Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La Denso aveam sentimentul ca in plaja 2000-3500 parca motorul se tura si nu tragea , e parere personala , de cind am Brisk nu mai am sentimentul

    Last edited by IancuMIC; 8 April 2015, 11:29. Reason: scriere color nejustificata
    sigpic

    Comment


    • Ce mai...nu putem avea sau nu avea sentimente ??
      Cata rautate domle )))

      Eu cu NKG-urile alea de la tine am sentimentul ca vor mai sta pe masina mult si bine

      Comment


      • Salut! Eu am pe masina NKG si sunt multumit. Va vine sa credeti sau nu dar am gaz pe ea de 9,5 ani si am 154000 km. Am schimbat doar un rand de bujii. acum este al 2-lea rand. Binenteles ca trebuie schimbate dar mai stau sa se incalzeasca afara. Cred ca le mai tin max o saptamina. Nu am avut probleme cu pornirea pina acum.

        Comment


        • ngk de care, ca sunt mai multe feluri? gama premium sau de volum? eu am avut pana acu in 70 de mii de km 3 randuri de bujii: cele de origine care au stat in intervalul 0-40.000 km, apoi ngk v line de la 40 la 64.000 si acum de la 64 de mii pana in prezent la 70 am denso k20tt. dintre toate, cel mai multumit sunt de denso, mi se pare ca motorul se misca o idee altfel fata de ngk v line. mai le tin 5 mii de km max si le schimb iar; am eu o placere sa tot schimb diverse chestii pe la ea
          Last edited by cristi....; 10 April 2015, 16:25.

          Comment


          • Astazi am schimbat bujiile - am pus Beru UXT 1 - 4 electrozi; n-am apucat sa merg mult cu ele; m-ar interesa cateva impresii de la cei care aveti asa ceva pe masina, nu sunt multe scrise aici despre Beru

            Comment


            • Vezi mai sus cu cateva randuri in postul meu....
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Multumesc pt raspuns......mai am o lamurire de cerut, esti sigur ca merg bine dupa 38 000km? adica ma refer la imbogatire, am observat ca la multe incepe sa creasca destul de repede, chiar daca in mers nu se observa nimic ( nu trepideaza, nu da rateu)

                Comment


                • Bujii

                  Originally posted by Neohori View Post
                  Folosesc de aproximativ 6 luni Brisk dor15lgs ,[...] Recomand si celor cu GPL aceste bujii, practic sunt dedicate pentru ei .
                  Au ele acoperire din argint dar au mai mulți electrozi laterali, ceeea ce unii producători,printre care și Beru, dezabprobă pentru GPL. Fără să vreau am și constatat cu niște Bosch cu 4 electrozi că pe GPL aprinderea nu funcționează deloc bine.
                  Prin comparație, cu Denso K20TT merge mult mai bine, iar consumurile bune susțin impresia.
                  Sunt curios ce consumuri înregistrează un Logan cu bujii de Iridiu dur, gen Denso VK20 sau LPG1.

                  Comment


                  • Am revenit la Denso IK20...
                    Nu tregea pina am schimbat filtrul de aer , merge mult mai aerisit. Am uitat de el tura trecuta cind am schimbat uleiul . Brisk dor15lgs le-am pus destul de rapid la un taxi , noroc de sofer care e si el deschis la noutati ca altfel ramineam cu ele bibelou in vitrina .
                    Ca fapt divers : am vazut la unii ca se chinuie cu scosul bujiilor dupa un timp, personal folosesc spray "copper grease" totdeauna la filete unde regimul de temperatura este extrem , galerie evacuare, bujii, sonde . Am vazut la mai multe magazine si merita cu virf si indesat pretul .

                    Comment


                    • Originally posted by Hirayama View Post
                      Multumesc pt raspuns......mai am o lamurire de cerut, esti sigur ca merg bine dupa 38 000km? adica ma refer la imbogatire, am observat ca la multe incepe sa creasca destul de repede, chiar daca in mers nu se observa nimic ( nu trepideaza, nu da rateu)
                      In decembrie am verificat adaptivii, totul era ok.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        UXT1 1 electrod de masa titaniu mai scumpe
                        Fals, le confunzi cu Z340, vezi aici: http://beru.federalmogul.com/en-gb/e...ue/part-number.
                        Am pus și eu până la urmă UXT1.
                        sigpic

                        Comment


                        • Asta e UXT1:
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • Sunt in mare dubiu, un sfat ar fi binevenit cu drag!

                            Pentru Logan 1.6 MPI 8v, masina fabricata in 2005 - ce bujii sunt in categoria "premium"
                            Am inteles (citit) ca Bosch Super 4 au oferit raspunsuri random (unora optima, altora negative)
                            O confirmare in acest sens?

                            Multumesc frumos

                            Comment


                            • Premium sunt bujiile cu iridiu si platina care vin cu un singur crac in general, nu cele cu n-spe craci.

                              Totul depinde de distanta intre electrozi. Trebuie sa fie intre 0.9 si 1.0 la 1.4 si 1.6 8v. Ideal e sa fie tot timpul la 0.95 dar in timp ea se mareste prin erodarea electrozilor. De aici apar si multumirile/nemultumirile legate de un tip sau altul de bujie pentru ca desi sunt date ca echivalente pentru motoarele de mai sus diverse modele de bujii vin cu un GAP intre 0.8 si 1.1 in cutie. Problema e ca pe cutie nu e precizat GAP-ul si te trezesti ca mine: folosesti 82.000Km bujii cu GAP-ul aiurea.

                              Asadar, poti face simplu: cumperi orice bujie de care esti sigur ca are 0.9 si o schimbi la maxim 25.000Km. Din ce am observat daca ii dai turatii de 6000rpm ocazional in fiecare zi, bujiile se erodeaza cu 0.04 per fiecare 10.000Km. De unde si recomandarea de a lua de 0.9 si a le schimba la maxim 25.000Km.

                              Mai complicat: iei orice bujie cu orice gap si le reglezi initial la 0.93 cu o lera si apoi dupa 10.000Km cand teoretic au ajuns la 0.97 le rereglezi la 0.93.

                              Si mai complicat: le reglezi la 0.94 si le rereglezi la 5000Km.

                              Eu am ales varianta cu reglaj la 10.000Km.

                              Eu am avut Bosch cu un crac si le-am dat jos dupa 18.000Km. Habar nu am ce GAP au avut.

                              Eu unul as merge pe : origine, Beru, Denso (nu iridiu) sau NGK.

                              Bosch face niste cafetiere misto. ;)

                              Bafta!

                              Comment


                              • Pe logan am de 40000 bosch super4, jos palaria, porneste la sfert, consuma putin, merge ok. Nu le-am scos nici macar sa le verific, o voi face probabil in urmatoarele zile.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google