Pentru Kojak: ce spuneau unii, se afuma ''internele'' motorului de la bujiile iridium ? Motor 1.4 MPI cu 99.xxx km pe ceas, cea mai mare parte din ei făcuți cu NGK iridium, forjat serios. Chiulasa fostei mele SupeRNove, când i-am pușcat garnitura de chiualsă.
Bujii Logan
Collapse
X
-
Originally posted by Kojak View PostAstazi mi-am pus si io meseriasele si laudatele Iridium Power IK20 de la Denso.
............................................
Impresii "de prima forja" : masina trage mult mai bine incepend cu plaja medie de turatii (2500rpm+) liniar pana in limitare.
Senzatia e de parca s-ar fi destupat ceva, parca si-a dat drumu' motoru'. .........................
E greu sa creada lumea care nu a folosit/incercat, acelasi lucru l-am patit si eu, prima senzatie "ce dracu a patit?" Plecare mai usoara, raspuns bun din turatii mici, mers liniar pana in blana...subliniez din nou, cu bujii iridium rulate 60000 km.
Comment
-
Voi ma faceti sa imi para rau ca la Logan nu am mers o perioada cu bujiile de fabrica si abia apoi sa le schimb cu cele iridium. Chiar mi-a zis mecanicul atunci la reprezentanta cand le-a schimbat ca mai bine sa le schimb la prima revizie...Asa as fi putut sa fac si eu comparatie.
PS. Kojac, pana la urma folosesti benzina de 95 sau de 98-100 ?
Comment
-
@Octavian,
pe bune, zici ca i-am schimbat ambreiaju', nici nu mi-am dat seama de cateva ori cand a ajuns in limitare, daca nu-mi taia macaroana brutal . Ideea e ca si viteza creste proportional cu turele, ceea ce e excelent. Masina asta n-a mai vazut decat o singura data un varf de 180 (atins ptr. cateva sec....nu prea multe ) pe bord, in rest, maxim 170 si la vale + vant din pupa, greu 175 si fara posibilitatea de a merge constant. Cu 170, in schimb, da. Ei bine, ieri am atins de cateva ori bune din nou 180, zic io mult mai usor.
Oricum, experiente de-astea nu fac decat singur in masina si pe autobanda. Pana nu schimb si articulatiile, nu ma mai incumet la peste 130-140.
A, si sa nu uit, zgomotu' de fond al motorului la turatii mari s-a redus simtitor.
@SLY40,
Exclusiv de 100, altfel imi apar detonatii din cauza resoftarii.
Fise noi, bujii premium, benzina buna...mai am suspensiile si articulatiile si o fac ca noua...exceptand rugina.Last edited by Kojak; 15 April 2014, 21:44.
Comment
-
Azi am inversat bujiile 3 cu 4 deoarece am avut eroare in cilindrul 3 si vreau sa vad daca mai apare acum pe 3 sau 4. Asa arata bujiile dupa 23000km. Nu cred sa fii fost schimbate vreodata. Sunt ngk.aviary_1398352145394[1].jpg
aviary_1398352186553[1].jpg Cea putin mai neagra era in cilindrul 3. Mai merg sau sa le schimb?
Comment
-
Nu am nici eu. Am împrumutat de la un service și nu m-am gândit sa o pozez. E o tubulara foarte lunga de 14 și cât se poate de subțire în pereți. Am vorbit cu ai mei sa-mi caute în tara.
Ma ajuta cineva cu un cod pt bujii iridium pt 1.6 16v? Mulțumesc
Comment
-
Tocmai mi-a ajuns gap tool-ul.
aviary_1398779998176.jpg
Cu acest model se pot regla și bujiile iridium?
Comment
-
5,33 euro si a durat exact 10 zile sa ajunga. Daca nu ar zdranganii l-as pune la cheie ca breloc. De masurat le pot masura alea iridium, numa sa ajunga. Insa de reglat.....? Pe unele site-uri am vazut ca e indicat 0,7 la 1.2 gpl. 0,7 sau 0,8 sa traga bine in ture mici? Rar trec de 3000.
Comment
-
Deci o sa incerc pe rand cu 0.7 si 0.8 sa vad cum e mai ok. Am gasit si cum se regleaza iridiumurile. http://m.youtube.com/watch?v=GjQGVIWrruU exact cum mi-am imaginat.
Comment
Comment