Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu(~115.000 km, remapat) am consum mai mic cu 0,5 litri /100 verificat fata de un prieten(stock,aprox 35.000 km are masina) in aceleasi conditii de mers(tandem munte/mare), eu cu bujii Eyquem ~ 30.000 km si el cu bujii Renault noi schimbate in reprezentata. Intotdeauna am respectat schimbatul bujiilor la 30.000 insa acuma tocmai consumul ok/pornirea la "sfert"/netremuratul excesiv ma face sa le mai tin(poate nu pana la 60k, dar un 40-50k sigur).

    Comment


    • Degradarea are loc treptat, nu iti dai seama de diferenta. Cu bujiile la 60.000 km 75 cp iti garantez ca nu mai ai.
      sigpic

      Comment


      • Am si specificat ca nici nu vreau sa ajung la 60.000 km cu bujiile actuale.

        Comment


        • Diferenta de consum nu este valabila pentru ca poate proveni de la stilul de condus diferit. Presupun ca nu ai condus 50% din timp masina ta, apoi pentru restul distantei sa faceti schimb, sa fie treaba treaba
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by vasile78 View Post
            Poate sa spuna cineva cineva concret care este functia bujiei la motorul Logan benzinar? Un coleg, atentie, "sofer" a spus ca are bujii cu 4 electrozi si ca scanteia este circulara... probabil de aici cai putere si Nm pe paine.
            La bujii cu mai multe electrozi (2,3 sau 4) tot o scanteia o sa ai, diferenta fata de bujii normale cu un singur electrod este ca scanteia poate "alege" intre electrozi, adica daca un electrod se deregleaza cu timpul si gap-ul se mareste scanteia are loc la alt electrod care are gap-ul bun, deci poti sa eviti neplacerea de a avea loc intrerupere a scanteii (cel putin nu din cauza bujiei) si sa vezi catalizatorul distrus. Restul sunt povesti, nu ai mai multe scantei odata, putere mai mare, Nm in plus.

            Comment


            • Poze cu noile bujii, maine le schimb cu cele originale cu care a iesit masina din fabrica, care deja sunt cam obosite
              Attached Files

              Comment


              • O sa-ti placa cum merge, ale mele au 15 000 km si inca merg bine.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • sa mi zici cum iti va merge masina cu ele, ca si eu am avut ceva de genu si mergea f bine , ca faza cu , se aprinde numai un electrod povesti, scuza ma daca te contrazic Jlaudio da asta e, atunci de ce le a mai fac cu 4 daca merge numai unu ? intreaba te

                  Comment


                  • Ca sa mearga cu unu proaspat cand se uzeaza primul. jlaudio chiar are dreptate si stie si de ce, spre deosebire de tine.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Originally posted by goguspan View Post
                      sa mi zici cum iti va merge masina cu ele, ca si eu am avut ceva de genu si mergea f bine , ca faza cu , se aprinde numai un electrod povesti, scuza ma daca te contrazic Jlaudio da asta e, atunci de ce le a mai fac cu 4 daca merge numai unu ? intreaba te
                      E un principiu fizic care se invata in clasa a 6-a. Arcul electric alege cel mai scurt drum posibil, nu mai multe in acelasi timp...poate doar in Matrix!
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • ok, bine, atunci de ce face cu 4 si nu cu unul mai gros ca sa nu se decalibreze, hai sa vedem, pareri, sincer nu o luat ca pe o contrazicere, asa ca discutie, pareri, eu zic ca functioneaza toate

                        Comment


                        • Functioneaza toate, dar pe rand. Pe masura ce unul dintre electrozii de masa se uzeaza, distanta fata de electrodul central creste si descarcarea se produce cu precadere pe altul, mai apropiat - si tot asa. Ideea initiala a fost pentru marirea vietii bujiei - nu afecteaza in nici un fel scanteia propriu-zisa (care sigur ca tot numai una ramane). Gurile rele spun chiar ca mai multi electrozi incurca fluxul amestecului in camera de combustie, ca o bujie mai voluminoasa retine mai multa caldura si favorizeaza arderea precoce.
                          Last edited by ParuLuScorilo; 12 September 2011, 18:08.

                          Comment


                          • Eu am 35000 km si nu dau semne de oboseala bujiile din fabrica !

                            Comment


                            • Originally posted by goguspan View Post
                              ok, bine, atunci de ce face cu 4 si nu cu unul mai gros ca sa nu se decalibreze, hai sa vedem, pareri, sincer nu o luat ca pe o contrazicere, asa ca discutie, pareri, eu zic ca functioneaza toate
                              Doar nu crezi ca ai 4 scantei, nu ? Sau din aia circulara ). Oricum, mai multi electrozi = marketing, unul singur trebuie dar bun, de aia bujiile de top (Iridium) au doar unul, daca era reinventata coada de cireasa sigur puneau si la alea mai multi.
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • Originally posted by radu2008 View Post
                                Eu am 35000 km si nu dau semne de oboseala bujiile din fabrica !
                                Si de unde stii ca nu da semne de oboseala? Sincer am 36000km si deja trebuia sa le schimb de mult. Faptul ca porneste la prima cheie nu inseamna ca nu da semne de oboseala, nu ai consum mai mare? In viteza a 4-a urca in turatie peste 5000 rot? Mai bine le schimbi, oricum dai mai mult in plus la benzina deci economie nu faci, in 1000 km ai recuperat investitia.

                                Shakar bine zici, daca permiti cea mai buna bujie se pare ca sunt cele cu electrod de Iridium, sau din alte materiale exotice Platina, Ni-Titaniu, Argint, ar fi interesant sa vedem un test real, care material rezista cel mai mult si lucreaza in parametri optimi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google