Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Dennis_TL View Post
    nu sunt de logan , am 1.5 dar alt motor pe benzina . scrie si la specificatii , vroiam doar sa arat ce se poate intampla cu un soft prost si cu o benzina slaba . bujiile sunt bosch cum are si loganul . electrozii s-au dus in timp, nu a stat nimeni sa verifice , ceramica s-a incalzit si a cedat. ce detoneaza la o masina pe benzina cu o benzina proasta si un avans reglat incorect? asta intrebai Deluxe?

    Iti spun ca bujiile sunt Champion sau Eyquem. Bosch chiar nu sunt. Am schimbat bujiile si am fost si cu ele pe garantie ca-mi montase de 1.4 8v pe motor 1.6 16v... (vorbesc de bujii de origine)

    Dar totusi eu nu inteleg cum a putut merge proprietarul masinii cu bujiile alea (sau ma rog cu intreaga solutie : tunning prost + bujiile), ca motorul sigur mergea aiurea ... trebuie sa fie din categoria "killer"

    Comment


    • Sunt dinaia care nu desfac capota decat atunci cand nu mai porneste... si apoi se plang ca ce proaste motoare face firma X . Proprietarul isi merita soarta, si sincer m-as bucura sa fie daune cat mai mari la motor . O bujie nu se face asa brusc si , in timp simti ca ceva nu e in regula , asta daca iti pasa putin de motorul ala.....

      Comment


      • [
        Originally posted by Octavian___32 View Post
        Poate sa vina si de la marketing, neesential.
        Atata timp cat (vad si cazul meu) nu afecteaza parametrii optimi de functionare ai motorului, e un lucru OK.

        In fond (cum spui si tu) nu e un cost mare, un ~100 lei la 30000 km e permisiv la multi, fiecare face ce vrea.
        Eu nu schimb un lucru care functioneaza in parametrii.
        De banii aia imi iau vreo 30 litri de bere din care beau mult si bine (adica vreo doua luni).
        Nu te supăra, dar stai prost la acest capitol. Două luni pentru 30 litri de bere ..... e niţel mult. La mine nu ţin berile chiar atât. M-am resoftat şi consum mai mult de atunci. Ce bere bei, de 95 sau 99 ?
        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
        sigpic

        Comment


        • are cineva puse buji denso iridium vreau sa stiu daca se vede ceva diferente.
          :smokespliff:.....UNUL CU DE TOATE...:smokespliff:

          Comment


          • recunosc si eu ca sunt din ala care deschide capota doar pt ca s-a terminat lichidu' de parbriz. asa ca vin cu o intrebare , nu dati cu pietre. ce sunt fisele si ce vrea ele? adica la cat se schimba sau se inspecteaza.

            Comment


            • liniile conductoare, semi, sau total izolate, care fac legatura intre bobina de inductie/delcou si bujie, cu scopul de a prelua impulsul electric al bobinei, si transmiterea acestuia la bujie, cu scopul realizarii scanteilor de iti invart hibridu

              oricand o sa simti diferenta la electrodul de iridiu sus in ture, racheta nu o sa fie masina dupa bujii; ideea nu e sa simti tu, e sa simta motorul

              inspectare:
              La bujii: daca zona electrodului central e caramizie, totul e OK. Daca e neagra si umeda, ai benzina in exces (amestec prea bogat). Daca e neagra si ancrasata rau, iti papa ulei. Daca e cenusie-argintie, mergi cu amestec prea sarac. Trebuie sa ai distanta intre electrozi cat scrie in carte. Electrozii trebuie sa aiba fetele paralele si sa fie curatati de calamina sau stropi metalici. De asemenea trebuie curatat interiorul pentru ca acolo pot apare punti care fura curent. Uita-te sa nu ai izolatorul crapat. De asemenea trebuie sa tii cont de durata de viata a bujiei, chiar daca arata perfect si tie ti se pare ca merg bine, pentru ca nu mai asigura performantele dinamice si de consum.

              La fise: sa nu aiba pipele din cap crapate, sa faca contact ferm la capete cu bujiile si capacul bobinei de inductie/delcou. Izolatia imbatraneste in timp, daca atunci cand te atingi de ele te curenteaza (in mers, evident) inseamna ca izolatia e dusa si-ti pierde curent.

              Evident, tot ce am scris e pentru o prima constatare. Daca vrei sa stii la fix, trebuie sa te duci la service unde au aparatura de masurare.
              Last edited by DeLuXe; 19 January 2011, 14:23.
              sigpicMy ride

              Comment


              • multumesc mult. scurt si cuprinzator
                intreb pt ca de curand am schimbat bujiile, da' mecanicu' nu mi-a zis nimic si de fise, presupun ca e de bine. adica mai exact e o legatura neaparata - daca schimbi bujiile trebuie schimbate si fisele?

                Comment


                • Nu, fisele se schimba cand sunt imbatranite sau cand vrei fise mai performante Deluxe stie partea a doua

                  Cea mai simpla verificare este sa ridici capota la motor pe intuneric - niste fise imbatranite cu izolatia strapunsa vor creea un efect interesant de lumina albastra in zonele unde se apropie de parti metalice ale motorului.
                  Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                  Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                  Comment


                  • multumesc inca odata. coool partea cu efectu' 3d

                    Comment


                    • o sa faca arc electric cu capacul galeriei de evacuare (la tine la 1.4)

                      trebuie schimbate, numai daca se intampla ceva din posturile de mai sus

                      in general fisele si bujiile, se simt in mers, la pedala, la ureche, niciodata nu trebuie schimbate la un numar fix de km (desi dacia asa zice...dar ce stiu ei?)
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • cand e motorul pornit pune mana pe fisa, sa vezi ce senzatie placuta este daca pierde curent. "DeLuXe stie" )

                        ca sa vezi daca fura curent poti sa aplici si o metoda mai traditionala si nerecomandata, scoti cate o fisa si vezi daca te curenteaza. ( aici o sa ma certe DeLuXe ca invat lumea la prostii)
                        sigpic

                        Comment


                        • nu va luati dupa yrman primu lucru pe care mi l a spus Deluxe cand am vorbit prima data cu el asta a fost..sa nu scot fisele in mers..lucru pe care il facusem in prealabil
                          sigpic

                          Comment


                          • pai nu e nevoie, se poate verifica si fara a ineca bujia de benzina
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • Originally posted by Gozmin View Post
                              [
                              Nu te supăra, dar stai prost la acest capitol. Două luni pentru 30 litri de bere ..... e niţel mult. La mine nu ţin berile chiar atât. M-am resoftat şi consum mai mult de atunci. Ce bere bei, de 95 sau 99 ?
                              Mai mult de 3-4 litri la sapt nu consum. Beau din categoria 99

                              Dar sa continuam cu bujiile pacii. Eu cred ca tot d-astea de fabrica iau, nu vad un motiv intemeiat sa iau altceva.

                              Comment


                              • asa mi a zis si mie mecanicul de origine renault cu doi poli

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google