If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am realimentat azi cu GPL din alta parte si masina merge cum o stiam, raspunde mai bine la acceleratie, deci bujiile sunt ok. Cred ca totusi tremura ceva mai tare la relanti cu astea de origine cu 2 craci.
Izbitoare asemanarea intre BKR6EK si cele de origine. Poate-s aceleasi?
Last edited by andreyi; 29 March 2016, 08:55.
Reason: Automerged Doublepost
Pe loganurile cu gpl fabrica a montat BKR6EK...pe unele...la altele a pus eyquem
Pe gpl si cu UCE 16v aceste ngk par sa se inteleaga mai bine...si la 8v la fel si nu ma refer doar la senzatie ci la adaptivi cititi cu DDT...
Pe langa constructia mai solida aceste ngk mai au un avantaj....au rezistenta interna de 1kohm in conditiile in care eyquem au 5 kohm sau mai mult......acest lucru pare sa placa UCE injectie...
@Hirayama,dupa parerea mea,in mod normal,calculatorul de injectie va fi mai protejat de interferentele produse de sistemul de aprindere folosind 5kohm in loc de 1 kohm.
Ok, teoretic asa ar fi logic...dar explicami de ce adaptivii se imbunatatesc ( scade imbogatirea) de fiecare data cand folosesc din astea cu 1kohm vs 5-12kohm...
Eu nu ma pricep la electrica, doar elementar...insa practic asta am obs si credema ca am testat zeci de bujii cu rezistente diferite ( am de unde ;) ).....cu din astea cu 1 kohm am obs ca acceleratia e mai sensibila, se schimba comportamentul raspunsului la pedala.....pe ddt imbogatirea clar e mai mica .....
acelasi lucru lam obs si cu fisele care au rezist mai mica....acelasi comportament...
Nu am ars nimic la UCE merg de sute de mii de km cu bujii si fise care nus recomandate pt logan, insa care leam testat si miau placut cum merg....nu inseamna ca indemn sa faceti ca mine..
schimbat astazi bujiile denso k20tt, rulate fix 18 mii de km (producatorul parca recomanda sa fie schimbate la 20 de mii), arata cam asa. nu prea rau insa exista o diferenta semnificativa in bine acum, cu noile bujii, tot denso k20tt. merge perfect
sunt la al doilea set de denso (si ultimul), recomand cu toata caldura. inainte am avut ngk v line, nu prea multumit de ele, 23 de mii de km le-am tinut, si primii 40 de mii am mers cu cele de fabrica, eiquem
Mai intrasem eu in vreo 3-4 magazine de piese auto , la care le-am cerut bujii pentru 1.2 16v si imi daduse bujii de 1.4/1.6 .
"Eu : Nu sunt bune aceste bujii !!!
Vanzator : "pai n-ati zis de Logan ?
Eu : Pai da dar de 1.2 16v !!!
Vanz. : Pai nu sunt la fel ?"
Priceless........
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
pai stiu ca astea de 1.2 sunt mai lungi si mai subtiri parca, dar am crezut ca daca au facut pt 1.4 si 1.6 8v de renault, care-s vechi, au facut si pt 1.2 care e la fel de vechi
oricum, din pct meu de vedere, bujiile astea sunt un best buy, au un raport pret-performanta imbatabil. 55 de lei /set, sa le tot schimbi la intervalul nominal de schimb ulei prescris de constructor
au si pt 1.2 16v de logan dar sunt cu iridium si sunt mai scumpe, vreo 70 de lei/bucata
acu stiu ca au scos foarte recent denso k20tt iridium. dar n-am stat sa vad daca au aplicabilitate si pt loganuri cu motoare de generatie veche. cred ca nici nu prea se gasesc in magazine la noi
.. ca se gasesc pe toate drumurile tipul asta de bujii.
Asta dupa parerea mea nu e avantaj....
cand sunt multe variante, sunt tot atatea sanse de a o da in bara....e un lucru bun ca nu merge decat cu anumite tipuri...
Eu nu vad decat dezavantaje in sensul ca se gasesc destul de greu la magazine de profil (nu fac referire la magazinele online)si preturile sunt mai mari fata de restul "gamei" , accesul care iar este destul de limitat in sensul ca iti trebuie o anumita scula sa le poti scoate din chiulasa .
Daca te referi la probabilitatea mai redusa ca acest tip de bujii sa fie contrafacute , da si eu cred ca aici este un avantaj raritatea acestora , insa nu-mi place ideea ca trebuie sa astept 2-3 zile de fiecare data cand vreau sa le schimb , cand puteam sa le cumpar subit de la magazinul din "colt" , daca sunt cu probleme ceva mi le schimba imediat asa cu comanda online e mai complicat.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment