If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salut
am vazut la un prieten logan 1.4 niste bujii mai mari ca dimensiuni, si el zicea ca are viteza mai mare, mi-a demonstrat intr-o parcare de cora, turatii peste 3500 la viteza 1 si nu se simtea ca motorul nu mai poate asa cum mi se intampla mie la 1.4 cu bujii riginale
Nu stiu daca sa rad sau sa plang. Bujiile nu-ti dau cai putere si nici nu modifica rapoartele cutiei de viteze. Bujii mai mari, mai lungi, mai groase, mai ORICUM, nu intra pentru ca filetul are o dimensiune constanta, nu variabila precum in filmele cu paranormal.
Ori prietenul tau are bujii cu 2-3-4 electrozi si e un placebo, ori bujiile tale sunt terminate si trebuiesc schimbate.
PS: Vezi ca motorul tau are puterea maxima la 5500 RPM, da-i in gura ca nu e Dacia 1300.
Asa cum zice darksid3, bujiile au dimensiuni standard. Despre cai putere, iti dau in plus bujiile, mai exact ii recapeti cu niste bujii noi daca cele de pe masina sunt terminate.
Daca vrei ceva de cea mai buna calitate, ia-ti NGK Iridium IX sau Denso Iridium.
dastea am si eu.
dupa ce le schimbi sa mergi in 1000 rpm cu a 5 a si sa o calci blana....si vorbim dupa
Asta ce-i? Rodarea sau...?
Sau se transforma in dizal, po' sa mergi cu 1200 rpm pe IV si V si cand o claci fuge de sub tine?
Transforma subturarea in turatii normale de mers pt un benzinar?
Sa fim seriosi, orice bujii pui, benzinaru trebuie exploatat ca un benzinar.
salutare, eu am Denso K20 tt, deci nu iridium, ceva pe baza lor ca proiectie si merge perfect, fara tremurici a V a cu 60, 65/ora. deci nu ai nevoie de iridium ca sa mergi cu 65 in treapta V, e parerea mea testata de altfel
salutare, eu am Denso K20 tt, deci nu iridium, ceva pe baza lor ca proiectie si merge perfect, fara tremurici a V a cu 60, 65/ora. deci nu ai nevoie de iridium ca sa mergi cu 65 in treapta V, e parerea mea testata de altfel
Cine isi pune iridium ca sa mearga cu a 5 a la 1000rpm, cheltuie banii de pomana, experimentand. La aceasta turatie cu tr.5 ai ~40km/ora; si diesel daca ai , tot nu poti sa chinui motorul in acest regim.
Proba facuta de mine cu bujiile de fabrica; de la 1400rpm cu a 5 a, ai raspuns la acceleratie bunicel, fara sa tremure motorul.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment