Bujii Logan
Collapse
X
-
Comment
-
Bujiile sunt bune, daca nu sunt contrafacute.
Daca sunt tot M14x1,25, lungimea filetului aceiasi ca la cele de origine,0,9 distanta intre electrozi, le poti incerca; mai ramane sa afli daca sunt din aceiasi clasa termica.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Ce se mai "poarta" la 1.6_16v? Am deja 32.000 km cu NGK V-Line, masina porneste bine la prima cheie dar parca mai lunga dimineata la prima pornire, si parca si are un pic de tremurat cateodata, tot imediat dupa prima pornire. La cald porneste la "sfert" si nici nu tremura. In carte scrie clar ca bujiile se schimba la 60.000 km, dar raman in parametri NGK-urile V-Line astea atat?
Comment
-
Rezista, eu sunt deja la al 2-lea schimb de NGK V-Line, pe primele le-am schimbat dupa aprox 40.000 km, tot la fel zicand ca 60.000 km e prea mult pentru ele. Dupa ce le-am pus pe cele noi n-am observat mare lucru, nici la consum, nici la acceleratie, pornite, trepidat etc, semn ca cele vechi erau in parametri.
Parerea mea e sa mai mergi cu ele pentru ca irosesti banii aiurea schimbandu-le.
Edit: ca o observatie, prima cheie de dimineata, indiferent ca e vara sau iarna e in mod normal mai lunga si pot aparea mici balbaieli, decat pornirile la cald, indiferent ca bujiile sunt noi sau nu, e logic.Last edited by Nepotu123; 11 May 2013, 01:08.
Comment
-
Acum dupa unii pe la 30000 km bujiile si-au iesit din parametri...
La mine porneste la fel dimineata la prima cheie ca si cu motoru cald, chiar si dupa 2-3 zile de nepornit, la "sfert", dupa 2 zile de nepornit parca mai repede porneste.
Acum dupa unii pe la 30000 km bujiile si-au iesit din parametri...
La mine porneste la fel dimineata la prima cheie ca si cu motoru cald, chiar si dupa 2-3 zile de nepornit, la "sfert", dupa 2 zile de nepornit parca mai repede porneste
Comment
-
Pai sa vedem cum e cu placebo asta!
Cu bujii originale la 33.000Km tremura motorul de-mi facea scaunul masaj la spate.
Consum crescut in ultimele 4-5 luni de la 8,3 - 8,4% la 9,4%.
Motorasul urca greu in ture.
Schimbat bujiile cu Denso TT - motorul nu mai tremura, consumul a scazut la 8,4% nu mai zic de cum urca in ture.
Placebo?
Daca schimbi la 2000 Rpm sa nu "ranesti" cumva motorul si mergi incetisor ca sa nu uzezi placutele este optiunea ta. Daca schimbi la 4000+ o sa vezi cand ies bujiile din "parametri"!
Asa si placutele ii tin pe unii 50-60.000Km. Le-am schimbat odata cu bujiile pt ca nu mai tineau. Le-a luat tipul din service ca mai aveau ceva "carne pe ele"
Comment
-
Din moment ce Dacia recomanda schimbul de bujii, la 60.000 km, nu poti sa spui ca la 33.000 iti tremura motorul si apoi sa faci analogia cu placutele de frana.
Bujiile sunt niste consumabile care se uzeaza din mai multe variabile, mersul subturat, culmea, fiind una din variabilele care le uzeaza prematur. De asemenea, poti sa ai, pur si simplu, o bujie cu viciu din fabricatie, care sa-ti faca viata amara.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Ce "recomanda" Dacia ma lasa rece!
Asta nu inseamna ca le garanteaza buna functionare pana la 60.000. E doar ca sa-ti atraga atentia ca mai trebuie si ele schimbate.
Si de ce NU pot sa spun ca tremura motorul cu bujiile Eyquem??? Le scad lor actiunile la bursa?
Nu una ci 2 din 4 bujii erau ca vai de ele (o sa le caut pe acasa si daca le gasesc pun si poze)! De mers subturat nici nu poate fi vorba.
In cazul de fata problema mea venea clar de la bujiile "de origine".
Doare asa tare sa dai 60 de lei pe niste bujii noi? Mai ales cand vezi ca-ti creste consumul si scade puterea motorului?
Din pacate, am vazut ca exista un curent de loganisti care nu stiu cum sa se mai laude cu cate zeci de mii de km le-au tinut lor bujiile, curelele si alte piese consumabile sau lichidele in loc sa dea "3 lei" si sa le schimbe.
Comment
Comment