Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rezista fara probleme... numai sa ai probleme de alta natura la motor gen amestec prea bogat sau sarac sau vreun stil de mers extrem sa le termini mai devreme. In rest n-am auzit de nimeni cunoscut sa aiba probleme la Logan cu bujiile, multi le schimba din motive subiective, din grija sau pentru ca asa scrie in carte la diferite intervale mai mari sau mai mici decat cele recomandate si majoritatea nu vad nicio diferenta semn ca cele vechi erau bune. Poate numai in cazul in care se inlocuiesc cu ceva premium gen Iridium sa se observe vreo diferenta.
    Le-am schimbat si eu pe cele originale la 40k km cu Ngk V line, motorul merge si consuma la fel, nicio diferenta notabila din partea mea.

    Comment


    • resoftare , benzina de 95, talpa 30.000km , urmarile mai jos....
      Attached Files

      Comment


      • da a rupt o n bucati...sigur era gap-ul corect la ele? ca mie mi se pare ca i a cam dat pistonu in cap la bujie...
        sigpic

        Comment


        • Sigur erau bujiile care trebuiau la Logan? Ma refer la lungime filet, gap, specificatii. Ca in 30k km poti sa-i scoti pistoanele prin capota si nu le faci asa nici macar pe cele originale zic eu.

          Comment


          • da , a detonat in nenumerate randuri , masina facea 128cp pe dyno , era fortat pe benzina de 101. cum a mers cu 95 a facut buba

            Comment


            • ce facea? 128 cp? despre ce motor vorbim aici?:-?
              sigpic

              Comment


              • io vad ca are 1.5 dci ...

                domnu cum detonaeza 1.5 dci de 128 cp?
                ce e aia detonatie?
                ce face benzina cu cifra octanica mai mare?

                ps. alea nu sunt bujii de logan nici in 100 ani
                sigpicMy ride

                Comment


                • nu sunt de logan , am 1.5 dar alt motor pe benzina . scrie si la specificatii , vroiam doar sa arat ce se poate intampla cu un soft prost si cu o benzina slaba . bujiile sunt bosch cum are si loganul . electrozii s-au dus in timp, nu a stat nimeni sa verifice , ceramica s-a incalzit si a cedat. ce detoneaza la o masina pe benzina cu o benzina proasta si un avans reglat incorect? asta intrebai Deluxe?

                  Comment


                  • pai da cu soft prost si benzina 50% apa si blana si neverificate normal ca se duc..poate daca era motor de logan se comporta mai bine si nu pateau asta
                    sigpic

                    Comment


                    • ce motor era? 1.5 benzina? daewoo? toyota? mazda? daihatsu?
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • mitsubishi dar am gasit aceeasi problema si la fiat, opel , bmw cautand cauza . motorul se va desface cat de curand sa vedem daunele.

                        Comment


                        • exact e 1.5 scrie la el, poate e diesel cu bujii de benzina, glumesc acolo nu i de la resoftare si talpa
                          ca si eu am mers cu a mea in 7000 de ture si bujiile erau ca argintu, nu erau nici macar negre.

                          Comment


                          • Originally posted by dr_mke View Post
                            Octaviane, te-ai gandit ca intervalul asta mai mare vine direct de la departamentul de marketing care doreste revizii cat mai rare si cat mai ieftine ?
                            .........................................
                            Q.E.D.
                            Poate sa vina si de la marketing, neesential.
                            Atata timp cat (vad si cazul meu) nu afecteaza parametrii optimi de functionare ai motorului, e un lucru OK.

                            In fond (cum spui si tu) nu e un cost mare, un ~100 lei la 30000 km e permisiv la multi, fiecare face ce vrea.
                            Eu nu schimb un lucru care functioneaza in parametrii.
                            De banii aia imi iau vreo 30 litri de bere din care beau mult si bine (adica vreo doua luni).
                            Last edited by Octavian; 10 January 2011, 19:09.

                            Comment


                            • ptr 1.4 benzina ce fel de bujii imi recomandati?

                              Comment


                              • sal multi spun ca cele mai ok sunt cele renault cu 2 poli, acum posibilitati sunt o gramada, NGK urile is bune dar sa fie made in japan, Beru au spus cativa ca merg bine si eu de altfel....

                                scuzi denis am intel acum, era alt motor la care te refereai. de mitsubishi, am intel, scuze !
                                Last edited by goguspan; 15 January 2011, 12:14. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google