@mitosu: cunostintele tale in materie sunt referinta forumului, mai ales cele in materie de uleiuri, ce mai. In afara de usoare semne de supraincalzire, bujiile arata absolut sanatos. Ar fi fost poate bine sa merg o clasa termica mai sus, 7 in loc 6.
@tavi: saptamana viitoare se schimba bujiile pe Loganul cu pricina, cu deja ubicuitarele NGK V-line. Sa vezi si sa nu crezi, 1.4 -le respectiv apartine prietenei mele si este stock 100% Evident, daca se pune problema de liniuta, o faci cu mine personal
Astazi cand i l-am dus la spalat, am dat o fuga pana spre Sag cu el, a luat 170 kmh pe bord si a urcat in 6000 rpm cu a 4-a. Bujiile au cam 40.000 km daca nu ma inseala memoria la ora asta. Evident am sa le fotografiez alaturi de o bujie noua, acelasi tip.
Cat despre consum, stii ca am avut rabdarea necesara sa masor diferenta intre gumele de iarna si cele de vara in conditii de absoluta repetabilitate. Crezi ca nu-i la fel si cu bujiile ?
Eu iti mai zic o data. 1.4-ul cu bujiile de fabrica nu merge pana la Davos si inapoi in stilul in care o calc pe autostrada. Am topit bujii d-astea in SN deja, remember ?
Repet iar: orice bujie merge perfect la inceput. Diferentele incep sa apara pe masura ce aduna kilometri, atunci se face diferenta intre o bujie de calitate buna si una de 1,5 lei. Iridiumul s-a comportat excelent desi nu de putine ori conditiile de exploatare au cam intrecut limita bunului simt.
@tavi: saptamana viitoare se schimba bujiile pe Loganul cu pricina, cu deja ubicuitarele NGK V-line. Sa vezi si sa nu crezi, 1.4 -le respectiv apartine prietenei mele si este stock 100% Evident, daca se pune problema de liniuta, o faci cu mine personal
Astazi cand i l-am dus la spalat, am dat o fuga pana spre Sag cu el, a luat 170 kmh pe bord si a urcat in 6000 rpm cu a 4-a. Bujiile au cam 40.000 km daca nu ma inseala memoria la ora asta. Evident am sa le fotografiez alaturi de o bujie noua, acelasi tip.
Cat despre consum, stii ca am avut rabdarea necesara sa masor diferenta intre gumele de iarna si cele de vara in conditii de absoluta repetabilitate. Crezi ca nu-i la fel si cu bujiile ?
Eu iti mai zic o data. 1.4-ul cu bujiile de fabrica nu merge pana la Davos si inapoi in stilul in care o calc pe autostrada. Am topit bujii d-astea in SN deja, remember ?
Repet iar: orice bujie merge perfect la inceput. Diferentele incep sa apara pe masura ce aduna kilometri, atunci se face diferenta intre o bujie de calitate buna si una de 1,5 lei. Iridiumul s-a comportat excelent desi nu de putine ori conditiile de exploatare au cam intrecut limita bunului simt.
Comment