If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca o sa ai rabdarea cuvenita, o sa gasesti pe acest thread discutii cate vrei intre userii care au folosit vaselina la contactul fiselor cu bujia.
N-are rost sa umplem pagini cu lucruri spuse deja.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Daca o sa ai rabdarea cuvenita, o sa gasesti pe acest thread discutii cate vrei intre userii care au folosit vaselina la contactul fiselor cu bujia.
N-are rost sa umplem pagini cu lucruri spuse deja.
Eu,cind folosesc un lucru,am pretentia ca stiu de ce il folosesc.Tu ai precizat,anterior ca folosesti un tip de vaselina,nu era normal sa te intreb?Daca cineva imi cere o explicatie si stiu raspunsul o dau,daca nu, anunt ca nu stiu si gata.Hazlie situatie,sa-mi spuna altii de ce folosesti tu vaselina,la contactul fiselor!
eu stiu ca exista pasta ptr contactul fiselor si este o pasta dielectrica, dar de vaselina nu am auzit. acea pasta care o au masinile din fabrica asa albicioasa.
Eu,cind folosesc un lucru,am pretentia ca stiu de ce il folosesc.Tu ai precizat,anterior ca folosesti un tip de vaselina,nu era normal sa te intreb?Daca cineva imi cere o explicatie si stiu raspunsul o dau,daca nu, anunt ca nu stiu si gata.Hazlie situatie,sa-mi spuna altii de ce folosesti tu vaselina,la contactul fiselor!
NICIODATA, n-am folosit vaselina pentru bujii, si nici nu am decat un post referitor la acest lucru (vaselina pentru bujii).
Daca se vrea echidistanta si corectitudine, nu patima, se poate vedea sensul postarii; nu e o recomandare ci o intrebare in sensul corect interpretat, adica(nu vad de ce nu ar fi buna), atat.
Nu am raspuns pentru ca era evident pentru orice om de buna credinta ca se dorea polemica si discutii interminabile,asa ca am evitat elegant.
Trebuia sa citesti mai atent, nu cu patima, folosesc la un anume tip de fise la servici,(industriale) care nu sunt nicicum pe Logan,asa ca,...cata rautate!
Asta cu vaselina pe bujii e de pe vremea Daciei: băga românul la greu peste tot (inclusiv la bujii), deși era ca sindicatul (sau ca flocii pi.dei), adică nici nu te-ncurca, da' nici nu te-ajuta. Așa că "nu dați banii pe prostii, luați haleală la copii!" ;)
Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Explica te rog,rolul oricarui tip de vaselina,asupra unui contact prin care trec cel putin,18000V.
rolul este ca am scos bobinele din capul bujiilor si erau afumate ca si cum ar fi facut scurtcircuit.
pentru a 1000000 oara. vaselina dielectrica ce se baga in capul fiselor nu are rol de a imbunatati contactul electric. protejeaza impotriva oxidarii si impotriva umezelii, toate astea in timp ce lasa curentul sa treaca liber.
Foarte corect,fiecare foloseste sau aceasta unsoare,pasta,vaselina, cum vrem sa-i spunem,pentru aplicatia pe care o doreste, bujii, contacte, etc.
@alessandro
De ce te omori, nu vezi ca e intrebare cu chef de scandal? Eu mi-am propus sa evit astfel de provocari.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
rolul este ca am scos bobinele din capul bujiilor si erau afumate ca si cum ar fi facut scurtcircuit.
pentru a 1000000 oara. vaselina dielectrica ce se baga in capul fiselor nu are rol de a imbunatati contactul electric. protejeaza impotriva oxidarii si impotriva umezelii, toate astea in timp ce lasa curentul sa treaca liber.
15 - 16 lei tub de 85 grame. suficient pentru o viata sa tot bagi in bujii faruri senzori etc
Apreciez un raspuns corect,scurt si la obiect,decit eschive,mai mult sau mai putin intemeiate...
rolul este ca am scos bobinele din capul bujiilor si erau afumate ca si cum ar fi facut scurtcircuit.
pentru a 1000000 oara. vaselina dielectrica ce se baga in capul fiselor nu are rol de a imbunatati contactul electric. protejeaza impotriva oxidarii si impotriva umezelii, toate astea in timp ce lasa curentul sa treaca liber.
15 - 16 lei tub de 85 grame. suficient pentru o viata sa tot bagi in bujii faruri senzori etc
Asta cu vaselina pe bujii e de pe vremea Daciei: băga românul la greu peste tot (inclusiv la bujii), deși era ca sindicatul (sau ca flocii pi.dei), adică nici nu te-ncurca, da' nici nu te-ajuta. Așa că "nu dați banii pe prostii, luați haleală la copii!" ;)
Nu-i chiar asa. Din moment ce din fabrica vine cu unsoare la bujii, nu e pusa degeaba.
Eram baiat destept daca la Dacia batrana puneam ceva unsoare, in mod sigur nu se oxidau/mancau fisele asa de repede.
Uite si la borna de la baterie, doar un pic sa fie imperfecta legatura (desi cand dai la cheie nu-ti dai seama) si oxideaza ca naiba. Data borna cu unsoare, risti mai putin sa apara in timp contact imperfect.
Aceasi lucru e si cu fisele.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment