelerezi.
                    Last edited by einstein1984; 21 March 2014, 08:57. Reason: Automerged Doublepost
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Mie imi place explicatia conform careia cu iridium doar se tureaza si nu trage, dar cu Brisk -urile alea trage, nu doar se tureaza ! Ai schimbat si ambreiajul o data cu bujiile ? Sau ce explicatie mai ai ?

                      Cu bujiile normale, deduc ca nici nu se tureaza, nici nu trage. Atunci cum se explica faptul ca timpul 0-100 este acelasi, diferentele de sutime sunt irelevante in viata reala.

                      Asteptam cu interes un raspuns.
                      sigpic

                      Comment


                      • Daca are cineva niste bujii iridiu de 8V rulate sub 40 000km, poate sa le arunce in directia mea daca isi permite sa ia altele si nu-l deranjeaza. Toate bujiile sa vina la mine.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • De 16v nu-s bune ? Oricum le schimb la 60.000
                          sigpic

                          Comment


                          • Cam reci, eu merg prin oras si mi-e sa nu le afum, desi NGK se lauda ca au surface discharge si se curata singure.
                            Cica NGK LPG1 sunt electrod central de iridiu si electrod de masa cu pastila de platina, se pupa si cu 8V si ar fi cele mai durabile data fiind tehnlogia actuala.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • despre denso ik20 ce parere aveti ?
                              la 34 lei bucata parca le-as incerca un schimb in locul celor pe care le am acum, k20tt ...
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Sunt bujii tuning, electrod de 0.4 mm fata de 0.6 mm la NGK.
                                De pe FAQul DEnso
                                "Q. How long will Iridium Last?
                                A. Iridium use represents the most significant technological advance in automotive spark plug manufacturing, since platinum was introduced in the early eighties. As vehicle manufacturers produce increasingly complex and efficient automobiles, there is a greater need for long-life plugs that can tolerate leaner fuel mixtures and improved combustion processes. DENSO has responded to this need by developing its Iridium alloy, originally for OE applications. For example, many newer Lexus’ and Toyota models carry an ultra long-life Iridium plug variation (.7mm with platinum tipped ground) that is capable of up to 120,000 miles of service. DENSO Iridium Power plugs, with their .4mm center electrode, have been developed for performance applications. Because gradual wear will “round-off” firing points over time, the concentrated firing power and voltage requirement benefits will be reduced. For this reason, DENSO advises replacement after 30,000 miles."
                                Deci te ****pe ele ca tin cat alea de 10.

                                La bardi sunt 65 de lei IK20, 4 lei in plus fata de NGK IX.
                                Daca vrei ieftin si cu metale rare http://www.bardiauto.ro/webshop/auto...ts/spark-plugs UXT1 la 25 de lei.
                                Last edited by einstein1984; 21 March 2014, 13:39. Reason: Automerged Doublepost
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google