Daca ai fi citit mai mult decat ultimul post ai vedea ca Iridium au cel mai bun raport pret/calitate si se cumpara singure in 20 000 de km, 1/5 din durata lor de viata deci cheltuieli in plus ai daca iti iei bujii normale, iesi mai scump pentru produse mai proaste. Here we go again...
Bujii Logan
Collapse
X
-
Motoarele turbo in general nu trec de 6500 rpm, hai 7000 rpm. Vorbim de cele ''factory'' nu de tuningu' lui peste.
Motoarele aspirate de la Renault care vin cu iridium ? 1.6 16v @136cp, 2.0 16v de pe Clio RS, V6-le, bla bla bla.
Uleiul de la Dacia este ablsolut perfect pentru utilizarea normala, schimbat la intervalul prescris.
Tu dai 2 x 100 de lei plus 2 x manopera de service, iar eu dau 200 o data, oricum o iei tot iriudium iese mai ieftin in timp.
Caii putere nu au nici o legatura cu necesitatea folosirii imperative a unor bujii de nush care. Temperaturile de lucru si compresia DA.
Bujiile iridium simple cum avem multi deja, au cel mai bun raport pret/calitate/consum. Raportat la restul cheltuielilor de rulaj ca am dat o data la 120.000 km cu 100 de lei mai mult la inceput este absolut picatura din ocean.
Inca nu si-a pus nimeni bujii de iridium cu electrod de masa de platina sa le schimbe la 300.000 kmsigpic
Comment
-
ClioRs vine cu ngk laser platinum ...
turbaciunile merg peste 7000 de fabricaLast edited by Cristi_Xp; 21 September 2011, 19:06.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cele ''civile'' prea rar trec de 7.000 rpm, 2.0 turbo de la Renault nu ajunge in 6500rpm decat in versiunea de pe Megane RS250. Cel montat pe Laguna nici macar nu vine cu iridium din fabrica
1.4 Tce abia trece de 6.000 rpm
Cel mai des veti intalni bujii iridium la mai toate masinile japoneze, chiar si cele cu cilindree mica.sigpic
Comment
-
1,2 turbo de la Renault are bujii de iridiu cu platina pe electrodul de masa, tot NGK.
Motoarele turbo in general nu produc puterea sus in ture pentru ca nici nu e nevoie, intra destul aer si la ture mici.
Originally posted by Cristi_Xp View Postturbaciunile merg peste 7000 de fabricaNu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
asta ai postat`o din prisma unui posesor de evo ? nu de alta dar uite ce zic posesorii de evo 9 ... http://forums.evolutionm.net/evo-gen...-question.html Dar daca ai unu inseamna ca stii mai bine. O fi mai eco evo 10 Nu confunda limitarea cu turatia unde isi face puterea maxima ...Iarasi a nu se confunda launch controlul cu limitarea care la evo stock e 5000-5500 .Deci la un launch de 5000-5500 rpm n-are cum sa dea in limitare imediat la 2 metri dupa ce a plecat de pe loc .Cat despre expresia "As vrea sa vad una care face asta cu benzina din benzinarie." n-am ce comenta... inseamna ca toate evo care vin din fabrica merg cu benzina de curse sau aditivi ?Last edited by Cristi_Xp; 21 September 2011, 21:32.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Evo X intra in limitare pe la 7000 rpm din daca nu ma inseala memoria, unul lasat in pace asa cum a iesit din fabrica.
Rostul si farmecul unui motor turbo ''normal'' este sa aiba cuplu si putere din belsug la turatii mici si medii. Dupa cum scrisesesi cu cateva posturi mai sus, toate benzinarele turbo trec lejer de 7000 rpm, dar in practica le numeri pe degete pe cele ''sport'' care chiar fac treaba asta.
Pana acum n-am stabilit decat unilateral ca bujiile iridium sunt o afacere buna, in rest offtopic cat incape.sigpic
Comment
-
daca te uiti la o acceleratie din launch , o sa iti dai seama ca nici 7000 rpm nu e destul Alea ce schimba la 7000 au un fel de cutie gen DSGPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Totusi, cutiile cu dublu ambreiaj scot cei mai buni timpi, cu sau fara ''destui 7000 rpm''.
Indiferent in care directie bati, benzinele turbo de fabrica rar ajung la asemenea turatii, pentru ca pur si simplu nu sunt necesare decat de la un anumit nivel de performanta in sus. Evo, Impreza WRX STi, GT-R, oare am uitat ceva ? Hothatch-urile europene se cam multumesc cu 6500.
Limita mai larga de restrictionare a turatiei la unele masini sport are doar scopul sa-ti permita ramanerea pentru scurt timp intr-o anumita treapta de viteza pana la urmatoarea manevra, situatia aparuta din cauza traseului non-rectiliniu.
Practic cu nici o masina nu ai sa scoti timpul oficial 0-1000m turand pana in limitare, care-n unele cazuri ajunge si la mai mult de 1000 rpm.
Somn usor copiiLast edited by dr_mke; 21 September 2011, 23:22.sigpic
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postasta ai postat`o din prisma unui posesor de evo ? nu de alta dar uite ce zic posesorii de evo 9 ... http://forums.evolutionm.net/evo-gen...-question.html Dar daca ai unu inseamna ca stii mai bine. O fi mai eco evo 10 Nu confunda limitarea cu turatia unde isi face puterea maxima ...Iarasi a nu se confunda launch controlul cu limitarea care la evo stock e 5000-5500 .Deci la un launch de 5000-5500 rpm n-are cum sa dea in limitare imediat la 2 metri dupa ce a plecat de pe loc .Cat despre expresia "As vrea sa vad una care face asta cu benzina din benzinarie." n-am ce comenta... inseamna ca toate evo care vin din fabrica merg cu benzina de curse sau aditivi ?
Cat despre plecarea cu launch control... nu am studiat logica de gestiune dar presupun ca patineaza ambreiajul tinand motorul la o turatie mare, nu il cupleaza complet si lasa dupa aia rotile sa patineze. In fine, o inregistrare viteza vehicul+regim motor de pe o scula diagnostic ar lamuri asta.
In fine, ca sa ma fac inteles, masina de strada cu P max la 7000 rpm si turbo gasesti? Si sa si scoata puterea maxima cu benzina din benzinarie, nu doar cu 120 RON.Last edited by einstein1984; 22 September 2011, 09:56.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostPe mine fix turatia de putere maxima ma interesa (si la evo 10 e 6500). Ca sunt unii care le folosesc dincolo de aia treaba lor. Dar sa proiectezi un motor turbo de strada pentru P max la 7500 de ture e o pieredere de timp. Si loganul atinge 6500 rpm dar o face degeaba.
Cat despre plecarea cu launch control... nu am studiat logica de gestiune dar presupun ca patineaza ambreiajul tinand motorul la o turatie mare, nu il cupleaza complet si lasa dupa aia rotile sa patineze. In fine, o inregistrare viteza vehicul+regim motor de pe o scula diagnostic ar lamuri asta.
In fine, ca sa ma fac inteles, masina de strada cu P max la 7000 rpm si turbo gasesti? Si sa si scoata puterea maxima cu benzina din benzinarie, nu doar cu 120 RON.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment