If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
colegu, turometrul are gradatii care incep de la 500 rot/min, 0 e mai jos. la 500 rot/min nu mai aveai tu ralanti stabil din parti. GAPul bujiei nu afecteaza turatie de mers incet in gol, insa gapul de la culbutori poate.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
colegu, turometrul are gradatii care incep de la 500 rot/min, 0 e mai jos. la 500 rot/min nu mai aveai tu ralanti stabil din parti. GAPul bujiei nu afecteaza turatie de mers incet in gol, insa gapul de la culbutori poate.
Ok, multumesc de raspunsuri.
Acum 2 intrebari
1) Sa pun un laptop cu DDT pe ea sa aflu exact rotatiile? Ideea e ca inainte sa le schimb statea sub cifra "1" (adica apreciem ca ~900 rpm)
2) Se poate regla GAP inclusiv la astea cu gap presetat din fabrica / 4 electrozi ? Intreb pt ca am am citit ca nu.
Last edited by AlexCuLogan; 28 September 2015, 14:51.
Daca te "mananca" si nu poti sa dormi, pune la loc cele vechi si vezi cum face. Prin comparatie poate descoperi ceva, poate fisele...umbland pe acolo ai starnit ceva, colegii au dat informatii foarte bune, poate turometru indica turatie normala acum, cine stie.....Daca e la fel, mergi o perioada pana trece efectul placebo, dupa, pui din alea la 10-15 lei.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
lasa GApul in pace daca merge masina.
Daca nu dai bani la tester, pune-l si dormi linistit dupa aia, desi am inteles ca la VW arata cat vrea clientul.
Testerul/softul de diagnoza DDT2000 oricum imi trebuie si pt alti parametrii, setari si in general, din dorinta de cunoastere a automobilului propriu
Asa ca mare cheltuiala nu ar fi + imi iau o piatra MARE de pe inima.
Daca te "mananca" si nu poti sa dormi, pune la loc cele vechi si vezi cum face. Prin comparatie poate descoperi ceva, poate fisele...umbland pe acolo ai starnit ceva, colegii au dat informatii foarte bune, poate turometru indica turatie normala acum, cine stie.....Daca e la fel, mergi o perioada pana trece efectul placebo, dupa, pui din alea la 10-15 lei.
Nu e niciun placebo (din fericire!). Ma asteptam sa mi se spuna si asta.
Motiv : Cu cele vechi, demarajul era aleatoriu. Ipotezele atunci erau doua - pompa de benzina infundata sau bujii obosite.
Cred ca am solutionat macar partial problema.
Ramane de vazut cu diagnoza.
Last edited by AlexCuLogan; 28 September 2015, 15:51.
Eu am gaz si am tot testat diferite gapuri, la 0.7, 0.8, 0.9 si 1.
Asa am resimtit mersul masinii, gap mic e mai ok la ture mici, 0.9 e ideal pe toata plaja de turatii.
Eu am gaz si am tot testat diferite gapuri, la 0.7, 0.8, 0.9 si 1.
Asa am resimtit mersul masinii, gap mic e mai ok la ture mici, 0.9 e ideal pe toata plaja de turatii.
Poate asa e pe gaz.
Eu cu bujiile la 1,1 mergeam cu masina la 20Km/h in a 4-a fara sa tremure. Vorba vine: eu eram in dreapta si ma tot uitam la turometru ca parca se stricase: viteza crestea usor spre 30Km/h si el nu se misca. Apoi am vazut ca in loc de a 2-a nevasta bagase a 4-a. Sa nu le iubesti?
In schimb in forja dupa 4000rpm parca era degeaba.
Cred ca trebuie mentionate si motorizarile cand vorbim & recomandam bujii / gap-urile specifice.
Sau dupa producatorul auto - ce bujii recomanda Renault (Dacia) la MPI-urile clasice?
Denso K20TT schimbate dupa aprox. 40.000 km tot cu Denso K20TT, dar lasate stock (cred ca au 0,95). Prima cheie dimineata la rece un pic mai lunga, in rest la cald, la sfert. Concluzia, luandu-ma dupa mersul motorului, mai mergeau mult si bine cele vechi, chiar daca aveau 30.000 doar pe gaz, asa ca nu ma ating de ele in urmatorii 60.000 km.
Cred ca trebuie mentionate si motorizarile cand vorbim & recomandam bujii / gap-urile specifice.
Sau dupa producatorul auto - ce bujii recomanda Renault (Dacia) la MPI-urile clasice?
cod: 77 00 500 180.
dist. dintre electrozi 0,85 mm
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment