Si tu il crezi?
Bujii Logan
Collapse
X
-
-
La VAG e altceva....acolo aprinderea e sensibila insa si piesele sunt cu pretentii...
Adica frecvent folosesc bujii cu metale nobile si bobine creion....daca insa nu schimbi bujiile la timp si le afumi, arzi bobinele....nu esti primul, nuti face griji
Loganul e mai robust, nu o sa arzi bobina...dar bujiile le afumi si intepenesc in chiulasa, se "sudeaza"...
Pt a preveni asta, tot la motoarele cu pretentii se foloseste unsoare cu cupru antibloc pe filetul bujiei....
Atentie nu ulei pus pe filet....cum pun "romanii" pt ca se oxideaza si intepeneste mai rau....deci unsoare cu cupru la cele noi pe filet....
Comment
-
Schimb bujii logan
Am schimbat si eu recent bujiile (logan 1.6 mpi) la 60.000 km. Am anexat o fotografie cu una din vechile bujii.
In cazul in care vreti sa le schimbati singuri mentiionez urmatoarele:
- am achizitionat o cheie de bujii (13 lei) pentru acesta operatie insa nu am reusit sa desfac 2 bujii cu aceasta cheie (am avut noroc cu un vecin care mi-a dat o tubulara babana si le-am desfacut pana la urma);
- trebuie sa curatati zona exterioara (in blocul motor) a bujei inainte de a le desface pe cele vechi (cred ca ideal ar fi o suflare cu compresorul, eu am suflat cu un furtun dar nu am reusit sa indepartez mizeria in totalitate);
- bujiile originale (4 buc ca cea din foto) le-am schimbat cu BOSCH 0242235666 (cu 1 singura aprindere fata de cele originale) - totul ok dupa operatie.
Am postat in speranta ca ajuta pe cineva care doreste sa faca aceasta operatie in regie proprieLast edited by adyteroristu; 20 March 2016, 18:01.
Comment
-
E vreo problema daca am pus pe 1.6_16v GPL bujii cu doi electrozi codul 7700 500 168? Ma scoate din sarite puturoseala la turatie mica-medie a masinii si m-am apucat de testat seturi de bujii(Denso K20TT, Eyquiem si acum astea de origine).
In cat timp ar trebui sa faca 1.6_16v cu GPL in treapta 5 de la 80-120 kmh?
Comment
-
Am avut eu- sunt ff stabile mers ok, nu mau impresionat negativ insa nici pozitiv....un pic mai lenese la viteze mari insa nu stiu cat conteaza
Decat UXT1 poti incerca UXF79P care sunt cu electrod de platina central si care mi-au placut pt faptul ca acceleratia parea mai "sensibila", raspunde mai bine la acceleratii....totusi datorita electrodului central "ingropat" acestea sunt un pic mai reci decat celelalte....
Orice ai allege, daca iei piesa buna ( nu contrafacuta ) nu va fi diferenta mare....la fel va merge, diferenta o observi poate la turatii mari si in timp, adica o bujie standard in timp nusi va pastra caracteristicile pe cand una cu metale nobile ( irdium platina ) iti va "tine" toti poneii sub capota...altii noi insa nu
Comment
-
Nici cu cele originale nu am simtit vreo diferenta pana acum, poate de la un timp doar la turatii joase e mai lenesa. Dar ar fii cazul sa le schimb. M-ar fii interesat sa stiu daca vin deja cu gap-ul de 0,9. Denso stiu ca au 1, NKG BKR6EZ 0,9 , Beru nu am aflat .
Comment
-
Uite despre ce vorbim.....tu alegi ce doresti
Eu as alege altceva ( iridium-platina )Attached Files
Comment
-
Originally posted by Hirayama View PostBujiile sunt bune ( daca nus contrafacute ) - esti sigur ca e de la bujii? filtru de aer ? filtrele gpl? etc etc...
Comment
-
Hirayama: Multumesc pentru informatii. Decat sa trec la platina mai bine iau iridium, dar deocamdata nu aleg nicio varaianta.
Andrei intre K20tt si v-line ce ai recomanda? Ce ai "simtit" ca s-a imbunatatit sau din contra, dintre cele doua marci? La k20tt ai reglat gapul cand le-ai pus?
Comment
-
Vedeti ca la NGK au schimbat putin recomandarile pt 16v....nu mai recomanda BKR6EZ ci recomanda BKR6EK cu 2 electrozi sau v-line 20....
Am avut din astea si imi par mai bune decat cele standard, mai bune si decat eyquem cu 2 electrozi ( fac acceleratia mai sensibila).....daca eram acasa, puneam poze....
Decat sa tot probati si testati pe banii vostrii....mai bine strangeti un pic bani si luati iridium si veti observa si diferenta( am facut si eu ca voi cu muuuult timp in urma..)
Comment
Comment