Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce sa mai, un post documentat dar nu stiu cati il inteleg, daca esti bun da-ne si o traducere libera in limba romana.

    P>S- Am apreciat intotdeauna un post constructiv in cadrul unui forum iar acesta trebuie sa recunosc ca este unul dintre ele.

    Comment


    • Ce parere aveti despre bujiile Hans-Pries 60 lei setul ??
      Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

      Comment


      • Avem o parere foarte buna, asa post asa raspuns, da si tu un link ceva, o referinta un feedback, etc.

        Comment


        • @flaviusfz: 1.6 16v cam vine din fabrica cu bujii Champion cu 2 electrozi. Problemele apar la cele cu 4 electrozi, bobinele de inductie functioneaza bine mersi, problema mare este cu modulul de ABS care se cam parleste. Asta ca sa fim intopic.

          Cat despre ''reglaje'', acestea nu se fac la 45.000 km, jocurile respective se VERIFICA si doar daca este necesar se regleaza. In 130.000 km am reglat la 1.4 8v de 2 ori cate un SINGUR joc pe evacuare, in rest au fost mereu in parametri. Cam asa sta treaba la toate, din fericire.

          Amu' mai trebuie sa auzim pe topicul de bujii despre schimbul de ulei
          sigpic

          Comment


          • veneau din fabrica cu 2 electrozi. de cand cu criza ajunge si unul

            Comment


            • Al meu a venit cu Eyquem cu 1 electrod, bossake il are si mai vechi (2007 cred) si tot cu din astea a venit daca imi aduc bine aminte.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • Originally posted by dr_mke View Post
                Problemele apar la cele cu 4 electrozi, bobinele de inductie functioneaza bine mersi, problema mare este cu modulul de ABS care se cam parleste.
                Asta n-a reusit sa o explice nimeni, e mai degraba o gaselnita.
                [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                Comment


                • Originally posted by dr_mke View Post
                  ..........................
                  De curiozitate incercati cu bujiile de uzina rulate jumatate din interval pedala la podea la 1500 rpm in a 5-a si vedeti ce se intampla, sau mai bine zis ce NU se intampla.
                  Alta gaselnita.
                  Si la 50-55000 km in turatii joase tragea la fel ca si cu bujiile noi.

                  Comment


                  • Domnilor, eu m-am ambiţionat şi am vrut să văd ce se întâmplă la 1500 în a V-a. Culmea, maşina s-a mişcat mai departe, aşa că am încercat să văd cum trage în a V-a la 1500 ture fără bujii şi într-adevăr maşina nu s-a mişcat aşa bine ca înainte.
                    Deci aveţi dreptate: fără bujii e mai rău decât cu bujii.
                    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by vi_escu View Post
                      Asta n-a reusit sa o explice nimeni, e mai degraba o gaselnita.
                      nu e gaselnita deloc. exista pe net gramezi de cazuri in care la K4M s o bulit calculatorul de ABS din cauza bujiilor.
                      prima data cand am auzit mi se parea fabulatie, dar din pacete nu este

                      Comment


                      • Eu, nestiind de problema, am cumparat Beru TitanX cu 4 electrozi de masa. Montat pe Logan, motorul nu a pornit. Insistat, a pornit, mers neregulat, paraziti peste CD_player, nu radio, CD_player.
                        Oprit motorul si scos bujiile, dupa care am citit pe forum si intrebat un nene de la Reno. Uite asa am aflat cum puteam sa-mi bulesc masina cu mana mea.

                        O bujie exploatata in regim normal tine de regula cat spune cartea. O bujie ''de forjor notoriu'' nu tine nici pe departe intervalul specificat, cu precadere una de calitate ''entry level''. Care din cele scrise in postarile de mai sus este ''variabila" ? Lucru valabil de altfel si pentru anvelope, plus multe alte repere, consumabile la forjorii notorii

                        Eu tot repet, unii nu simt prea multe la masina, asa ca li se pare ca merge la fel si cand este noua, si cand are 500.000 km. Eu m-am deranjat sa documentez chestia respectiva si diferenta este clara.

                        In final, proba kilometrilor este definitiva pentru starea de intretinere a unui automobil.
                        sigpic

                        Comment


                        • Doctore, acuma sigur nu era vreo bobina prost infipta sau conectata?
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Foarte FOARTE sigur, doar am verificat si eu si Radu, dupa care am dat telefon si-am povestit toata tarasenia.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by alessandro View Post
                              nu e gaselnita deloc. exista pe net gramezi de cazuri in care la K4M s o bulit calculatorul de ABS din cauza bujiilor.
                              prima data cand am auzit mi se parea fabulatie, dar din pacete nu este
                              Si cum au constatat ca din cauza bujiilor? Sau au presupus.
                              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                              Comment


                              • Ma gandesc ca singura chestie non standard pe toata masina erau niste bujii, niste aceleasi bujii pe toate masinile cu problema respectiva (calculator ABS prajit adica, dealtfel rar intalnita).
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google