If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Razvan, rezistivitate mai mica la miez= bloc ABS ars de la parazitajul EM. Au patit cativa cu 16V asta.
Multielectrod de masa am Beru ultra X, in vreo 30 000 km a folosit un singur electrod de masa, pana la 60 000 mai are al doilea. A fost 100 de lei setul.
Last edited by einstein1984; 5 February 2014, 12:44.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
De exemplu, la NGK ai sa gasesti 2 coduri pentru V-line: BKR6EZ si BKE6EZ. R = rezistor. Cele fara sunt pentru masinile mai vechi, care nu au electronica pe ele.
Lui JREwing i-a adus iridium asa, scria pe ele BK6EIX, am observat dupa montare si le-am dat jos rapid !
Interesante ar fi si aceste bujii Pulstar, care din cate am citit, fata de o bujie clasica au incorporat un condensator care stocheaza si mareste puterea curentului electric, astfel obtinandu-se o descarcare electrica mai buna, o scanteie mai mare. Din cate am observat, atat in clipurile lor oficiale cat si in cele postate de utilizatori chiar dau o descarcare vizibil mai buna vs bujii iridium. Chestia e ca la noi in Ro n-am auzit pe nimeni sa le foloseasca/importe.
Our first video of a side-by-side demonstration of Pulstar Pulse Plugs vs NKG Iridium has been on Youtube since October of 2008 and has had over 12000 views ...
Pot fi influentate si detonatile (apar, dispar sau se diminueaza) de reglajul GAP-ului, sau n-au nicio legatura?
As zice ca acest aspect tine mai degraba de benzina, dar si de conditiile de functionare ale motorului; presiune, temperatura. Amestecul nu trebuie sa se aprinda in mod spontan necontrolat, in urma compresiei in camera de ardere.
In timpul functionarii sistemul electronic al masinii, gestioneaza si acest efect neplacut, adica detonatia, prin reglajul avansului aprinderii si al alimentarii.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Kojak, la cum conduci tu cu copil si nevasta in masina nu cred ca ai detonatii, doar daca pui pacura in benzina. Detinatii ai la sarcina si regim motor mare, nu la 3000 de ture prin oras.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
In afara de disconfortul acustic, efectele sunt distructive ptr. motor pe termen mediu / lung in cazul detonatiilor ocazionale?
Eu am ~1,1 mm la bujiile de acum (NKG iridiu forjate peste 60000km) merg ok si n-am intreruperi la turatii mari (dar culmea, s-ai "inmuiat" pe turatii mici), cu bujiile de fabrica m-am jucat cu distanta la electrozi, la 1 mm trage fain in ture mici, dar intrerupe la turatii mari (in 5500 rpm se balbaie) .
Cu gap de 0,7 mm e foarte elastica sa zic asa, nu mai trage fain din ture mici, dar nu tremura, se misca "lin" ...si nu trage )
La cele de fabrica cel mai ok e la 0,9 mm.
De preferat sa se verifice distanta dupa vreo 20000 km (daca nu se schimba) sigurat nu mai ai 0,9 mm.
PS: la 1-1,1 mm nu sunt detonatii, sau sunt asa de mici ca nu prea le simti, decat daca e liniste afara si esti atent la treaba asta, mai aud la a mea asa in decelerare cate un ''buf'' cand scade in turatii, si oricum e amplificat de toba sport, cu toba stock slabe sanse sa auzi.
Last edited by Octavian; 8 February 2014, 16:58.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment