ba te pisi pe tine acum mai nou loganul are vopsea INVIZIBILA ))) DOAMNE MADNRU SUNT CA MI'S romAN!
Intretinere vopsea
Collapse
X
-
Nu inteleg ce e asa de misto. Pur si simplu se vede albul de sub vopsea.Presupun ca este chitul.Cel mai bine se vede in poza 3.Am o gaura de aerisire in mocheta chiar langa deschiderea portbagajului si acolo stratul de vopsea este in regula.Si anvelopa de pe roata de rezerva parca e plina de mucegai desi nu am scos-o niciodata din locas.Sa aiba legatura atat starea vopselei cat si a anvelopei cu zona aceea care nu are aerisire?Last edited by karlos12; 9 July 2012, 17:14.
Comment
-
Am si eu o intrebare. De cateva zile sunt posesorul unui Logan nou, culoare Bleu Navy, deci nemetalizata. In manualul masinii scrie ca masinile cu vopseaua nemetalizata nu trebuie spalate la spalatorie cu aparat sub presiune (se recomanda spalarea cu galeata si cu un burete sau o laveta) si nici nu trebuie ceruita masina. Sa iau de bun ce scrie in manual sau nu, ca in Cluj se prafuieste masina instant si macar o data la 2 saptamani as merge cu ea la spalatorie. As spala-o si cu galeata, dar nu am unde, deoarece stau la bloc.
Comment
-
Originally posted by KillerRapid View Post......................... De cateva zile sunt posesorul unui Logan nou, culoare Bleu Navy, deci nemetalizata. In manualul masinii scrie ca masinile cu vopseaua nemetalizata nu trebuie spalate la spalatorie cu aparat sub presiune (se recomanda spalarea cu galeata si cu un burete sau o laveta) si nici nu trebuie ceruita masina. Sa iau de bun ce scrie in manual sau nu,.........................................
Vopseaua nemetalizata NU trebuie spalata la galeata (o mauiesti rapid!!) , si trebuie ceruita mai des decat una nemetalizata, deci exact invers.
Dupa 3 ani cand fratele a vandut-o arata ca noua.
Poza facuta la sfarsitul lui 2007, ultima spalare inainte de vanzare.Attached Files
Comment
-
Originally posted by KillerRapid View PostAm si eu o intrebare. De cateva zile sunt posesorul unui Logan nou, culoare Bleu Navy, deci nemetalizata. In manualul masinii scrie ca masinile cu vopseaua nemetalizata nu trebuie spalate la spalatorie cu aparat sub presiune (se recomanda spalarea cu galeata si cu un burete sau o laveta) si nici nu trebuie ceruita masina. Sa iau de bun ce scrie in manual sau nu, ca in Cluj se prafuieste masina instant si macar o data la 2 saptamani as merge cu ea la spalatorie. As spala-o si cu galeata, dar nu am unde, deoarece stau la bloc.
Vezi ca e pacatoasa rau vopseaua de la Dacia. E chiar cea mai proasta vopsea cu care am avut de-a face. Apar ciupituri unde nu te astepti. Eu chiar azi l-am prins pe unul tolanit pe capota. Imi venea sa-i smulg capul de pe umeri. Aveam niste nervi ca nici nu stiam cum sa reactionez. La o bibilire atenta mi-a ciupit vopseaua chiar la imbinarea capotei cu bara cromata. Am dat cu niste lac peste nefiind la prima experienta.
Deci, cat ai bibilio, nicio sansa, avem concetateni alienati mintal, care nu stiu sa respecte bunul altuia, avem retardati in forma agravanta care nu stiu sa deschida o portiera, avem vecini cu handicap grad maximal care scuipa cu flegme cu muci gabui-verzisori de cca 1 litru pe masini si arunca mucuri de tigara, plus la sarbatori cate un rest de os de pulpa sau ceva de la purcel. Avem de toate in Romania asa ca da-i inainte si bucura-te de masinuta. Peste vreo 3-4 ani scoti un 20-25 bulioane si ii faci o vopsire cap coada si fuck off....asta e.Last edited by Sir Andrew; 30 July 2012, 22:03.
Comment
-
salut
am fost acum cateva zile la un atelier sa imi vopseasca niste aripi, au infasurat masina cu un ceolofan, acum vin acasa si vad ca acel ceolofan a mai fost utilizat la o masina rosie, si am pe masina pete rosii, am incercat sa o spal dar tot nu se spala bine, am si pe masina si pe luneta, ce solutii sa folosesc?
Comment
-
Nu stiu de ce nu rezista ca vopsaua de fabrica, cand am luat-o din service chiar n-am avut ce comenta.
Culoare gri comette.
Daca stiti voi vreo solutie...[/QUOTE]
@tavi Matuirea apare in lacul de protectie ,iar acesta nu este la fel de rezistent ca cel dat in uzina,intrucat cel dat in uzina se usuca la cuptor in jur de 80 grade,lucru imposibil sa-l mai faci cu o masina echipata(plasice,cauciuc,sticla etc)(explicatie primita de la un prieten,vopsitor la skoda)KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate
Comment
Comment