Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am un logan 2 1,2 D4F. Am inlocuit bujiile cu unele Renault 224018760R cumparate de la epiesa. Am reglat distanta ca al carte 0,9 dar prima pornire din zi e ceva mai lunga si in plus am auzit in cateva momente tacanit de avans. O sa ziceti ca vinovata e benzina, eu cred ca nu, aveam aceeasi benzina si cu bujiile vechi - NGK LZKAR7B care erau destul de uzate, distanta intre electrozi era cu mult peste 0,95.In plus azi la relanti avea si ceva fluctuatii.
    In trecut am mai avut modelul asta de bujii, au mers fara problemede aceea am cumparat iar si pentru masina asta.
    Intrebarea mea - este posibil sa fie facaturi? Sunt distribuite de conex si vandute de epiesa.

    Comment


    • Mai mergi cu ele, lasa injectia sa se adapteze la noile bujii, incearca daca poti sa faci un drum mai lung, dar, nu este imposibil sa fi luat o bujie care nu opereaza cum trebuie, indiferent de gap, inca nu da vina pe ele.
      Cele pe care le-ai pus tu acum, adica Renault 224018760R, le-am dat jos recent (25000 km la activ), cea de pe cilindrul 2, arata destul de nasol, simptome : accelerare in suturi, destul de neplacut de pe la 1800 rpm, pana la 2500 rpm in tr. 2 si tr. 3, in restul treptelor nu se manifesta, schimbate cu unele noi, identice ca producator si serie, au disparut problemele in accelerare pentru acel interval de turatii mentionat si trepte.
      Bujia incercuita, este cea de pe cil. 2, acea depunere este doar pe o parte a bujiei, nu pare a fi ulei, pentru ca din cate stiu eu, un motor care consuma ulei (mult ) scalda bujia in ulei, aspect umed si pe toata suprafata de lucru, la aceasta bujie, pare a fi depuneri de carbon si doar pe o parte(cea unde nu vine jetul de carburant), depunere uscata, electrod uzat(destul de mult). Mie imi pare ca ceva s-a intamplat cu bujia asta, a incetat sa lucreze cum trebuie, totusi este pentru prima data cand vad o asemenea uzura la o bujie, la motorul din semnatura, in 11 ani si 186k. Ulei consuma, dar putin, spre aproape deloc, verificat nivel dupa ultimul schimb facut, dupa 1226 km, nivel maxim. Imi place sa cred ca bujia in sine n-a mai functionat cum trebuie si ca pe cilnidrul 2 nu sunt probleme, insa nu este exclus, DAR cu bujie noua, a disparut acel comportament, daca erau probleme de compresie, consum ulei, se manifesta si cu bujie noua, problema persista indiferent de bujia aleasa. Daca si la acest set nou de bujii, cilndrul 2 strica bujia in acel hal, este clara treaba.
      Tot de pe acel site le-am luat si eu, putin probabil sa fi fost contrafacute, de obicei, se incearca copiere de calitate la bujii scumpe, gen iridium, nu la o bujie care costa 20 de lei, sa fim seriosi.
      Attached Files
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • vali zak eu nu am incredere in Conex(astia faceau tobe si ceva mecanica de calitate indoielnica), de aici si posibilitatea ca bujiile sa fie contrafacute.

        Comment


        • Nici o incredere in conex astia, marfa china de aia de proasta calitate, am luat de la ei o monomaneta faruri L2 cica original in cutie Valeo, defecta din prima bine ca a primit- o inapoi la magazin de unde am luat-o.
          Cu bujiile alea cam tot aia cred, la cutii vopsite frumos sint buni chinejii astia. Cea mai proasta marfa auto distribuitor conex niciodata nu mai cumpar ceva de la ei.
          Cica ei nu fabrica nimic doar niste feratanii tobe de esapament, restul e distribuitor.

          Comment


          • Da, asa cum banuiam, astia sunt tot cei de pe vremuri cand aveam berlina.... Am sa le mai port o perioada dupa care am sa cumpar ngk cum am avut, nici alea nu sunt scumpe, trebuia sa cumpar tot asa dar astea au fost mai la indemana. Sunt chinezesti sigur, nici nu am indoieli, pana una alta am pus in portbagaj si pe cele vechi, asa, pentru orice eventualitate

            Comment


            • @prometheus-a mea are 160tkm,nu o am de mult timp, am parcurs cu ea 2500km, nu consuma ulei dar una din bujii a avut tot asa, depuneri de calamina pe o parte, doar ca nu stiu sa spun care, le-am inlocuit doar, nu le-am studiat foarte tare pentru ca nu am crezut sa apara probleme-am avut in trecut alt logan identic si nu au fost probleme la inlocuirea bujiilor Renault.
              ​​Astea au costat 15 lei bucata desi toti le vand cu 20 dar fiind vorba de epiesa am riscat, cand le-am ridicat am vazut eticheta cu conex pe cutii

              Comment


              • Logan 1.4 din 2007 cu 59 000 Km

                Bujiile sunt originale. Nu am umblat la ele. (De ce as fi facut-o?) Motorul functioneaza fara probleme.

                Comment


                • Logan 1.4 din februarie 2007 cu 60 000 Km functioneaza fara probleme

                  Merita inlocuite bujiile originale? Nu am umblat nicio data la ele.

                  (In manualul de intretinere scrie ca se chimba la 30 000 Km)

                  Comment


                  • Logan 0.9 TCe, fabricație 11/2018, bujii laser iridium NGK ILKAR7J7G schimbate după 74k km cu unele același cod. Din 74k km/aprox90% urban, 52k km mers gpl instalație after market.
                    Bujiile vechi:
                    1 prima de lângă cutia viteze, gap aprox 0,82 mm, rezistență 3,9 kohm,
                    2, gap 0,8 mm, 3,4 kohm
                    3, gap 0,77 mm, 3,4 kohm.
                    Bujiile noi:
                    toate gap 0,65 mm, rezistență 4,7/4,4/4,4 kohm.
                    Cele vechi au fost date din fabrică cu vaselină albă izolatoare, la cele noi am folosit Beru ZKF01. Bujiile vechi nu dădeau întreruperi, le-am schimbat preventiv, mai aveau încă "pastilele" ok între care se realizau scanteile, dar ceramica și electrodul de masă aveau destule impurități pe ele. Drept urmare, cele noi zboară la maxim 50k km, preponderent urban, unde în afară de kilometri, ai și funcționare în ore.
                    Bujiile se schimbă preventiv, nu când deja întrerup și au gap destul de mare, forțând bobina/bobinele de inducție.
                    Attached Files

                    Comment


                    • mike, zi-mi te rog unde ai gasit tu vaselina beru zkf01. Am vazut ca si in manualul de service e recomandata, dar eu in 2024 nu reusesc sa gasesc nicaieri

                      Comment


                      • Aceasta este vaselina speciala pentru bujii si din cate stiu, o poti comanda de pe DaciaShop.
                        Attached Files
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Stiu, fix pe asta o caut, dar nu se mai gaseste. Pe daciashop (sau pe orice alt site de piese) nu mai exista in stoc; poate nu se mai fabrica...

                          Comment


                          • Trebuie sa existe un inlocuitor, cauta dupa vaselina izolatoare bujii.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Originally posted by mike-5 View Post
                              cele noi zboară la maxim 50k km
                              Cică bujiile astea cu Iridium de la NGK au garanție pe 120k km, iar ei zic că duc și până la 200k km, ceva de genul zice și Alex Stoica pe YouTube, că le-a schimbat la 60k și arătau ca noi. Oare GPLul le consumă mai repede?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google