Si eu recomand K20TT, cel putin pe 1.6_16v-ul meu cu GPL merg ok. Am avut o perioada de vreo 5000 km cu unele de origine cu doi craci, dar am revenit la K20TT, trepideaza mai putin la relanti si e mai fasneata masina pe GPL.
Bujii Logan
Collapse
X
-
Originally posted by cristi.... View Postschimbat astazi bujiile denso k20tt, rulate fix 18 mii de km (producatorul parca recomanda sa fie schimbate la 20 de mii), arata cam asa. nu prea rau insa exista o diferenta semnificativa in bine acum, cu noile bujii, tot denso k20tt. merge perfect
sunt la al doilea set de denso (si ultimul), recomand cu toata caldura. inainte am avut ngk v line, nu prea multumit de ele, 23 de mii de km le-am tinut, si primii 40 de mii am mers cu cele de fabrica, eiquem
Cu alea de origine mergi fara stres mai bine de 50 de mii.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
alea de origine o rezista ele 50 de mii dar dupa 15-20 de mii nu mai merg in parametrii; la fel si cu uleiul de ex
pt cat costa, eu le-as schimba si din 5 in 5 mii de km. când ii schimb uleiul si filtrele ii schimb si bujiile. cat ma costa? 50-60 de lei in plus, o nimic toata.
masina presteaza impecabil la acest regim de intretinere, mai bine decat când era noua cu uleiul si bujiile recomandate de fabrica
ti-e mai mare dragu sa o pedalezi
acu depinde de stilul fiecaruia de mers. pt cine merge molcolm, in limitele legale, sunt ok si cele de fabrica dar tot nu tinute cum zic ei, 60 de mii. mi se pare cam sf dar ma rog
pt cine e mai aprig de pedala, cateva mici imbunatatiri pe la motor chiar se simt, gen bujii mai bune, filtru de aer motor in stare curata tot timpu si un ulei mai bun.
sapt trecuta de ex bv-sb 1h35 min (noaptea), si asta pt ca am pierdut minimum 5 min in plus prin fagaras din cauza drumului, am mers f incet;Last edited by cristi....; 16 May 2016, 20:02.
Comment
-
Multe mai vrei si tu.....omul le schimba in regimul in care ii convine
Inainte sa folosesc chestii cu metale scumpe ( sau chiar cu metale scumpe uneori)si eu le schimbam la 20 000 km maxim....fara regret....
Nu saraceste pt 6-70 lei sau cat face un set.....si isi mentine sis de apridere in conditii optime
Comment
-
da, asta e un alt motiv pt care le schimb mai des, mi se pare ca tot de la tine, Hirayama, am auzit, parca spuneai la un moment dat ca daca tii bujiile mai mult le afumi si distrugi si bobina . în plus, avand electrodul mai subtire comparativ cu unele standard, sarcina pe bobina e si mai mica
din pct meu de vedere 55 de lei de ex cum am dat eu acu pe set nu reprezinta un motiv sa nu le schimb când vreau eu. eu de ex am simtit imediat diferenta in bine fata de cele rulate 18 mii de km
inainte de ex aveam un foarte usor masaj la spate, o discreta vibratie, aproape imperceptibila dar eu o simteam. acu la relantii zici ca ai motorul oprit, nu simti efectiv ca motorul ar merge, nu se simte nici o trepidatie, nu se aude nimic
iar la acceleratii e asa cum il stiu eu in zilele lui perfecte
eu sunt de parere ca e mai usor si ieftin sa previi decat sa tratezi ulterior . evident, daca tii mai mult bujiile, alterarea comportamentului masinii se face pe nesimtite si nu-ti dai seama si zici ca merge ok
acu nici traficu nu mai merge chiar incet, eu am ramas uimit, din iarna mi se pare ca traficul a devenit mult mai alert. pana si tirurile merg cu 100-110, de masinile normale ce sa mai zic, fara un 120 minimum te depasesc toti pe bv-sb si retur )Last edited by cristi....; 16 May 2016, 20:21.
Comment
-
Originally posted by Hirayama View PostMulte mai vrei si tu.....omul le schimba in regimul in care ii convine
Iti dai seama ca e ceva putred cand vorbesti de performanta, in cazul unor bujii de 6 lei, pe care le inlocuiesti la 18 mii. Spune orice, dar nu performanta.
...
In fine.
