Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • foarte misto bujiile ngk bkr6eix ale lui alessandro
    ​​​​​​

    Comment


    • manujupanu, ia linistit denso k 20 tt, am avut si eu o gramada de incercari, cu denso imi place cel mai mult si nici nu s foarte scumpe, bafta....

      Comment


      • Cam asa arata bujiile de origine dupa 42k pe 1.4 armasar ,si doar cu benzen lukoil si petrom. schimbate doar pentru buna functionare si in parametri optimi a motorasului de logan. dupa 40k se vor schimba iarasi.
        Attached Files

        Comment


        • Bujiile arata ca noi ; pana la 60.000 mergeau fara stres. Ce bujii ai acum?
          Last edited by IancuMIC; 5 March 2014, 00:11.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Cu scânteie !
            sigpic

            Comment


            • Am pus de origine cu 2 electrozi de masa . Diferente la mersul motorului , fata de cele vechi aproape insesizabile . Dupa cum arata si pozele,cele vechi mergeau pana la 60k ,cum este specificat si in cartea tehnica a masini. Deci schimbul mai jos de ce spune cartea se pare ca este un moft al fiecaruia, ce tine de obicei de finantele lui. Asadar, spor la km, colegi loganisti.

              Comment


              • Azi am comandat un set de NGK Laser Iridium pentru agregat... Abia astept sa ajunga!!! Ma voi numara si eu printre cei care arunca banii de poamana pe niste bujii... Voi reveni cu poze si impresii :P

                Comment


                • Am dat si eu comanda de un set de bujii Denso TT. Am facut alegerea buna?

                  PS: Care este distanta dintre electrozi la acest model ? 0.8 mm ?

                  Comment


                  • ieri le-am montat si eu ..tot TT am luat....erau reglate la 0,9
                    asa le-am lasat...... feedback nu am...oricum negativ nu e...asta fata de bujile de origine.

                    Comment


                    • deci in concluzie sunt ok ?

                      Comment


                      • PE site-ul dacia zice bujii Logan Motrio 10 lei bucata. Pe siteul rarom apar ca fiind facute de Federal mogul (Champion adica). mereg sa iei vreo 5 seturi in loc de bujii iridiu?
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • La o prima vedere da.
                          La o a doua vedere compari un produs de marca (NGK, Denso, Champion pe iridiu) cu unul cu sigla "by Federal Mogul".

                          Zilele trecute am prins-o pe nevasta-mea mergand cu ~30km/h cu a 4-a. E incepatoare in ale condusului si bagase a 4-a in loc de a 2-a.
                          Initial nu m-am prins pentru ca masina mergea lin/frumos si ma tot uitam la turometru ca nu crestea aproape deloc o data cu viteza. Am zis ca s-a stricat. Apoi am observat ca era intr-a 4-a.
                          Sunt convins ca la mersul ala lin intr-a 4-a pe langa ambreiajul patinat, au contribuit si bujiile cu iridiu de pe masina.

                          Comment


                          • Cum ti-ai dat seama ca ambreiajul patina?

                            Comment


                            • Impropriu spus patina.
                              Nu patina el ci il freca nevasta stand cu piciorul apasat pe pedala de ambreiaj.

                              Sau poate nu tinea deloc piciorul pe pedala si mergea masina lin in a 4-a la 30km/h. Desi imi vine foarte greu sa cred.

                              Comment


                              • Cu prima ocazie voi face poze la bujiile motorului meu 1.6 16v GPL care au aproape 50.000 km. (43.000 km. folosite pe 1.4 GPL).

                                Nu sunt in masura sa spun daca mai merg sau nu, nu mai stiu ce firma sunt de acum 4 ani ca nu mai tin minte, oricum din cele mai ieftine a pus tata, ca pentru taxi...

                                Ce ma macina:
                                1.) cateodata motorul ofera senzatia de a muri, a tremura, a subtura la ralanti, poate asa merg 16v-urile.
                                2.) evacuarea este neagra, esapamentul nu miroase deloc a ulei cand functioneaza motorul desi este NEGRU!
                                3.) cand dau forja, de foarte multe ori, mai ales noaptea si in lumina farurilor din spate vedeam "fum" ca la balamuc, un soi de diesel in miniatura.

                                De aici inteleg ca poate nu am ardere completa si de-asta banuiesc a fi bujiile de vina, zic si eu...

                                Masina trage extrem de bine dar daca bujiile sunt "proaste" sigur va tragea si mai bine cu unele noi.

                                edit: cand spun forja, ma refer clar pe benzina. Pe GPL circul foarte normal, 2000-3000 rpm. .
                                Last edited by aleXpeed; 17 March 2014, 04:04.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google