Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 35 lei bucata, adica 140lei / setu'.
    De la baietii astia le-am luat: http://www.autoeco.ro/
    Le-am ridicat personal, fiind oarecum in cartier una dintre locatiile lor.
    Bon Fiscal, factura, certif. de grantie si autenticitate.

    Apropos de costuri, io nu inteleg de unde diferentele fantasice de pret la bujiile astea.
    Par iexapmlu: atat la baietii astia cat si la altii gen epiesa.ro, le gasim la pretu' de 140lei.

    La altii, le-am vazut si la 272lei (wtf!!!), adica 68lei per bucata...FIX celasi produs!

    L.E. Iexact e alea zic...280lei vs. 140lei
    Last edited by Kojak; 14 April 2014, 22:45.

    Comment


    • Originally posted by Kojak View Post
      La relanti, ingheata la 750rpm, fara nici un fel de oscilatii, vibratiile interioare s-au diminuat substantial (de ex. maneta schimb. de viteze).
      Asta mi-a placut cel mai mult cand le-am pus pe SuperNova: faptul ca nu mai tremura sau tremura mai putin motorul/masina la relanti.

      Comment


      • Da, inca o chestie pozitiva pe care am observat-o. La turatii, respectiv viteze mari, alea vechi aveau, nu stiu cum sa zic , un fel de "rontaiala" continua, ca un bruiaj mic permanant.
        E, la astea lipsa total de "bruiaj" Probabil scanteie mult mai buna / puternica.

        Comment


        • Kojak poti sa detaliezi ?
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Pai tocmai am detaliat...mai mult decat propria perceptie (zic io fina, prea fina chiar ) n-am cum, ca nu-s de meserie.

            Si tineti cont, stimati colegi, "alea vechi" erau de origine, bujii Eyquem cu 2 craci si o vechime de cca. 6-7000km. Deci NOI! Lucru care s-a si vazut cand le-am dat afara.
            Last edited by Kojak; 14 April 2014, 22:50.

            Comment


            • Adevarul e ca si la mine imi vibreaza schimbatorul la relanti foarte mult , este si vizibila vibratia cu bujiile stock de origine.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • De-asta zic, e ca o "rontaiala" constanta, e adevarat minima, care ma deranja inaninte sa-mi dau seama ca de fapt e din bujii.
                Uite ca acum mi s-a confirmat de unde provenea.

                prometheus, ai masina noua...zic si io cum au zis si alti colegi, da-le afara p-alea de origine si ia niste bujii ca lumea, chiar mi se par peste asteptari.

                Nasol e ca probabil la anu' pe vremea asta tre' sa le dau afara si sa iau altele, exclus de origine.
                Last edited by Kojak; 14 April 2014, 23:19.

                Comment


                • Le-ai verificat GAP-ul? Ale mele aveau 1,08mm - 1,1mm in loc de 0.92-0.93mm cat le-am regalt dupa. Tot IK20.
                  Desi mergea bine masina in turele mici pana in 4000rpm dupa ii scadea puterea. Se plafona. Si in 7000km teava de esapament s-a innegrit total si uleiul negru taciune.

                  L.E. Asta cu 20.000km e prosteala de marketing. Pe ale mele scria 80.000-100.000km.

                  Comment


                  • Interesant ce zici.
                    Nu le-am verificat gap-ul. Trage bine, excelent as putea zice pana in limitare (undeva pe la 6500rpm), nici vb. de plafonare la 4000+rpm.
                    Ramane de vazut pe termen lung.

                    Comment


                    • Urmaresti teava de esapament si uleiul. Se innegresc ... e nasol. ;)

                      In general se intampla pe turatiile mari: peste 4000+.

                      Daca mergi ca taximetristii cu schimbat la 2000rpm nu se innegreste nimic. Scanteia e ok ca intensitate in ture mici chiar si cu 1.1mm GAP.

                      Comment


                      • Numa' din 1 in 2 schimb la 2000-2500rpm, in rest n-am obiceiuri de taximetrist, dincontra.
                        Chiar m-ai facut curios, maine dim. o sa ma uit la stutu' de esapament sa-i verific nuanta.
                        Dupa o forja de vreo 130-140km, ar trebui sa se vada ceva, nu?

                        Comment


                        • Prea putin. Trebuie sa bagi mii de km. Si e pacat sa afumi degeaba motorul. ;)

                          Comment


                          • Ce bine că au mai început și alții să fabuleze în legătură cu miraculoasele bujii ''non-Eyquem''.
                            sigpic

                            Comment


                            • .........Adica?

                              Comment


                              • Adică Eyquem iz ză best, ce ce să dai banii pe prostii !
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google