Oare bujiile de la K4M-ul meu cat or mai merge? Deja ma apropii de 55 de mii cu ele.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
la nivel de performanta sunt peste cele de origine
Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
55/4 nu face 6 lei )
mai era cineva pe forum care depasise 70 de mii de km cu cele de origine, altcineva parca ajunsese chiar la 100 de mii
deci as spune ca mai merg oleaca am spus-o dar o mai repet. bujia poate functiona 50-60 de mii de km sa zicem, dar nu la randament maxim
@Iancu
parca aveai ceva bujii de soi, ngk cu iridium sau ma insel ?Last edited by cristi....; 16 May 2016, 20:34.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostDa-mi voie sa ma exprim fara sa fiu ipocrit.
Iti dai seama ca e ceva putred cand vorbesti de performanta, in cazul unor bujii de 6 lei, pe care le inlocuiesti la 18 mii. Spune orice, dar nu performanta.
...
In fine.
Oare bujiile de la K4M-ul meu cat or mai merge? Deja ma apropii de 55 de mii
Nu pretul face performanta....performanta e data de mersul in parametrii ai motorului
Tu obtii acest mers cu o bujie longlife...cu metale nobile....dar care poate da kix la interior....varful rezista,insa interiorul insa poate ceda...in timp
Acelasi lucru care il obtii tu, ei il obtin folosind o bujie normala insa schimbata mai des....e marja lor de eroare...
Asta vorbind strict de mers normal, nu viteza maxima/demaraj...modificari motor
Ai putea sa le scoti, macar sa le misti un pic, altfel e posibil sa se "sudeze" cu blocul...eventual folosita putina unsoare cu cupru pe filet...
Daca vrei sa vezi cum merge, te poti uita si la adaptivi...
@cristi : daca bujiile sunt tinute peste limita lor sau sunt prajite ( stil de mers, carburant diferit) ele nu pica si nu ramai cu masina....insa da, vei forta bobina si posibil sa cedeze...
Asa ca ...acea rezerva de"putere" a bobinei....de ce sa nu o folosesti altcumva?
Comment
-
Originally posted by Hirayama View PostStii bine ca sa tot discutat aici...cu polemici si scandal
Nu pretul face performanta....performanta e data de mersul in parametrii ai motorului
Ai putea sa le scoti, macar sa le misti un pic, altfel e posibil sa se "sudeze" cu blocul...eventual folosita putina unsoare cu cupru pe filet...
Daca vrei sa vezi cum merge, te poti uita si la adaptivi...
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostIn general valoarea unui produs este exprimata prin pret.
.
Nu intotdeauna.....si asta e un caz exceptie ; daca extrapolam la alte motoare, sa zicem un TFSI acesta merge mai bine cu o bujie cu o clasa mai rece, dublu cupru....daca se monteaza cu metale nobile ( platina, iridium) incepe sa detoneze ( la acelasi indice termic al bujiei) pt ca nu disipa caldura cum trebuie ( varful ramane prea incins, incandescent...)
Deci da, un motor de 300cp+ merge mai bine cu o bujie de ...12 lei...
Nu am citit foarte atent- posibil- insa nu-mi aduc aminte sa se fi scris pe undeva aici despre unsoare cu cupru la bujii...poate ma insel; sa vorbit de vaselina dielectrica si a ramas in stadiul de vorba, putini au si folosit
E bine daca ai facut asa, dealtfel imi pari genul meticulous si asta nu strica....
Daca tot ai pus iridium, incearca data viitoare iridium-platina ( punctul slab al bujiei tale este electrodul de masa, care nu are metal nobil....se va uza....)
Comment
-
Last edited by IancuMIC; 16 May 2016, 22:16.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Da, stiam postul acesta...tu o folosesti ca ai acces mai usor la ea...
In afara de tine si Alessandro ( cu Permatex-ul lui cumparat de la rokor craiova) alte postari cu vaselina dielectrica nu sunt...
Deasemenea tu nu ai folosit vaselina cu cupru pe filet....a nu se confunda cu dielectrica, asta e antiblocaj bujie in chiulasa
Eu ca vaselina dielectrica folosesc din 2006 beru (zkf 01 parca)....exista si bosch...
Comment
-
Imi aduc aminte cand mi-am schimbat bujiile am observat o mica scadere de performanta/putere la inceput , motorul il simteam ca urca in ture ceva mai lent , dupa 100-150 km aproape totul a revenit la normal , adica performanta/puterea de care eram obisnuit de la motor.
Oare ECU a fost de vina aici ? odata cu inlocuirea bujiilor sa se fi "adaptat" pentru cele noi ? scanteie mai buna , ardere mai completa /usoara ? si de aici sa fi schimbat managmentul injectoarelor ?Last edited by prometheus; 18 May 2016, 10:24.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment