Intretinere vopsea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ba te pisi pe tine acum mai nou loganul are vopsea INVIZIBILA ))) DOAMNE MADNRU SUNT CA MI'S romAN!

    Comment


    • Nu inteleg ce e asa de misto. Pur si simplu se vede albul de sub vopsea.Presupun ca este chitul.Cel mai bine se vede in poza 3.Am o gaura de aerisire in mocheta chiar langa deschiderea portbagajului si acolo stratul de vopsea este in regula.Si anvelopa de pe roata de rezerva parca e plina de mucegai desi nu am scos-o niciodata din locas.Sa aiba legatura atat starea vopselei cat si a anvelopei cu zona aceea care nu are aerisire?
      Last edited by karlos12; 9 July 2012, 17:14.

      Comment


      • Originally posted by darksid3 View Post
        Pai intreaba-l pe NDL ca el afirma ca vopseaua este amestecata cu lacul
        ...iar ca sa vopsesti o masina in culoare mata, nu mai adaugi lac. Simplu, nu?!
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • te referi la asa ceva ? asa arata la mine dupa 2 ani si doua luni.
          asa arata acum, dupa 6 ani si 6 luni.
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • Originally posted by Niki View Post
            ...iar ca sa vopsesti o masina in culoare mata, nu mai adaugi lac. Simplu, nu?!
            Se folosesc niste agenti de matuire, in lac
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Am si eu o intrebare. De cateva zile sunt posesorul unui Logan nou, culoare Bleu Navy, deci nemetalizata. In manualul masinii scrie ca masinile cu vopseaua nemetalizata nu trebuie spalate la spalatorie cu aparat sub presiune (se recomanda spalarea cu galeata si cu un burete sau o laveta) si nici nu trebuie ceruita masina. Sa iau de bun ce scrie in manual sau nu, ca in Cluj se prafuieste masina instant si macar o data la 2 saptamani as merge cu ea la spalatorie. As spala-o si cu galeata, dar nu am unde, deoarece stau la bloc.

              Comment


              • Cica este un produs numit IXTAR G3 care tine de vreo 30 ori mai mult decat o ceara (garantat 5 ani) si ar fi vreo 100 de euro. Il vinde renault si s-ar gasi detali cu google.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Originally posted by KillerRapid View Post
                  ......................... De cateva zile sunt posesorul unui Logan nou, culoare Bleu Navy, deci nemetalizata. In manualul masinii scrie ca masinile cu vopseaua nemetalizata nu trebuie spalate la spalatorie cu aparat sub presiune (se recomanda spalarea cu galeata si cu un burete sau o laveta) si nici nu trebuie ceruita masina. Sa iau de bun ce scrie in manual sau nu,.........................................
                  3 ani am intretinut Logan nemetalizat (rosu) , nu aprob asa ceva chiar daca scrie in manual.
                  Vopseaua nemetalizata NU trebuie spalata la galeata (o mauiesti rapid!!) , si trebuie ceruita mai des decat una nemetalizata, deci exact invers.

                  Dupa 3 ani cand fratele a vandut-o arata ca noua.
                  Poza facuta la sfarsitul lui 2007, ultima spalare inainte de vanzare.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Originally posted by KillerRapid View Post
                    Am si eu o intrebare. De cateva zile sunt posesorul unui Logan nou, culoare Bleu Navy, deci nemetalizata. In manualul masinii scrie ca masinile cu vopseaua nemetalizata nu trebuie spalate la spalatorie cu aparat sub presiune (se recomanda spalarea cu galeata si cu un burete sau o laveta) si nici nu trebuie ceruita masina. Sa iau de bun ce scrie in manual sau nu, ca in Cluj se prafuieste masina instant si macar o data la 2 saptamani as merge cu ea la spalatorie. As spala-o si cu galeata, dar nu am unde, deoarece stau la bloc.
                    Sa-l stapanesti sanatos. Se matuieste mult mai repede daca o speli des, indiferent de metoda de spalare. Cu cat o speli mai des raman impregnate acele cerculete de la carpa ce le faci tu sau tipa de la spalatorie. Spalatul des matuieste masina mai ales la cele cu vopsea nemetalizata. Am un prieten tot cu un blue navy si un vecin cu un indigo, nemetalizate. Arata de parca a frecat unul cu smirghelul pe ele. Au fiecare cam 5-6 ani vechime.
                    Vezi ca e pacatoasa rau vopseaua de la Dacia. E chiar cea mai proasta vopsea cu care am avut de-a face. Apar ciupituri unde nu te astepti. Eu chiar azi l-am prins pe unul tolanit pe capota. Imi venea sa-i smulg capul de pe umeri. Aveam niste nervi ca nici nu stiam cum sa reactionez. La o bibilire atenta mi-a ciupit vopseaua chiar la imbinarea capotei cu bara cromata. Am dat cu niste lac peste nefiind la prima experienta.

                    Deci, cat ai bibilio, nicio sansa, avem concetateni alienati mintal, care nu stiu sa respecte bunul altuia, avem retardati in forma agravanta care nu stiu sa deschida o portiera, avem vecini cu handicap grad maximal care scuipa cu flegme cu muci gabui-verzisori de cca 1 litru pe masini si arunca mucuri de tigara, plus la sarbatori cate un rest de os de pulpa sau ceva de la purcel. Avem de toate in Romania asa ca da-i inainte si bucura-te de masinuta. Peste vreo 3-4 ani scoti un 20-25 bulioane si ii faci o vopsire cap coada si fuck off....asta e.
                    Last edited by Sir Andrew; 30 July 2012, 22:03.

                    Comment


                    • care e treaba cu lacul ? eu am un ph2 blu navy si am vorbit cu vopsitor de servive ca vreau sa-i dau doua maini de lac. mi-a zis ca lacul nu merge dar pe culorile nemetalizate de la logan. s-ar scoroji sau asa ceva...

                      Comment


                      • salut
                        am fost acum cateva zile la un atelier sa imi vopseasca niste aripi, au infasurat masina cu un ceolofan, acum vin acasa si vad ca acel ceolofan a mai fost utilizat la o masina rosie, si am pe masina pete rosii, am incercat sa o spal dar tot nu se spala bine, am si pe masina si pe luneta, ce solutii sa folosesc?

                        Comment


                        • Eu zic sa te duci la atelier, inapoi.

                          Comment


                          • Nu stiu de ce nu rezista ca vopsaua de fabrica, cand am luat-o din service chiar n-am avut ce comenta.
                            Culoare gri comette.

                            Daca stiti voi vreo solutie...[/QUOTE]

                            @tavi Matuirea apare in lacul de protectie ,iar acesta nu este la fel de rezistent ca cel dat in uzina,intrucat cel dat in uzina se usuca la cuptor in jur de 80 grade,lucru imposibil sa-l mai faci cu o masina echipata(plasice,cauciuc,sticla etc)(explicatie primita de la un prieten,vopsitor la skoda)
                            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                            Comment


                            • am folosit de curand ceara stac plastic ,masina este de culoare "jandarm" si pe capota s-a luat si vopsea oare de ce , in alte parti nu s-a luat

                              Comment


                              • Originally posted by loganfrc View Post
                                am folosit de curand ceara stac plastic ,masina este de culoare "jandarm" si pe capota s-a luat si vopsea oare de ce , in alte parti nu s-a luat
                                cum adica sa luat vopseaua? de tot? se vede tabla?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google