Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @angelo_ctin, cand le-am luat eram intre iridium si eyquem ca cele din fabrica, eu le-am luat cu 196 lei de la racing nick, nu pot sa-ti zic daca scad consumul pentru ca nu am iesit in afara orasului de cand le-am pus, iar in bucuresti consumul n-o sa scada decat daca o tin in parcare ideea este ca masina trage putin mai bine la ture joase si aproape de limtare, dar nu te astepta diferenta spectaculoasa.
    Daca mergi mai mult cu masina si schimbi si bujiile la 30.000, eu zic ca merita investitia pentru ca le mai schimbi peste 90.000km. Eu fac 10-11.000km pe an, daca nu se deterioreaza din cauza timpului trecut peste ele nu le voi schimba prea curand.

    Comment


    • parare bujii denso k20tt:
      f.f bune.le-am montat pe loganul meu 1.6 16 v.am cu ele circa 1500 si sunt f.multumit.
      patanie in service dacia:la demontarea bujiilor vechi originale puse de fabrica(champion cu un electrod),dupa 61000 km,am constatat ca bujia 4 (aceea langa distributie) este ruginita la exterior(nici nu se mai cunostea ce scrie pe ea).cred ca daca o mai tineam nu mai puteam sa desfac.au montat bujiile fara pasta dielectrica.mecanicul nici nu auzise de asa ceva,ala de la garantii belise niste ochi,parca cerusem luna de pe cer.am zis nu-i nimic.telefon la v.c si in 2 zile(au adus-o din depozitul mare), m-au chemat si mi-au demontat numai bobinele (sunt beru) si mi-au pus acea vaselina dielectrica.problema este ca sigur bujia 4 iar va suferi,presupun.o intra strop gel la imbinare la t-ul acela?ca este chiar deasupra ,in zona bujiei 4.
      a mai gasit cineva la acest tip de motor bujia 4 ruginita(dar ruginita bine)?

      Comment


      • ~ 85 k, minimum. NGK rullz
        Attached Files
        sigpic

        Comment


        • Le inlocuiesti? Sau aia noua e doar pentru comparatie?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Întrebare de baraj privind distanța dintre electrozi la EYQUEM RFC58 LZ 2E

            Am montat azi un nou set de bujii EYQUEM RFC58 LZ 2E și am vrut în prealabil, de curiozitate, să văd dacă distanța dintre electrozi specificată în tabelul de pe ambalaj (gap în engleză pt cine nu știe) corespunde cu realitatea. Și ce să vezi, confuzie totală ! În tabel e specificată distanța de 0,9mm în timp ce în realitate ea este de nici 0,5mm. Efectiv am rămas în cumpănă, nu știam ce să fac, eram gata să forțez electrozii de masă ca să realizez gap-ul indicat dar mi-am dat seama că diferența e mult prea mare. Totuși, le-am pus așa, cum au venit de la mama lor, să văd dacă măcar pornește mașina. Mașina a pornit normal, funcționează la fel de normal dar eu rămân confuz în continuare. De ce gap-ul dintre electrozii de masă și cel central este muuuult mai mic decât ceea ce este specificat pe ambalaj ?
            Beats me !
            sigpic

            Comment


            • Eu n-am sa-ti raspund la intrebare, ci am sa-ti spun ca nu trebuia sa montezi acele bujii daca ai observat neconcordanta asa de mare(la dacia 1310, 0.7 era parca)
              In aceste condutii scanteia va fi mult mai mica, iar asta se poate resimti la sarcini si viteze mari.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • NGK rullz N-ar fi fost rau sa ajustezi distanta, presupun.

                Revin cu close-up la bujiile iridium.
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • mi arata rau dar nici foarte bine. oricum la kilometrii astia o bujie normala era carbonizata de mult

                  Comment


                  • Originally posted by dr_mke View Post
                    ~ 85 k, minimum. NGK rullz
                    Dragu meu, nu vreau sa fiu din nou carcotas (n-ar fi o problema) , foarte utila poza asta sa ne facem o idee de imbatabilele bujii NKG, dar fa un crop la bujia 1 si 3 si pune-o langa bujia noua... au o uzura de cel putin 35%, electrodu e foarte mancat.

                    Sincer nu-mi place ce vad.

                    Comment


                    • Asa cum le vezi, motorul urca pana in limitare in treapta a 4-a (parca nu-i mai mult de o luna de cand am postat clip-ul cu pricina), repriza 80-120 kmh se consuma in 9, 12 , 16 secunde, in treptele 3, 4 si 5, atat cu bujiile uzate, cat si cu cele noi. Am testat ieri de curiozitate chestiunea asta, inainte de schimb. Timpul 0-100 kmh (105 pe bord) a variat intre 10.5 la 11.3 sec, cu ambele seturi de bujii. Deci, inca functionau in parametri buni cele vechi.

