Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @givali: daca tot le-ai luat pune-le pe masina si vezi cum se comporta motorul. Daca merge bine, rotund fara vibratii anormale, intreruperi etc si consumul de combustibil este normal inseamna ca sunt ok si poti merge cu ele. Doar n-o fi Loganul cine stie ce minune a tehnicii moderne sa-i trebuiasca bujii "leizar" .

    Comment


    • eu am simtit pe propria piele..bujiile nu le iei si le pui direct pe masina..trebuie verificat gapu inainte sa fie egal la toate si dup aia...am mers 10k km cu bujii toate de gap-uri diferite ca am zis ca daca s originale sunt bune
      sigpic

      Comment


      • NGK Iridium BKR6EIX am experienta destula cu ele, am folosit iridium si la SupeRNova.
        sigpic

        Comment


        • te cred da alea parca sunt vreo 200 ron daca nu ma insel , nu ?

          Comment


          • Interval de schimb recomandat: 90.000 km, mi-s de parere ca-si merita pretul
            sigpic

            Comment


            • pai si intr-un final care sunt cele mai bune buji?? ca ma paste si pe mine,pasu asta,,,,am deja 80.000 km cu ea..

              Comment


              • bujiii bune pt logan sunt cele in cutii galbena renault cu 2 electrozi, a mea are 61 000 km,e al 3 set schimbate la 53000 km ultima oara si folosesc numai d-astea, sunt 70-80 lei setul
                Attached Files

                Comment


                • pai uni spun ca nu sunt bune cu 2 electrozi,ar fi mai bune cu 1,cu 2 electrozi am gasit si eu la mine 90 ron cutia...chiar sunt in ceata nustiu ce sa ii pun,nu vreau sa dau bani pe ele si sa nu mearga motorul rotund...

                  Comment


                  • Originally posted by adyxo View Post
                    bujiii bune pt logan sunt cele in cutii galbena renault cu 2 electrozi, a mea are 61 000 km,e al 3 set schimbate la 53000 km ultima oara si folosesc numai d-astea, sunt 70-80 lei setul
                    si eu tot dinastea folosesc de cand am masina si am 80.000 cu ea , sunt multumit de ele
                    una singura are un "piciorus" mai departat fata de celalalt dar nu cred ca e o problema
                    Its just a car ...

                    Comment


                    • si mie mecanicul mi a zis de astea renault cu 2 electrozi, dar cel mai bine sarea cu beru cu 4 electrozi.

                      Comment


                      • Eu iti recomand Beru Ultra-X : http://www.daciashop.ro/aprindere/ap...jii/bujie-Beru

                        Sincer, eu am simtit o schimbare radicala in bine la comportamentul motorului.
                        Just Hold Onnnnnn....

                        Comment


                        • @goguspan - eu zic sa pui cu 6 picioruse ca o sa mai castigi niste cai

                          @Vod00 - ce bujii aveai inainte ca eu nu am simtit nici o chestie radicala
                          sigpic

                          Comment


                          • NGK V line la 12.5 RON bucata

                            Salutare,

                            Am schimbat bujiile la "bestia" din dotare (1.4 GPL)

                            Bujiile originale erau EYQUEM cu 2 "craci" si aveau 3 ani si 51 000 de km. Am vazut ca in carte scrie ca se schimba la 60 000 de km, dar nu am vrut sa le duc la limita.

                            Am montat bujii Ngk (vezi poza 1) V line (au "piatra" crestata si au costat 12.5 RON bucata) tip BKR 6 E cu distanta intre elctrozi de 0.8 mm dupa cum scrie aici:



                            Nu le-am mai verificat cu lera pentru ca am vazut ca aveau un cilindru de carton de protectie (vezi poza 2) probabil ca sa nu se decalibreze in timpul transportului.

                            Dupa schimbare motorul merge normal, chiar mi se pare ca "paraitul" este mai marunt si mai regulat si se tureaza mai usor.

                            Vechile bujii aratau normal, exact ca in prima poza de aici:

                            Attached Files
                            Last edited by stolniceanulucian; 7 January 2011, 18:09.
                            Logan GPL 1.4

                            Comment


                            • Bujiile nu se tin 51.000 km in motor decat daca sunt tip special care rezista km respectivi.

                              Imbunatatirea o simti pentru ca motorul lucreaza acum in parametri NORMALI, in timp ce inainte mergea si el cum putea cu ce bujii uzate avea.

                              Calitatea scanteii influenteaza raspunsul motorului si consumul, insa NU RADICAL.

                              NGK V-line am folosit si eu, am recomandat multor prieteni cu SN sau LGN si toti sunt foarte multumiti de prestatii in cei 30.000 km cat prevede manualul de service intre inlocuiri. Toti au constatat o usoara scadere a consumului cu V-line si faptul ca bujiile merg bine si pe ultima suta de metri .
                              sigpic

                              Comment


                              • La 16V in carte spune sa le schimbi la 60 000, eu am aproape 50 000, nu e normal sa tina cel putin 60 000 ? Consumul / mersul motorului este absolut normal, probabil cand o sa le schimb o sa ma orientez catre NGK/Denso Iridium.
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google