Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ''Se simte la bujie''

    Antologica formularea !
    sigpic

    Comment


    • in Cupa Dacia este foarte ondragita benzina EVO 5 de la Mol

      Comment


      • acolo nu conteaza consum si costul combustibilului. asta cu combustibilul e foaarte placebo. am bagat diverse benzine in toroapa proprietate personala. se simte doar cand bagi de la statii fantoma ca e proasta benzina. intre un petrom 95 si orice altceva echivalent sau superior n-am constatat diferente. decat plusuri de consum.

        Comment


        • Nu este placebo. Cu Luk de 95 motorul tureaza mai greu dupa 5500 decat cu Efix-ul de la Rompetrol.
          sigpic

          Comment


          • Diferența între Lukoil de 95 și Petrom de 95 este că la cea de la Lukoil procentul de reziduu și de sulf sunt mai mari decât la cea de Petrom, dar încă în specificații. În rest, la cifră octanică, ambele sunt în standard, la limita de jos. Corect spus: efectul e de tip placebo.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Deeeeci, amu am in rezervor Efix 95, umplut ieri cand s-a aprins becul, si am deja cam 100 km rulati. Ar fi posibil ca pe aceiasi bucata de drum sa refac repriza 1500 -6500 rpm in treapta a 4-a. Nu de alta dar cu alta benzina in afara de Luk si OMV, ajunge in limitator si la la 180 pe ceas sesizabil mai repede.

              In plus, cu ceva vreme in urma i-am demonstrat lui JREwing alta chestiune practica. Intre Timisoara si Sag, cu benzen de 95 Efix, 200 pe ceas. Mers facut plinul cu Luk 98 (1 singura liniuta pe indicator mai aveam), plimbat oleaca in oras (10-15 minute) si mers din nou catre Sag, mai sus de 185 nu a urcat la nici una din cele 4 incercari.

              Placebo ? Nu !
              sigpic

              Comment


              • Probabil se simte la mașinile voastre chip-uite. Ceea ce, din punctul meu de vedere, e irelevant.
                Last edited by ursamajor; 26 December 2011, 12:05.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • Masina mea este standard. Cifra octanica se refera la o caracteristica a benzinei, iar puterea calorica este cu totul alta poveste. In plus cu Luk 95 mereu exista o diferenta de consum in plus, cel putin la mine. Adica, la Vmed afisara aici cu Efix nu ar fi trebuit sa ajung la 6.5% consum.

                  Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                  Last edited by dr_mke; 26 December 2011, 12:19.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by dr_mke View Post

                    In plus, cu ceva vreme in urma i-am demonstrat lui JREwing alta chestiune practica. Intre Timisoara si Sag, cu benzen de 95 Efix, 200 pe ceas. Mers facut plinul cu Luk 98 (1 singura liniuta pe indicator mai aveam), plimbat oleaca in oras (10-15 minute) si mers din nou catre Sag, mai sus de 185 nu a urcat la nici una din cele 4 incercari.

                    Placebo ? Nu !
                    Pai Lukoil 98 este mai chioara caloric decat 95.
                    La 1.4 pe care-l am e mai fasneata cu 95 plus ca dau la cheie mai mult pentru pornire cu 98 (probabil se aprinde mai greu, plus ca asta are si detergent 'Ecto' in ea, vezi chestie..).

                    Comment


                    • Nu vreti totusi sa lasam benzina in pace si sa ne intoarcem la BUJII???

                      Comment


                      • Corect, eu folosesc NGK BKR6E cu gap de 8 mm si merge fain cu Luk 95, mai bine ca Efix

                        Comment


                        • Vrei să zici 0,8 mm.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • Originally posted by ursamajor View Post
                            Când o să poți analiza tu benzina aia din Austria (apropo, am alimentat și eu și din Austria, și din Italia, și din Ungaria etc. și n-am observat așa diferențe dramatice) de care spui, poate am să te cred. Până atunci dă-mi voie să mă îndoiesc de capacitatea ta de a aprecia auricular calitatea unei benzine.
                            Dar poți lupta să modifici standardele... e democrație.
                            Ce sa analizez daca scria pe pompa 91 RON? Si e drept, pana sa apara senzori de detonatie si calculatoare de injectie, nici nu se diagnostica benzina dupa "tacane/nu tacane avansul". Ce-i drept, cu niste bujii praf, care mai rateaza 3 sau 4 scantei din 100, tot porst o sa mearga masina, chiar si cu benzina etalon.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Originally posted by ursamajor View Post
                              Vrei să zici 0,8 mm.

                              My bad, da 0,8 mm

                              Comment


                              • Originally posted by einstein1984 View Post
                                Ce-i drept, cu niste bujii praf, care mai rateaza 3 sau 4 scantei din 100, tot porst o sa mearga masina, chiar si cu benzina etalon.
                                Asta e deja altceva. Deja am sfătuit colegii să caute buba în altă parte, nu doar în benzină.
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google