                      In ultima vreme am postat suficient de multe date despre consum pe topicul dedicat, totul fiind cam la fel ca iarna trecuta, cand erau mult mai noi.

                      In poze sunt 4 bujii cu uzura normala pentru aproape 90.000 km, din care multi rulati in turatie ridicata constanta, pe autostrada. Bujiile de uzina s-au pus in cap si la JREwing, dupa o forja sanatoasa si lunga, pe autostrada. Nu-i chiar ortodox tratamentul asta, dar nah, daca nu le place sa-si caute alti propritari

                      Amu', daca astea arata asa, imagineaza-ti cum aratau Eyquem-urile despre care ti-am spus ca le-am distrus la un singur drum la Bucale

                      Eu conchid ca-si fac treaba cu brio in conditiile date. Ca picanterie, Iridum Platinum se cam fac praf in 50.000 km la Impreza, daca-i calcata pe coada in mod constant si metodic
                      sigpic

                      Comment


                      • re

                        Originally posted by ibuzescu View Post
                        Am montat azi un nou set de bujii EYQUEM RFC58 LZ 2E și am vrut în prealabil, de curiozitate, să văd dacă distanța dintre electrozi specificată în tabelul de pe ambalaj (gap în engleză pt cine nu știe) corespunde cu realitatea. Și ce să vezi, confuzie totală ! În tabel e specificată distanța de 0,9mm în timp ce în realitate ea este de nici 0,5mm. Efectiv am rămas în cumpănă, nu știam ce să fac, eram gata să forțez electrozii de masă ca să realizez gap-ul indicat dar mi-am dat seama că diferența e mult prea mare. Totuși, le-am pus așa, cum au venit de la mama lor, să văd dacă măcar pornește mașina. Mașina a pornit normal, funcționează la fel de normal dar eu rămân confuz în continuare. De ce gap-ul dintre electrozii de masă și cel central este muuuult mai mic decât ceea ce este specificat pe ambalaj ?
                        Beats me !
                        salut,eu gap-ul la bujiile mele denso k20tt l-am facut manual cu lera(o lera comunista ffff exacta).bujiile aveau undeva la 1 distanta,de fabrica.am dat cu un ciocanel si dupa am bagat lera comunista si am facut 8,5 .am zis ca se mai uzeaza si mai bine sa fie putin mai mica
                        masina ,motorul k4m se comporta excelent.parerea mea:
                        nu puneti bujiile direct din ambalaj,ochiul inseala.
                        masurati cu o lera daca se poate cat mai exacta.

                        Comment


                        • Originally posted by dr_mke View Post
                          Asa cum le vezi, motorul urca pana in limitare in treapta a 4-a (parca nu-i mai mult de o luna de cand am postat clip-ul cu pricina), repriza 80-120 kmh se consuma in 9, 12 , 16 secunde, in treptele 3, 4 si 5, atat cu bujiile uzate, cat si cu cele noi. Am testat ieri de curiozitate chestiunea asta, inainte de schimb. Timpul 0-100 kmh (105 pe bord) a variat intre 10.5 la 11.3 sec, cu ambele seturi de bujii. Deci, inca functionau in parametri buni cele vechi.


                          In poze sunt 4 bujii cu uzura normala pentru aproape 90.000 km, din care multi rulati in turatie ridicata constanta, pe autostrada. Bujiile de uzina s-au pus in cap si la JREwing, dupa o forja sanatoasa si lunga, pe autostrada. Nu-i chiar ortodox tratamentul asta, dar nah, daca nu le place sa-si caute alti propritari
                          Dragul meu, eu am să fiu cârcotaș: dacă mai făceai cu ele încă 5k sau, de ce nu, 15k poate erai mai credibil. S-au uzat... Pfff... Bujii de cocos... Eicvem și Cempion ruls.
                          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                          Comment


                          • Important este ca sunt diferente in comportamentul masinii cu bujii iridium fata de cele clasice.

                            Comment


                            • Bineînțeles că sunt diferențe, dar trebuie să ai toate simțurile la tine ca să le sesizezi și un supliment „mai sus” ca să le și înțelegi. Unii însă...
                              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                              Comment


                              • Originally posted by adriannn_16v View Post
                                am dat cu un ciocanel si dupa am bagat lera comunista si am facut 8,5 .am zis ca se mai uzeaza si mai bine sa fie putin mai mica
                                masurati cu o lera daca se poate cat mai exacta.
                                Bujiile Eiquem RFC 58LZ 2E, despre care vorbim, au 2 electrozi de masa; e mai dificil sa le reglezi astfel incat distanta sa fie egala, fata de electrodul central.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google