Eu(~115.000 km, remapat) am consum mai mic cu 0,5 litri /100 verificat fata de un prieten(stock,aprox 35.000 km are masina) in aceleasi conditii de mers(tandem munte/mare), eu cu bujii Eyquem ~ 30.000 km si el cu bujii Renault noi schimbate in reprezentata. Intotdeauna am respectat schimbatul bujiilor la 30.000 insa acuma tocmai consumul ok/pornirea la "sfert"/netremuratul excesiv ma face sa le mai tin(poate nu pana la 60k, dar un 40-50k sigur).
Bujii Logan
Collapse
X
-
Originally posted by vasile78 View PostPoate sa spuna cineva cineva concret care este functia bujiei la motorul Logan benzinar? Un coleg, atentie, "sofer" a spus ca are bujii cu 4 electrozi si ca scanteia este circulara... probabil de aici cai putere si Nm pe paine.
Comment
-
Poze cu noile bujii, maine le schimb cu cele originale cu care a iesit masina din fabrica, care deja sunt cam obosite
Comment
-
sa mi zici cum iti va merge masina cu ele, ca si eu am avut ceva de genu si mergea f bine , ca faza cu , se aprinde numai un electrod povesti, scuza ma daca te contrazic Jlaudio da asta e, atunci de ce le a mai fac cu 4 daca merge numai unu ? intreaba te
Comment
-
Originally posted by goguspan View Postsa mi zici cum iti va merge masina cu ele, ca si eu am avut ceva de genu si mergea f bine , ca faza cu , se aprinde numai un electrod povesti, scuza ma daca te contrazic Jlaudio da asta e, atunci de ce le a mai fac cu 4 daca merge numai unu ? intreaba teIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Functioneaza toate, dar pe rand. Pe masura ce unul dintre electrozii de masa se uzeaza, distanta fata de electrodul central creste si descarcarea se produce cu precadere pe altul, mai apropiat - si tot asa. Ideea initiala a fost pentru marirea vietii bujiei - nu afecteaza in nici un fel scanteia propriu-zisa (care sigur ca tot numai una ramane). Gurile rele spun chiar ca mai multi electrozi incurca fluxul amestecului in camera de combustie, ca o bujie mai voluminoasa retine mai multa caldura si favorizeaza arderea precoce.Last edited by ParuLuScorilo; 12 September 2011, 18:08.
Comment
-
Originally posted by goguspan View Postok, bine, atunci de ce face cu 4 si nu cu unul mai gros ca sa nu se decalibreze, hai sa vedem, pareri, sincer nu o luat ca pe o contrazicere, asa ca discutie, pareri, eu zic ca functioneaza toate'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Originally posted by radu2008 View PostEu am 35000 km si nu dau semne de oboseala bujiile din fabrica !
Shakar bine zici, daca permiti cea mai buna bujie se pare ca sunt cele cu electrod de Iridium, sau din alte materiale exotice Platina, Ni-Titaniu, Argint, ar fi interesant sa vedem un test real, care material rezista cel mai mult si lucreaza in parametri optimi.
Comment
Comment