Am o problema ciudata si poate ma ajutati sa o elucidez ,acum 2 luni am schimbat bujiile cu 2 electrozi Renault cu unele cu 3 electrozi tot Renault cam la 2 saptamani incepe si intrerupe masina la accelerare mai puternica ,dupa o scurta inspectie gasesc o bujie cu ceramica fisurata si caut bujiile vechi cu 2 electrozi sa montez una pentru a putea sa merg cu masina mai departe dar observ ca si in cele vechi aveam una crapata dar in partea de sus(nu dadea rateuri).
Cumpar alt set Eyquem cu 1 electrod ,le montez totul OK pana astazi cand incepe iar sa intrerupa ,ma duc direct la bujii le desfac pe rand si gasesc la nr 2 una cu ceramica putin maronie la baza si o schimb , plec mai departe si dupa 100m incepe iar sa intrerupa rau se aprinde martorul in bord ,opresc iar sa verific si acum era la nr1 ceramica fisurata de sus pana jos .
Care ar putea sa fie cauza de la 3 seturi sa crapat izolatia ?
Cumpar alt set Eyquem cu 1 electrod ,le montez totul OK pana astazi cand incepe iar sa intrerupa ,ma duc direct la bujii le desfac pe rand si gasesc la nr 2 una cu ceramica putin maronie la baza si o schimb , plec mai departe si dupa 100m incepe iar sa intrerupa rau se aprinde martorul in bord ,opresc iar sa verific si acum era la nr1 ceramica fisurata de sus pana jos .
Care ar putea sa fie cauza de la 3 seturi sa crapat izolatia ?
Comment