Dacă te uiți la comentarii, vei vedea că-i ca pe aici. Unii laudă, unii huiduie, alți se bagă în seamă...
Bujii Logan
Collapse
X
-
Originally posted by einstein1984 View PostKojak, la cum conduci tu cu copil si nevasta in masina nu cred ca ai detonatii, doar daca pui pacura in benzina. Detinatii ai la sarcina si regim motor mare, nu la 3000 de ture prin oras.
Comment
-
Originally posted by L3on_rgby View PostAstept detalii concrete. Oricum nu am gasit pt renault sau dacia. Poate ar potrivii de la alta mara.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostKojak, la cum conduci tu cu copil si nevasta in masina nu cred ca ai detonatii, doar daca pui pacura in benzina. Detinatii ai la sarcina si regim motor mare, nu la 3000 de ture prin oras.
Nu conduc doar cu familia dupa mine si nu doar in oras. Constatarea e irelevanta. In oras nu intampin problema asta.
Iti dau un exempu concret: ma duc cu a 4-a pana la 110-120-130, dupa care-i dau a-5-a. Deci schimb undeva aproape la 4000rpm, sau chiar peste. Totu' e bine pana aici, n-am detonatii, masina trage liniar, etc.
Deci pic intr-a 5-a la 3000+rpm si... accelerez in continuare (nu picioru'-n podea), dar destul de ferm. Eh, de cand incep sa accelerez incepe o "caraiala" ca de avans. Astea nu sunt detonatii? Conditii de drum fara declivitate, adica-n palier.
Mentionez inca o data ca problema apare din tr. 4 in 5, la celellate nu apare, indiferent ca schimb din 2 in 3 si 3 in 4 la 5500rpm sau 2500-3000rpm. Din 1 in 2 nu se pune problema, aia e cea mai scurta.
La fel, alt exemplu, rulez pe autostrada constant cu 140-150. Apare o zona cu declivitate (nu f. pronuntata, adica nu-mi scad turatiile sub 3500rpm a.i. sa fiu nevoit sa retrogradez in 4). La fel incep detonatiile pana ajung oarecum cu masina-n palier si tin constant picioru' pe acceleratie. Atunci se opresc detonatiile. Repet, nu accelerez brutal cand sunt intr-a 5-a...ptr. simplu' motiv ca e 1.4 si nu prea e diferenta daca bagi picioru'-n podea sau dai cursiv in acceleratie, deci efectele sunt cam tot alea.
Ma facui inteles acu? Deci unde e problema...ca din cate stiu, pacura si parafina n-am bagat (inca) in rezervor?Last edited by Kojak; 14 February 2014, 10:50.
Comment
-
Dupa descriere ar putea fi detonatii, caci ai sarcina foarte mare (mai mare in treapta superioara decat in aia inferioara). Ceea ce e insa ciudat cu benzina de 98 insa, chiar si cu remapare. Alternativ, ceva scantei ratate de bujii sau fise batrane? Ai de unde proba o bobina si niste fise mai proaspete?
Se schimba comportamentul cu benzina de 95 de exemplu, apare si mai devreme?Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
S-o luam pe rand:
1. "Dupa descriere ar putea fi detonatii, caci ai sarcina foarte mare (mai mare in treapta superioara decat in aia inferioara)" - Corect, doar la sarcina mare.
2. Benzina folosita e doar de 100 (difera ocazional statiile);
3. Bujii de orgine relativ noi (4000Km la activ); si cu amea dinainte, tot asa facea; si cu alea dinaintea dinaintelor tot asa...
4. Fise (de origine) si mai noi...3000km la activ;
5. Bobina e veche, originala de prima echipare (n-am obs. nici o fisura pe corpu' ei - sau poate nu am stiut unde sa ma uit); - nici n-am cum sa verific cu o bobina noua de imprumut.
6. Sub nici o forma n-o sa mearga mai bine (fara detonatii) cu o benzina de 95 sau 98;
7. Mapa prea agresiva?
Inca o data, chiar si cu detonatiile astea, intreruperi in acceleratie nu am (asta ma face sa exclud tot ce inseamana aprindere), poate ceva pierderi de putere, dar f. slab sesizabile, in principiu, masina trage la fel...pana cand se plafoneaza.Last edited by Kojak; 14 February 2014, 11:06.
Comment
-
Cu amanuntele astea, ar fi mapa agresiva cu un avans prea mare. Proba se poate face cu o inregistrare de avans pe masina ta si comparat cu una nechipuita. Eu am 1,6 , posibil sa fie alt avans decat la a ta deci nu prea ajuta.
De benzina ziceam ca daca era intrerupere de aprindere, ar fi intrerupt si cu benzina de 95 in acelasi moment. Daca sunt detonatii, detona si mai devreme.
Distanta mai mica intre electrozi la bujii poate? Sunt de origine, 2 electrozi de masa sau unul?
Ar fi utila si o citire de bujii dupa o forja grava, insa nu prea as vrea sa le scoti calde si altfel nu ajuta. Ma gandesc sa nu fie oarecum sarac amestecul si de acolo sa dea detonatii, poate la remapare nu au si imbogatit harta de injectie. La sarcina mare dar regim constant (urcat dealul cu pedala la podea in a 5a ) face? Ca acolo mai intra sonda lambda si corecteaza amestecul.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by 827sam View PostCe detalii astepti ? Pune mana si citeste ca s-a tot scris si rescris pe aici despre bujiile cu iridiu, reviewuri de mai multi ani de la mai multi useri.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostDistanta mai mica intre electrozi la bujii poate? Sunt de origine, 2 electrozi de masa sau unul?
La sarcina mare dar regim constant (urcat dealul cu pedala la podea in a 5a ) face? Ca acolo mai intra sonda lambda si corecteaza amestecul.
Urcat dealu' intr-a 5-a cu pedala la podea, caraie avansu' ala de-l iau dracii, deci, da. Am detonatiile cele mai puternice in regimu' asta de mers.
Originally posted by dr_mke View PostEu unul as reveni la harta de injectie standard fara sa stau pe ganduri.
Comment
Comment