If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@flaviusfz: 1.6 16v cam vine din fabrica cu bujii Champion cu 2 electrozi. Problemele apar la cele cu 4 electrozi, bobinele de inductie functioneaza bine mersi, problema mare este cu modulul de ABS care se cam parleste. Asta ca sa fim intopic.
Cat despre ''reglaje'', acestea nu se fac la 45.000 km, jocurile respective se VERIFICA si doar daca este necesar se regleaza. In 130.000 km am reglat la 1.4 8v de 2 ori cate un SINGUR joc pe evacuare, in rest au fost mereu in parametri. Cam asa sta treaba la toate, din fericire.
Amu' mai trebuie sa auzim pe topicul de bujii despre schimbul de ulei
..........................
De curiozitate incercati cu bujiile de uzina rulate jumatate din interval pedala la podea la 1500 rpm in a 5-a si vedeti ce se intampla, sau mai bine zis ce NU se intampla.
Alta gaselnita.
Si la 50-55000 km in turatii joase tragea la fel ca si cu bujiile noi.
Domnilor, eu m-am ambiţionat şi am vrut să văd ce se întâmplă la 1500 în a V-a. Culmea, maşina s-a mişcat mai departe, aşa că am încercat să văd cum trage în a V-a la 1500 ture fără bujii şi într-adevăr maşina nu s-a mişcat aşa bine ca înainte.
Deci aveţi dreptate: fără bujii e mai rău decât cu bujii.
Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
sigpic
Asta n-a reusit sa o explice nimeni, e mai degraba o gaselnita.
nu e gaselnita deloc. exista pe net gramezi de cazuri in care la K4M s o bulit calculatorul de ABS din cauza bujiilor.
prima data cand am auzit mi se parea fabulatie, dar din pacete nu este
Eu, nestiind de problema, am cumparat Beru TitanX cu 4 electrozi de masa. Montat pe Logan, motorul nu a pornit. Insistat, a pornit, mers neregulat, paraziti peste CD_player, nu radio, CD_player.
Oprit motorul si scos bujiile, dupa care am citit pe forum si intrebat un nene de la Reno. Uite asa am aflat cum puteam sa-mi bulesc masina cu mana mea.
O bujie exploatata in regim normal tine de regula cat spune cartea. O bujie ''de forjor notoriu'' nu tine nici pe departe intervalul specificat, cu precadere una de calitate ''entry level''. Care din cele scrise in postarile de mai sus este ''variabila" ? Lucru valabil de altfel si pentru anvelope, plus multe alte repere, consumabile la forjorii notorii
Eu tot repet, unii nu simt prea multe la masina, asa ca li se pare ca merge la fel si cand este noua, si cand are 500.000 km. Eu m-am deranjat sa documentez chestia respectiva si diferenta este clara.
In final, proba kilometrilor este definitiva pentru starea de intretinere a unui automobil.
nu e gaselnita deloc. exista pe net gramezi de cazuri in care la K4M s o bulit calculatorul de ABS din cauza bujiilor.
prima data cand am auzit mi se parea fabulatie, dar din pacete nu este
Si cum au constatat ca din cauza bujiilor? Sau au presupus.
Ma gandesc ca singura chestie non standard pe toata masina erau niste bujii, niste aceleasi bujii pe toate masinile cu problema respectiva (calculator ABS prajit adica, dealtfel rar intalnita).
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment