If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@givali: daca tot le-ai luat pune-le pe masina si vezi cum se comporta motorul. Daca merge bine, rotund fara vibratii anormale, intreruperi etc si consumul de combustibil este normal inseamna ca sunt ok si poti merge cu ele. Doar n-o fi Loganul cine stie ce minune a tehnicii moderne sa-i trebuiasca bujii "leizar" .
eu am simtit pe propria piele..bujiile nu le iei si le pui direct pe masina..trebuie verificat gapu inainte sa fie egal la toate si dup aia...am mers 10k km cu bujii toate de gap-uri diferite ca am zis ca daca s originale sunt bune
bujiii bune pt logan sunt cele in cutii galbena renault cu 2 electrozi, a mea are 61 000 km,e al 3 set schimbate la 53000 km ultima oara si folosesc numai d-astea, sunt 70-80 lei setul
pai uni spun ca nu sunt bune cu 2 electrozi,ar fi mai bune cu 1,cu 2 electrozi am gasit si eu la mine 90 ron cutia...chiar sunt in ceata nustiu ce sa ii pun,nu vreau sa dau bani pe ele si sa nu mearga motorul rotund...
bujiii bune pt logan sunt cele in cutii galbena renault cu 2 electrozi, a mea are 61 000 km,e al 3 set schimbate la 53000 km ultima oara si folosesc numai d-astea, sunt 70-80 lei setul
si eu tot dinastea folosesc de cand am masina si am 80.000 cu ea , sunt multumit de ele
una singura are un "piciorus" mai departat fata de celalalt dar nu cred ca e o problema
Am schimbat bujiile la "bestia" din dotare (1.4 GPL)
Bujiile originale erau EYQUEM cu 2 "craci" si aveau 3 ani si 51 000 de km. Am vazut ca in carte scrie ca se schimba la 60 000 de km, dar nu am vrut sa le duc la limita.
Am montat bujii Ngk (vezi poza 1) V line (au "piatra" crestata si au costat 12.5 RON bucata) tip BKR 6 E cu distanta intre elctrozi de 0.8 mm dupa cum scrie aici:
Nu le-am mai verificat cu lera pentru ca am vazut ca aveau un cilindru de carton de protectie (vezi poza 2) probabil ca sa nu se decalibreze in timpul transportului.
Dupa schimbare motorul merge normal, chiar mi se pare ca "paraitul" este mai marunt si mai regulat si se tureaza mai usor.
Vechile bujii aratau normal, exact ca in prima poza de aici:
Bujiile nu se tin 51.000 km in motor decat daca sunt tip special care rezista km respectivi.
Imbunatatirea o simti pentru ca motorul lucreaza acum in parametri NORMALI, in timp ce inainte mergea si el cum putea cu ce bujii uzate avea.
Calitatea scanteii influenteaza raspunsul motorului si consumul, insa NU RADICAL.
NGK V-line am folosit si eu, am recomandat multor prieteni cu SN sau LGN si toti sunt foarte multumiti de prestatii in cei 30.000 km cat prevede manualul de service intre inlocuiri. Toti au constatat o usoara scadere a consumului cu V-line si faptul ca bujiile merg bine si pe ultima suta de metri .
La 16V in carte spune sa le schimbi la 60 000, eu am aproape 50 000, nu e normal sa tina cel putin 60 000 ? Consumul / mersul motorului este absolut normal, probabil cand o sa le schimb o sa ma orientez catre NGK/Denso Iridium.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment