Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miezul electrodului central este din cupru. Varful s-ar topi urgent. Mai ramane de studiat anatomia unei bujii.

    Eyquem s-au topit in mai putin de o ora de autostrada Pitesti-Bucuresti, facuta cu pedala la podea, pe 1.4 8v. Asta spune multe despre calitatea lor deosebita. La Bucale au fost inlocuite cu NGK, iar dupa intervalul normal de funtionare cu NGK Iridium. NGK nu s-au bulit nici dupa abuzuri mult mai serioase.

    Informatie se numeste cand raportezi comportamentul unui reper, eventual si cu dovezi. D-astea avem destule de-a lungul timpului, nu vorbim gratuit.
    sigpic

    Comment


    • Revin si eu cu o parere despre bujiile "de origine" made in mexic, putin am dat pe ele, putin fac, la consum nu este diferenta(nu am calculator de bord pentru a face exact o diferenta), in schimb ma nemultumeste mirosul neplacut de gaze, eu ies cu spatele din curte,iar din garaj pana la drum(10-15m) se umple masina de gaze , asta este cel mai deranjant, pornirea o idee mai grea la cald, in mers nu am sesizat vreo schimbare majora fata de bujiile vechi( rulate 87.000 km).In concluzie eu zic sa le evitati.... O sa caut un magazin de piese auto mai mare si o sa cumpar un alt set, cred ca o sa iau Denso sau NGK, daca adunam banii dati aiurea pe primul set , cu astia de acum ma apropiam de pretul unora cu iridium, asta sa fie invatare de minte....

      Comment


      • Normal ca miroase a gaze arse, e motorul rece....
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Originally posted by AdryanMarius View Post
          Revin si eu cu o parere despre bujiile "de origine" made in mexic, putin am dat pe ele, putin fac, la consum nu este diferenta(nu am calculator de bord pentru a face exact o diferenta), in schimb ma nemultumeste mirosul neplacut de gaze, eu ies cu spatele din curte,iar din garaj pana la drum(10-15m) se umple masina de gaze , asta este cel mai deranjant, pornirea o idee mai grea la cald, in mers nu am sesizat vreo schimbare majora fata de bujiile vechi( rulate 87.000 km).In concluzie eu zic sa le evitati.... O sa caut un magazin de piese auto mai mare si o sa cumpar un alt set, cred ca o sa iau Denso sau NGK, daca adunam banii dati aiurea pe primul set , cu astia de acum ma apropiam de pretul unora cu iridium, asta sa fie invatare de minte....
          Amice, lasa bujiile in pace si nu te grabi sa tragi concluzii pripite. La pornire amestecul este imbogatit, e foarte normal mirosul de gaze; in aceste conditii nici ITP-ul nu l-ai trece.
          Ce crezi ca daca eu am cu iridium, miroase a lavanda, dimineata la pornire?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by AdryanMarius View Post
            Revin si eu cu o parere despre bujiile "de origine" made in mexic, putin am dat pe ele, putin fac, la consum nu este diferenta(nu am calculator de bord pentru a face exact o diferenta), in schimb ma nemultumeste mirosul neplacut de gaze, eu ies cu spatele din curte,iar din garaj pana la drum(10-15m) se umple masina de gaze , asta este cel mai deranjant, pornirea o idee mai grea la cald, in mers nu am sesizat vreo schimbare majora fata de bujiile vechi( rulate 87.000 km).In concluzie eu zic sa le evitati.... O sa caut un magazin de piese auto mai mare si o sa cumpar un alt set, cred ca o sa iau Denso sau NGK, daca adunam banii dati aiurea pe primul set , cu astia de acum ma apropiam de pretul unora cu iridium, asta sa fie invatare de minte....
            Mi-au pus si mie din alea Made in Mexic cand era inca in garantie masina, s-au comportat bine. Sunt cu un singur electrod, nu?

            Cauta Renault cu 2 electrozi, made in France. Cam 18-20 lei/bucata.

            Comment


            • Da, sunt cu un singur electrod , stiu si eu cum miroase cu motorul rece, dar cu cele vechi nu mirosea asa mult, oricum am sa iau altele dupa ce le mai obosesc putin pe astea, eram hotarat sa le schimb dar daca spui ca nu ai avut probleme cu ele le mai las...

              Comment


              • ngk v-line le-am reglat la 0.8 pentru gpl, nu simt nicio diferenta la pedala, raspunde la fel de prompt ca si cu 0.9, poate la consum va fi o diferenta desi nici acolo nu stiu daca se va sesiza, oricum merg foarte bine
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • cu 0,7 am simtit putere mai mare pe turele mici cu gpl-ul.

                  Comment


                  • daca 0.8 e distanta cu care vine o bujie gandita special pentru gpl din fabrica, eu asa le las
                    sunt curios, denso twin tip cu ce distanta vin in cutie ?
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • la mine venisera cu 0,8, nefiind "speciale" de gpl. cu distanta 0,9 mergea masina mai rau.

                      Comment


                      • Pe GPL este foarte normal sa se observe oarecari ezitari ale motorului cu reglajul la 0,9, dar la functionarea pe benzina nu este explicabil sa se intample asa ceva.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • NGK V-Line BKR6E dupa 60.000 km. Schimbate cu acelasi model, nu am observat diferente notabile, semn ca si cele vechi functionau ok.
                          Attached Files

                          Comment


                          • gap-ul alora, la ochi, se paropie de 1mm. nu-i rau. s-ar putea sa iau si eu aceste faimoase v-line. pentru urmatorul schimb de bujii.

                            Comment


                            • Nu stiu de ce o tin unii langa cu reglarea bujiilor la distanta din fabrica. Distanta aia, ca multe almte chestii in inginerie e un compromis. Distanta din fabrica trebuie sa asigure pornire buna la rece si mers rotund daca motorul nu e in boii lui. Daca motorul ar fi in stare perfecta ar fi un ecart intre electrozi pentru mers cuminte in oras si altul pentru blana pe autostrada, ambele diferite de cel de fabrica. Fabricantul de bujii a ales si el un compromis, tinand cont si de motoarele pe care se pune bujia aia. Eu zic ca daca merge asa cum a venit bujia, nu are rost sa-l modifici.
                              In alta ordine de idei, Beru UXT1 la 28 000 km, au doar o banda verticala maro pe izolator, nu inel de jur imprejur. As zice ca pana acum a lucrat doar un singur electrod, al doilea urmeaza. Deci estimez ca ajung spre 50 000 km fara probleme.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • salut cei cu bujii in 4 pini vati uitat vreodata seara va fura curent(adica da scanteia in bloc)fisele sunt noi teslaiar bujiile beru cu 4 pini

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google