Originally posted by IancuMIC
View Post
Bujii Logan
Collapse
X
-
Originally posted by Octavian View PostM-am enervat si am masurat )
Aoleuuu
1,05 mm, 1mm intra fara stres, 1,1 nu intra, 1,05 intra la fix..
Da' ce sa zic, motoru merge brici asa )
Am oaresce rezrve ca la 0,6 m gap cum vine de la producator ar merge ca acum............
Octavian,
Uite niste NGH iridium rulate 10.000 de km, astea au varf de iridiu care la tine in poze parca lipseste cu desavarsire din cauza uzurii..le-am luat de pe forum cu 80 de ron la oferta
NGK iridium rulate 10.000 de km vs NGK platina PFR6Q rulate 70.000 de km
GAP cat casa la astea uzate, toate erau slabite aproape ca le scoteam cu mana daca puteam sa o bag acolo, in special cea cu ulei pe ea, in fine am mai schimbat niste garnituri care puteau supura ulei in locasul bujiei, motor 1.8 TLast edited by Drogas; 6 September 2013, 10:54.
Comment
-
Salut!
Eu folosesc de 37k km NGK Iridium. Le-am facut de noi gap-ul 0.9 cu lera fara nici un efort, deoarece varful din iridium este moale aproape ca plumbul.
Motorul functioneaza perfect indiferent de gama de turatii.
Bujiile originale le-am schimbat la 37k km. Acestea functionau impecabil iar gapul era 0,9 dupa atatia km.
La consum nu am observat nici o diferenta fata de cele originale.
In 2009 am dat 175 de lei pe bujiile NGK. Acum nu as mai da atatia bani pe un set de bujii.
Comment
-
Poate electrodul de masa; pe ala il departezi de electrodul central, adica cel din iridium.
Eu le-am reglat cu o surubelnita subtire si suficient de lata, ridicand electrodul de masa, fara sa folosesc drept parghie electrodul central; nici nu l-am atins; doar foarte usor cu lera la masuratoare.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Eu am turtit un pic electrodul de iridium cu lera si pana acum bujiile au functionat fara nici un complex..
Dam prea multa importanta aspectelor "secundare". Pt mine este mult mai importanata starea cauciucurilor, amortizoarelor, franelor, directiei si nu in ultimul rand al calitatii benzinei.
Comment
-
Bujiile astea merg pe loganul 1.2 cu gpl ?
Pe masina am montate tot NGK dar nu stiu ce model, posibil ngk 5942 sau NGK 6799. As vrea sa schimb bujiile actuale de fabrica cu unele mai bune potrivite pt gpl si nu stiu ce as gasi la un buget acceptabil.Attached Files
Comment
-
cro84, stai potolit si foloseste bujii normale, intretine masina cu piese bune, baga gaz si plimba-te
bujiile alea nu scad consumul cu 1 litru ca sa poti spune ca merita investitia
defapt nu exista scadere de consum din bujii ... e praf in ochiDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Sper ca ai si un argument, altfel postezi fara un "suport" veridic si chiar nu e cazul, pentru e posibil sa fii "contra naturii". in ideea in care nu recunoastem ce spune producatorul, atunci eu, ca si utilizator de astfel de bujii, iti spun unde e economia; la demaraj nu mai e nevoie sa "sparg" pedalierul. Se poate urca usor si de la ~1500rpm. fara sa retrogradezi. Daca ai in argument, astept sa ma contrazici.Last edited by IancuMIC; 13 September 2013, 12:57.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment